effe aandacht A>U>B

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heftig verhaal man, wens je veel sterkte! Ik ken je verder niet, maar je lijkt een beetje een "untouchable" attitude te hebben. Probeer je wat positiever op te stellen, wat heb je te verliezen!

Voor de rest ben ik het 100% met Silk eens, een beetje andermans laatste wens op morele gronden gaan beoordelen/veroordelen ... meh!

Veel plezier zou ik zeggen!

Comment

Originally posted by Sinner View Post
      . Probeer je wat positiever op te stellen, wat heb je te verliezen!
      Ik denk dat hij zo ongeveer bijna alles al verloren hééft en daarom geen zin heeft om hier de aardige pias te gaan uithangen waar er zoveel vervelende reacties op hem zijn.
      Zouden wij misschien ook wel doen, eh...
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
        Ik denk dat hij zo ongeveer bijna alles al verloren hééft en daarom geen zin heeft om hier de aardige pias te gaan uithangen waar er zoveel vervelende reacties op hem zijn.
        +1.
        We zijn, en blijven, allemaal "maar" mensen.
        1,78 - 90,5 kilo - 16% BF.
        Goal:
        90 kilo, 11% BF.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
          Originally posted by pugistix View Post
          +1.
          We zijn, en blijven, allemaal "maar" mensen.
          From the bottom of my heart, i tell you, thank you...

Inderdaad, stap voor stap is me het ene na het andere ontnomen geweest. Life is a bitch. En de meesten begrijpen niet hoe ontieglijk zwaar dat is. (En daarbij bedoel ik niet alleen dit forum maar gewoon, Jan modaal die z'n best wel doet maar verder niet de mogelijkheid heeft om het te begrijpen)
          Last edited by spade VI; 09-10-2011, 17:30.

Comment

Originally posted by spade VI View Post
            Jullie zijn trouwens wat mij betreft de grootste harteloze naïevelingen in dit topic. Jullie en die marnop. Toont maar weer eens hoe capabel jullie werkelijk zijn. En van een normaal wijf ben ik dit soort gezeik al gewoon. Toont nog maar eens dat vrouwen in de prostitutie gewoon veel menselijker zijn dan die omhooggevallen kutten in het normale leven van tegenwoordig, jullie hebben nog heel wat werk aan je levenshouding. Doeg

Ps: hier krijg ik toch een ban voor of niet?

Hilarisch, breng me bij

Komop wat verwacht je dan?
            Ik las in dat topic iets over vrouwen in het algemeen, dat ze alleen op geld uitzien en zich laten naaien door een rijke vent om gezien te worden en vervolgens naar de volgebde aan?

Wie the fuck ben jij om daar over te oordelen, tuurlijk zijn er zulke vrouwen bij maar licht het gewoon niet aan jezelf dat je geen vriendin kan krijgen? Reflecteer het is naar jezelf en over je mentaliteit naar vrouwen toe.

En in je beginpost zei je zelf ik hou van neuken en het liefst met zo veel mogelijk verschillende vrouwen, nou dat vind ik pas respectloos. Echt bah, bah, bah ik kots hiervan.... En dan een lul verhaal houden over hoe respectvol je met ze omgaat en dat ze jou als klant willen blablabla, die vrouwen werken daar omdat ze zichzelf moeten onderhouden of worden gedwongen, de vrouwen die zich daardoor zelf onderhouden doen dit werk niet voor de lol, omdat ze simpelweg geen andere 'goed' betaalde baan kan krijgen door een of andere reden, denk daar maar eens over na.

Ohja nog iets, betaalde seks is nooit zo lekker als liefdevolle seks met een persoon waarvan je houd, je hebt de diagnose ja, en sindsdien leef je al 4 jaar, wie zegt dat je niet nog 4 jaar leeft of mischien nog 8 jaar.. Dus zoek gewoon een lief vrouwtje a.u.b des te minder prostitutie bezoekers des te minder vraag des te minder aanbod.

Ohja, dan vind je me maar naief of een zak, i dont fucking care, attitude van spade)
            Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
              Hilarisch, breng me bij

Komop wat verwacht je dan?
              Ik las in dat topic iets over vrouwen in het algemeen, dat ze alleen op geld uitzien en zich laten naaien door een rijke vent om gezien te worden en vervolgens naar de volgebde aan?

Wie the fuck ben jij om daar over te oordelen, tuurlijk zijn er zulke vrouwen bij maar licht het gewoon niet aan jezelf dat je geen vriendin kan krijgen? Reflecteer het is naar jezelf en over je mentaliteit naar vrouwen toe.

En in je beginpost zei je zelf ik hou van neuken en het liefst met zo veel mogelijk verschillende vrouwen, nou dat vind ik pas respectloos. Echt bah, bah, bah ik kots hiervan.... En dan een lul verhaal houden over hoe respectvol je met ze omgaat en dat ze jou als klant willen blablabla, die vrouwen werken daar omdat ze zichzelf moeten onderhouden of worden gedwongen, de vrouwen die zich daardoor zelf onderhouden doen dit werk niet voor de lol, omdat ze simpelweg geen andere 'goed' betaalde baan kan krijgen door een of andere reden, denk daar maar eens over na.

Ohja nog iets, betaalde seks is nooit zo lekker als liefdevolle seks met een persoon waarvan je houd, je hebt de diagnose ja, en sindsdien leef je al 4 jaar, wie zegt dat je niet nog 4 jaar leeft of mischien nog 8 jaar.. Dus zoek gewoon een lief vrouwtje a.u.b des te minder prostitutie bezoekers des te minder vraag des te minder aanbod.

Ohja, dan vind je me maar naief of een zak, i dont fucking care, attitude van spade)
              Je weet er inderdaad niets van Trouwens slaat je post werkelijk op geen hol. Zit vol fouten. Misschien moet je maar eerst eens met zo'n dame praten ook En de categorie die jij opnoemt ga ik niet eens heen, omdat ik weet dat ze gedwongen worden.
              Last edited by spade VI; 09-10-2011, 17:42.

Comment

Waarom zou ik met zo'n dame gaan praten? Ik heb gewoon een andere visie als jou erop.
                Nou ik zit nou niet te wachten op werk waar per dag 8 man overheengaan om wat centjes te verdienen of uberhoupt iemand over mijn heen gaat voor centjes, seks moet spontaan gaan en noet voor centjes.

Ohja wilde nog wat kwijt, ik neem aan dat je naar 'jonge, sappige meisjes' gaat en anders hoe noem jij dit zelf?
                Maar ach doe wat je niet laten kunt en geniet van de fake vrijpartijtjes en het intresseert me eigenlijk geen drol, al douw je hem tussen een schaap, kan mij een barst schelen

Veel suc6 wish you all the luck of the world..

Maar waarom verdedig je jezelf op BN?
                Last edited by gain is pain; 09-10-2011, 17:49.

Comment

Triest dat jij (Spade) zo goedgelovig bent dat die hoeren ook maar een beetje medelijden met je hebben of je graag als klant hebben omdat je ze goed behandeld.

Realitycheck: Hoeren worden betaald om je een bepaald gevoel te geven, niet alleen seksuele bevrediging.

Triest dat mensen serieus geld aan jou hebben gegeven.

Comment

Waarom zou ik met zo'n dame gaan praten? Ik heb gewoon een andere visie als jou erop.
                    Nou ik zit nou niet te wachten op werk waar per dag 8 man overheengaan om wat centjes te verdienen

Maar ach doe wat je niet laten kunt en geniet van de fake vrijpartijtjes en het intresseert me eigenlijk geen drol, al douw je hem tussen een schaap, kan mij een barst schelen

Veel suc6 wish you all the luck of the world..

Maar waarom verdedig je jezelf op BN?
                    Ik dien mensen gewoon graag van antwoord, uit beleefdheid.

En

Omdat ik de pest heb als één of andere simpele ziel het allemaal weer denkt uiteen te kunnen zetten en mij eens gaat vertellen wat respect is. Zeker als de argumentatie op geen hol slaat. Maar je hebt gelijk. Ik hoef hier geen moeite in te steken. Jij ook nog veel succes in je hopelijk lange leven en als je me wil excuseren.

Ik moet even een schaap gaan neuken

Comment

Of mischien 'een ander broodje eten'?

Comment

Originally posted by Sharades View Post
                        Triest dat jij (Spade) zo goedgelovig bent dat die hoeren ook maar een beetje medelijden met je hebben of je graag als klant hebben omdat je ze goed behandeld.

Realitycheck: Hoeren worden betaald om je een bepaald gevoel te geven, niet alleen seksuele bevrediging.

Triest dat mensen serieus geld aan jou hebben gegeven.
                        Man man man jullie zijn hier echt kampioenen in letterlijk de bal mijlen misslaan. Maar goed, tis dat ik niets anders te doen heb en me hier wel amuseer met jullie keikoppen en de bijhorende onwetendheid.

Ook jij begrijpt de context weer niet in mijn gegeven uitleg. Straks klopt het inderdaad nog dat hier alleen de afvallertjes van ons superieure DBB zitten omdat ze het bij ons niet meer aan konden

Aan al de rest die wel opbouwende en normale reacties gaven. Bedankt en kom gelijk naar DBB, veel leukere plek dan dit hier me dunkt

Comment

Haha, superieur, nou der zijn der zat die overgestapt zijn van dbb naar bn, maargoed, nog chicks gescoort?

Comment

Haha, superieur, nou der zijn der zat die overgestapt zijn van dbb naar bn, maargoed, nog chicks gescoort?
                            Man ik lig dubbel om jouw vermogen

Zei ik nou net niet "afvallertjes"?

Nee, niemand, forever alone

Comment

Zit al een tijdje rustig te lezen bewust afzijdig gehouden tot ik onderstaande las. Erg erg triest, GIP, how low can u go!

Empathisch vermogen van een koe!

nog chicks gescoort?
                              Beetje triest om te zeggen maar Uw mening visie ed is irrelevant. Een relatie zit er gewoon niet in, sterker gesteld zou erg egoïstisch zijn om in deze tijd een relatie aan te gaan. Anders gezegd vrouwen van lichte zeden is in deze de perfecte oplossing.

Nog anders gezegd shut the fuck up en laat iemand in dat beperkte tijd dat men nog te leven heeft, leven zoals men wil.

U fail bigg time man

Last edited by onderhandelen; 09-10-2011, 18:14.
                              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                              We like it

Comment

@ spade VI......heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
                                We like it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X