effe aandacht A>U>B

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Bedankt man,

Jij snapt het dus wel al vele malen meer dan gain is pain

Maar hij heeft natuurlijk ook recht op z'n mening, hoe kwetsend die ook bedoeld is. Geeft ook een perfect beeld naar het huidige empatische vermogen van onze generatie...die danig veranderd is tov de vorige...jammer ergens maar goed.

Bedankt nogmaals en zal ik zeker doen

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
      Haha, superieur, nou der zijn der zat die overgestapt zijn van dbb naar bn, maargoed, nog chicks gescoort?
      Man, wat ben jij een trieste vent zeg.

Comment

Ik snap de dubbele gedachte gang,
        Een leuk initiatief van de members. lekker gek en ludieke aktie.
        anderszijds de besteding is dan de keerzijde.

-------------
        voor wat ik gelezen heb.
        Sterkte kerel, en leuk dat je even langskomt

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
          Ik snap de dubbele gedachte gang,
          Een leuk initiatief van de members. lekker gek en ludieke aktie.
          anderszijds de besteding is dan de keerzijde.

-------------
          voor wat ik gelezen heb.
          Sterkte kerel, en leuk dat je even langskomt
          Bedankt man

Comment

Even voor de mensen die achter Spade staan.

Even helicopterview:

Iemand die bijna dood gaat vraagt: Mag ik geld om naar de hoeren te gaan.

Als iemand daar serieus ja op zegt, en geld geeft, sorry, maar hoe gestoord ben je dan?

Comment

Originally posted by Sharades View Post

Even helicopterview:

Als iemand daar serieus ja op zegt, en geld geeft, sorry, maar hoe gestoord ben je dan?
              Als je een view geeft, zorg dan dat hij correct is :P
              Het is hem aangeboden hij heeft niks gevraagd. Volgens mij wilde hij dat geld op het begin zelfs niet aannemen.

Comment

Ben je dan gestoord, of maak je op dat moment gewoon een keuze?
                Niemand wordt toch gedwongen om geld te geven?
                Ik zou het zelf hiervoor inderdaad niet doen, maar als er mensen zijn die het wel willen doen, waarom zijn die dan gelijk gestoord volgens jou?
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Even helicopterview:

Even voor de mensen hier.

Even helicopterview:

Iemand die niet begrijpend kan lezen verkondigt zijn mening: mensen die spade geld geven zijn gestoord.

Als iemand serieus zo slecht leest, en dan nog een mening daarover verkondigen, sorry, maar hoe gestoord ben je dan?
                  Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post

Als iemand serieus zo slecht leest, en dan nog een mening daarover verkondigen, sorry, maar hoe gestoord ben je dan?

mooi gesproken, Revius.
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Even helicopterview:

Volgens mij zijn de ramen van je helecopter een beetje beslagen.
                      Spade vraagt er toch niet om. Het ging eerder zo van.

Vrienden van spade zeggen: Spade wil graag een geweldige, onvergetelijke ervaring hebben voor zijn einde alleen kan hij dit zelf niet opbrengen. Wat als wij dat nu eens samen voor hem doen?

Waarna iedereen zich bij elkaar raapt en geld bijelkaar verzameld.

What are you trying to prove Sharades?
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Serieus, deze wereld is te fucked up. Dat mensen hier serieus achter staan kan ik niet geloven. Maar ach, wat zou het, verspil je geld lekker.

Verlaat hierbij deze topic voor de rest van m'n leven.
                        Last edited by Sharades; 09-10-2011, 19:21.

Comment

Serieus, deze wereld is te fucked up. Dat mensen hier serieus achter staan kan ik niet geloven. Maar ach, wat zou het, verspil je geld lekker.
                          Als je alles zou lezen zou je ook gelezen hebben dat het niet alleen gaat om te neuken.

Comment

Oh, nu heb ik het weer gedaan, pfff alleen omdat hij 'korter' te leven hebt moet ik maar respect tonen, vriend wie begon er op mij in te bashen? Wie de bal kaatst kan um terug verwachten.

En dan mij een 'schuldgevoel' proberen aan te praten met mag je nog lang en gellukig leven.

Komop, ik heb respect voor iedereen die mij in me waarde laat en als diegene dat niet is tegenover mij maar juist respectloos kan je um terug verwachten.

Maar medeleiden tonen met zulke types en ballelikerij, nee zo ben ik niet..
                            Make it happen, shock everyone!

Comment

Verlaat hierbij deze topic voor de rest van m'n leven.
                              Kijk je uit met landen in een ander topic straks met je helicoptertje.
                              Groeten

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                                Oh, nu heb ik het weer gedaan, pfff alleen omdat hij 'korter' te leven hebt moet ik maar respect tonen, vriend wie begon er op mij in te bashen? Wie de bal kaatst kan um terug verwachten.

En dan mij een 'schuldgevoel' proberen aan te praten met mag je nog lang en gellukig leven.

Komop, ik heb respect voor iedereen die mij in me waarde laat en als diegene dat niet is tegenover mij maar juist respectloos kan je um terug verwachten.

Maar medeleiden tonen met zulke types en ballelikerij, nee zo ben ik niet..
                                Jij en sharades zijn echt te kansloos voor woorden. Al de rest hier lijkt het te begrijpen, waarvoor erg zwaar mijn dankbetuiging. Waarom jij dan niet? Mentaal niet capabel? Niet genoeg redenering in je? Ben jij trouwens niet de persoon die dit topic aanmaakte en in het begin met m'n situatie eens lachtte als ik het goed verwoord? Beter volg je sharades zijn voorbeeld en zwijg je gewoon Elke argumentatie van jouw kant faalt gewoon zwaar man. Ga aub wat doen aan jezelf

"zulke types", die is goed

Overigens laat je spelling vaak ook wensen over, maar goed, daar uit ik me niet teveel over daar ik er ook een broertje aan dood heb

Bekijk en overweeg het vetgedrukte in mijn post...

En al de rest. BEDANKT

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X