effe aandacht A>U>B

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hé Spade jij ook hier

Comment

• ik veroordeel ook niemand, alleen zet ik um even op zijn plaats over respect tegenover vrouwen. Zoals ik al eerder zei dat het me geen drol uitmaakt waar hij zijn ding tussen stop al duwt hij dat ding in het achterste van een schaap.

Ik zeg alleen dat de vrouwen werken als prostitue dit nooit vrijwillig doen uit plezier maar omdat het moet vanwege levensonderhoud.
      En als een naief persoon niet wilt luisteren en mij basht, ja hartstikke leuk alleen nu wordt ik er alleen op aangekeken verder maakt dat me geen barst uit.. Maargoed

Have funn en make the days count.
      Make it happen, shock everyone!

Comment

• Ohw ohw ohw, wat een vriendelijk topic

Originally posted by spade VI View Post
        en wat voor, jaja "walgelijk" iemand jij werkelijk bent.
        jij bent de eerste mens die ik werkelijk minderwaardig aan mij bekijk.
        Jij bent de enige idioot
        dan jij ooit zal kunnen bevatten met dat simpele verstandje van je dat blijkbaar echt niets, maar dan ook niets lijkt te bevatten buiten "durr, durr, durr"....Jammer voor je, maar vooral voor je ouders denk ik. Hopelijk heb je nog broers of zussen die niet zo zwaar achterlijk zijn.
        Je bent echt wel een walgelijk ventje
        Jesus man, wat ben jij achterlijk.
        Jij en sharades zijn echt te kansloos voor woorden.

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post
          Ohw ohw ohw, wat een vriendelijk topic
          Ik ken jouw ergens van volgens mij, vertel eens?

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
            Ik zeg alleen dat de vrouwen werken als prostitue dit nooit vrijwillig doen uit plezier maar omdat het moet vanwege levensonderhoud.
            Wat een onzin, Gip. Hallooooo als ik nieuwe kleren ga passen, en de verkoopster zegt dat het leuk staat, dan meent ze dat ook hoor. Is echt niet omdat ze wat wil verkopen!
            Waarom zou dat bij prostituees anders zijn?

Comment

• Originally posted by Rijstprikker View Post
              Ik ken jouw ergens van volgens mij, vertel eens?
              Dus je weet het niet eens meer? Ben je me nu al vergeten?
              En ik dacht nogwel dat ik indruk had gemaakt....

Comment

ik veroordeel ook niemand, alleen zet ik um even op zijn plaats over respect tegenover vrouwen. Zoals ik al eerder zei dat het me geen drol uitmaakt waar hij zijn ding tussen stop al duwt hij dat ding in het achterste van een schaap.

En als een naief persoon niet wilt luisteren en mij basht, ja hartstikke leuk alleen nu wordt ik er alleen op aangekeken verder maakt dat me geen barst uit.. Maargoed

Ik ben ervan overtuigd dat er zat vrouwen zijn die het doen omdat ze het zelf willen.

Misschien is Paula uit Amsterdam wel wat voor jou, kan je het zelf een keer meemaken. En hier wil ik ook wel wat geld voor doneren.

Comment

ik veroordeel ook niemand, alleen zet ik um even op zijn plaats over respect tegenover vrouwen. Zoals ik al eerder zei dat het me geen drol uitmaakt waar hij zijn ding tussen stop al duwt hij dat ding in het achterste van een schaap.

dit bedoel je?

Comment

• Originally posted by Rijstprikker View Post
                    Hé Spade jij ook hier
                    Yes Tis hier wel behoorlijk druk met gain is pain Ik begreep dat hij een "beste gozer" is maar tot nu toe nog niet veel van gemerkt Enkel dat hij snel op z'n paard zit en totaal niet kan schrijven of begrijpen.

Originally posted by gain is pain View Post

Man, serieus, je verdient een award
                    Het grappige is dat je het werkelijk nog steeds niet snapt man Echt LEER LEZEN

Sommige vrouwen zijn er trouwens vrijwillig in, zelfstandig en die hebben diploma's en hebben dit helemaal niet nodig als onderhoud. Die doen het gewoon graag en als de klant te smerig is of onrespectvol dan kieperen ze die gewoon buiten met de kleren erachter aan.

Ik zeg het je, je hebt nog niets gezien van het wereldje dus je begrijpt er ook niets van en kan dusdanig ook geen oordeel vellen.

Originally posted by Patricia86 View Post
                    Ohw ohw ohw, wat een vriendelijk topic
                    Ach, komaan patricia, laat mij nou toch ook wat fun hebben. Ik ben best vriendelijk hoor. Die loze woordjes van mij zijn veel minder naar wat je forummaatje me al de hele tijd probeert toe te zeggen

Comment

• Patriciaa reverse pic?

Comment

• 1 ding is zeker:

Comment

• Originally posted by Silk View Post
                          1 ding is zeker:

oh really?

Comment

• Originally posted by Silk View Post
                            1 ding is zeker:

Been doing that all night, met dank aan GIP. Speaking of which, ik ga even een refill halen

Comment

• Als ik nog zo kort te leven had ging ik echt niet nog op zo'n forum als deze zitten rondneuzen, haha! Tis maar net waar je prioriteiten liggen hé

Comment

• Een beste gozer?
                                Waarvan heb je dat onzin verhaaltje geplukt...
                                Ik ben arrogant, naief en hypocriet dus wij zijn gelijk, alhoewel ik ook kapsones heb

Klaar nu? Zal best wel verder willen lullen maar anders vreet ik mezelf nog op vanwege jou uitspraken en jou onwetendheid.
                                Make it happen, shock everyone!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X