Die bewegende plaatjes neuken m'n trage laptop!
effe aandacht A>U>B
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by gain is pain View PostEen beste gozer?
Waarvan heb je dat onzin verhaaltje geplukt...
Ik ben arrogant, naief en hypocriet dus wij zijn gelijk, alhoewel ik ook kapsones heb
Klaar nu? Zal best wel verder willen lullen maar anders vreet ik mezelf nog op vanwege jou uitspraken en jou onwetendheid.
Ik ben alleen maar een tikje arrogant als het me uitkomt. De andere zaken heb ik helaas niet in het pakket zitten. Dus wij zijn godzijdank helemaal niet gelijk.
En je laatste paar zinnen slaat wederom nergens op
Eventjes slim willen afsluiten. Wat ben je toch een held man
Comment
-
Originally posted by jantje91 View PostAls ik nog zo kort te leven had ging ik echt niet nog op zo'n forum als deze zitten rondneuzen, haha! Tis maar net waar je prioriteiten liggen hé
Comment
-
Originally posted by gain is pain View Postik veroordeel ook niemand, alleen zet ik um even op zijn plaats over respect tegenover vrouwen.
Originally posted by gain is pain View PostIk zeg alleen dat de vrouwen werken als prostitue dit nooit vrijwillig doen uit plezier maar omdat het moet vanwege levensonderhoud.
3 vliegen in klap.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Originally posted by gain is pain View Postohja er bestaat ook zoiets als een ONS (one-night-stand) dat niet gefaked is en 'spontaan' gebeurt ookal is het zonder liefde.....
Dus sleep je reet naar de plaatselijke discotheek of bar en laat je trucjes eens zien
Comment
-
Originally posted by Rijstprikker View Postgast, jij hebt duidelijk geen idee in welke status deze jongen verkeerd. Denk dat hij heel heel HEEL blij zou zijn als dat nog begaanbaar was.
Phoeeeee iets met spijker, kop en vermogen tot........▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Heb jullie al de nieuwe chips van Lays geprobeerd? Met Bicky smaak, echt een topper!
@ Spade: Doe gewoon wat je wil man, wie zijn wij om jou en je 'daden' te beoordelen. De helft van de mensen die hier op jou zit te vitten weten niet waar ze over spreken (inclusief mezelf) Geniet gewoon van de dingen waar jij waarde aan hecht! Succes manRAW: 155 - 155 - 220
EQ: 190 - 165 - 230
Comment
-
Okey,
Dit wil je horen en zul je krijgen.
'ik heb bewondering voor je en kijk tegen je op vanwege alles wat je hebt meeemaakt, ik ben het er mee eens, gewoon alles neuken wat je neuken kan. En geniet van het leven.
Ik hoop dat je nog lang te leven hebt en dat je nog veel lekkere vrouwen mag verwennen, en zeg nou eerlijk wie wil spade iv nou niet als klant!
Zet um op en make the days count'
Happy?Make it happen, shock everyone!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment