Op zoek naar een auto

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Kevster View Post
    BMW M3 Cabrio, beetje pingele wel, maar dan heb je wel wat.

Geillllllllll

Kerl heeft 14 G's en kan niets vinden of bedenken, hahaha goeie humor
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Je kan ook gaan voor een goedkoop knutsel bakkie......Marktplaats.nl > ferrari - Auto's - Ferrari
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Personenauto's - Occasions - Ford dealer Ardea Auto

alleen zal ik wel in een andere kleur nemen, hebzelf in het rood, bruut
        Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by marnop View Post
          Je kan ook gaan voor een goedkoop knutsel bakkie......Marktplaats.nl > ferrari - Auto's - Ferrari
          Ik ken niks van auto's haha dus best dat ik er niet zelf aan moet gaan knutselen marnop

@Kojak: Keuze genoeg maar hoeveel km zou ik moeten nemen maximum? En inschrijftaksen enzo...auto is duur hoor

Comment

BMW 745 uit 2003. Vind ik mooier dan die allerlaatste (te dure) 7 serie.

Comment

Mannelijke BMW rijders zijn vaak een geval apart. Die moeten en zullen "de eerste" zijn in het verkeer en kunnen er absoluut niet tegen als jij ze voorbij rijdt. En dat gedrag wordt nog erger wanneer er een vrouw naast zit. Het lijkt dan net alsof je hun ballen worden weggesleept.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                Mannelijke BMW rijders zijn vaak een geval apart. Die moeten en zullen "de eerste" zijn in het verkeer en kunnen er absoluut niet tegen als jij ze voorbij rijdt. En dat gedrag wordt nog erger wanneer er een vrouw naast zit. Het lijkt dan net alsof je hun ballen worden weggesleept.
                Joh! Persoonlijke ervaring mee? En hoe kwalificeer je vrouwelijke BMW rijders?

Comment

Ik zou zelf niet voor zo'n bmw gaan, vaak zware auto's waar je veel belasting voor moet betalen. Ik zou zelf voor een wat nieuwere golf gaan, die heb je wel voor rond de 12.500 euro

Comment

Originally posted by Pallas View Post
                    Joh! Persoonlijke ervaring mee?
                    Jaren persoonlijke ervaring, ja. Ik rijd dagelijks over de A4 en de A44.

En hoe kwalificeer je vrouwelijke BMW rijders?
                    Die gedragen doorgaans zich wel netjes.

Overigens, uiteraard kruipt er ook wel eens een idioot achter het stuur van een ander merk. De Volkswagen Golf bijvoorbeeld, met name het GTI model. Als zo'n gast met een pet op de bestuurder is dan weet je vaak al dat het raak is.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

EDIT: "Die gedragen zich doorgaans wel netjes."

Dat krijg je ervan als je op een smartphone zit te type.
                      - Dave Tate

Comment

Jaren persoonlijke ervaring, ja. Ik rijd dagelijks over de A4 en de A44.

Die gedragen doorgaans zich wel netjes.

Overigens, uiteraard kruipt er ook wel eens een idioot achter het stuur van een ander merk. De Volkswagen Golf bijvoorbeeld, met name het GTI model. Als zo'n gast met een pet op de bestuurder is dan weet je vaak al dat het raak is.
                        Die ken ik ook! Zwarte golfjes met mega grote bas. Boem, boem, boem. Bestuurder petje op inderdaad. Ja, het is heerlijk die vooroordelen af en toe bevestigd te zien. En oja, ik rijd geen BMW hoor .

Comment

Hoeveel km zou ik moeten mikken? bouwjaar maakt dat iets uit?

Comment

Originally posted by Domenique View Post
                            Hoeveel km zou ik moeten mikken? bouwjaar maakt dat iets uit?
                            Trol? ligt helemaal wat voor auto je wilt. Een dikke sjieke bak heb je voor 14000 met een hogere kmstand dan een golf ed. Dit geldt ook voor bouwjaar.

Comment

Je haalt Audi en bmw door elkaar. Het grootste gekut is altijd met die pauper A3'tjes.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X