Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
dit vind ik nou een mooi initiatief van je,miss S!
krijg er bijna tranen in mn ogen van maar het is dat ik weet dat je hoopt dat ik snel een vriendin heb,zodat ik jou niet meer lastig kan vallen op dit board dus laat de tranen achterwege
maarre;heb je een mooie vriendin die wel op een rare amsterdammer zou kunnen vallen dan?
zie ons al gezellig met zn 4tjes zitten in een restaurant;cur en ik met een megasteak van 800gram en 2 mooie dames tegenover ons met een kleine salade.............
krijg er bijna tranen in mn ogen van maar het is dat ik weet dat je hoopt dat ik snel een vriendin heb,zodat ik jou niet meer lastig kan vallen op dit board dus laat de tranen achterwege
maarre;heb je een mooie vriendin die wel op een rare amsterdammer zou kunnen vallen dan?
zie ons al gezellig met zn 4tjes zitten in een restaurant;cur en ik met een megasteak van 800gram en 2 mooie dames tegenover ons met een kleine salade.............
Ben bang dat je jezelf ernstig vergist in mijn eetgewoonten Arie... Â
Weet niet met wat voor typjes jij normaal gesproken omgaat maar Cur met een grote steak en ik met een kleine salade voor mijn neus is echt nog nooit voorgekomen hoor!
Heb geen vriendin voor je in de aanbieding helaas maar hoef je ook niet weg te hebben hier hoor.
Als het je bedoeling is me lastig te vallen moet je wat harder je best doen denk ik, heb er geen last van. Â Â
greetzz
Maak me gek...
Greets...
nog gekker?
@shannasse
he wat jammer nou......
zag ons al gezellig zitten in een knus restaurantje maar dat word dus niks merk ik al...
heb je geen vrije vriendinnen?of wil je me gewoon niet aan zo'n lief meisje koppelen?
het is absoluut niet mijn bedoeling om jou lastig te vallen hoor.....had in het begin alleen wel eens het idee dat ik dat toch onbewust deed
zo zie je maar weer;ik ben best wel te pruimen,hahahaha
is het nu al zover met je gekomen arie, dat je zelfs nog geen vriendinnetje meer vindt.Zo een gozer als jij dat kan toch niet, ook al ben je amsterdammer daar moeten toch ook meiden op vallen
Denk het niet ze Mr C, ik ben een belg he en ben dus neutraal, mijn vaste aanhang kan wel tegen een stootje van hun opperhoofd
Btw, jij bent nog geen supporter hoe komt dat , geen vertrouwen in uw collega, ik wil hier al die handtekeningen aangepast zien
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment