Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (snipke @ Sep. 30 2004,21:41)]is het nu al zover met je gekomen arie, dat je zelfs nog geen vriendinnetje meer vindt.Zo een gozer als jij dat kan toch niet, ook al ben je amsterdammer daar moeten toch ook meiden op vallen
Grtz
maak je absoluut geen zorgen om mij,opperhoofd!
als ik je in Amsterdam kom steunen,gaat mn nieuwe vriendin wel mee en dan kan je met je eigen ogen zien dat het niet zo slecht gesteld is met me hoor...
als je haar maar niet met open ogen aan blijft staren want daar wordt ze verlegen van
@miss S.
ben blij dat ik nog wel btje te pruimen ben....
als jij ooit nog eens gaat trouwen met cur kom je per slot van rekening wel bij ons in de familie en dan is er geen ruimte voor onvriendelijkheden want dat kan mn broer mentaal niet aan,weet ik uit ervaring
Citaat[/b] (snipke @ Sep. 30 2004,21:41)]is het nu al zover met je gekomen arie, dat je zelfs nog geen vriendinnetje meer vindt.Zo een gozer als jij dat kan toch niet, ook al ben je amsterdammer daar moeten toch ook meiden op vallen
Grtz
maak je absoluut geen zorgen om mij,opperhoofd!
als ik je in Amsterdam kom steunen,gaat mn nieuwe vriendin wel mee en dan kan je met je eigen ogen zien dat het niet zo slecht gesteld is met me hoor...
als je haar maar niet met open ogen aan blijft staren want daar wordt ze verlegen van
@miss S.
ben blij dat ik nog wel btje te pruimen ben....
als jij ooit nog eens gaat trouwen met cur kom je per slot van rekening wel bij ons in de familie en dan is er geen ruimte voor onvriendelijkheden want dat kan mn broer mentaal niet aan,weet ik uit ervaring
greetzz
Zie maar dat zei niet naar dat fantastische lichaam van mij gaat kijken, want dan ga je ze kwijt zijn denk ik
Ik ben eerder degene die chagerijnig wordt van een minder plezierige studio sport uitzending hoor, heeft Cur niet zoveel last van...
Maar in dit geval was ik inderdaad helemaal blij en dat was niet (alleen) aan het humeur van Curiosio te danken.
Ik weet niet hoe jij voetbal beleeft maar zo werkt het normaal gesproken niet hoor Arie...
Ik kijk altijd in eerste instantie naar wat mijn eigen cluppie doet, dat Feyenoord gewoon wint vind ik verreweg het belangrijkste.
Als daarnaast dan ook nog de concurrentie steken laat vallen is dat wel heel mooi meegenomen natuurlijk...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment