Echt of nep???

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Echt of nep???

ik vond dit plaatje ergens(vraag me niet meer waar)en volgens de info moest dit gebeurd zijn door vuurwerk.

ik weet het niet dus vraag het maar aan jullie.......

is zn kop er echt afgeblazen of is dit gewoon vette trucage??

greetzz
    Attached Files

haha arie op rotten.com gezeten??

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Dat bovenste plaatje schijnt van een motor ongeluk te komen die vent had geen helm op en lande op zn smoel... hier is hij dus bij bewustzijn he
      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Gatverdegatverdegatver...
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Ga die zooi lekker onderling mailen ofzo...

Denk overigens dat de eerst nep is kan me niet voorstellen dat je als je er zo aan toe bent nog rechtop zit.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

graag de volgende keer een seintje dat het niet proper zal zijn, heb net lamsburgers met rijst gegeten en voel ze richting keelgat terug komen. De eerste is trucage, je gaat me niet vertellen dat je met zo een wonde nog even kan posseren,volgens mij lig je dan bewusteloos, de tweede ,erg triestig dat ze zo een foto's op het net zetten

Grtz
            stil growing

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (snipke @ Okt. 07 2004,11:43)]graag de volgende keer een seintje dat het niet proper zal zijn, heb net lamsburgers met rijst gegeten en voel ze richting keelgat terug komen. De eerste is trucage, je gaat me niet vertellen dat je met zo een wonde nog even kan posseren,volgens mij lig je dan bewusteloos, de tweede ,erg triestig dat ze zo een foto's op het net zetten

Grtz
              Heb het meteen ff aangepast in de titel van het onderwerp.

Greets...

Comment

Gadver arie...ken je niet volgende keer mooie vrouwe posten dit vink niet echt een eet smakellijk voor de dag ..

Comment

niet echt leuke beelden als je weet dat mijn vader zelfmoord gepleegd heeft door onder een trein te springen

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (t502443 @ Okt. 07 2004,13:25)]niet echt leuke beelden als je weet dat mijn vader zelfmoord gepleegd heeft door onder een trein te springen
                    Bij deze meteen verwijderd!

Greets...

Comment

####!!! En dan worden de lieve poesjes niet toegelaten op dit forum
                      Diene site is toch niet te schatten, zit niet bij mijn favorieten eerlijk gezegd.
                      grtz
                      Elk pondje komt door het mondje !!!
                      Denk je sterk.

Comment

heb ik wat gemist ofzo?

wat is er verwijderd dan?

en er stond al in topic dat het niet voor kleine kinderen was dus dacht daar al mee gewaarschuwd te hebben.....

greetzz

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (t502443 @ Okt. 07 2004,13:25)]niet echt leuke beelden als je weet dat mijn vader zelfmoord gepleegd heeft door onder een trein te springen
                          ik heb weer wat gemist blijkbaar maar als ik zou weten dat mensen aanstoot nemen aan dit soort plaatjes had ik em natuurlijk niet geplaatst!

was ook helemaal niet de bedoeling om te shockeren maar zat me echt af te vragen of zoiets echt kan zijn.

t502443;klote dat je dat hebt mee moeten maken,bro.
                          ik voel met je mee.....

greetzz

Comment

Heb de waarschuwing iets aangepast maar je had het inderdaad al gedaan.

Hoewel het opzich allemaal moet kunnen is en blijft het oorspronkelijk ( en dat weten niet veel mensen..) een BB-forum natuurlijk.
                            In off-topic zou alles verder moeten kunnen zolang het niet aanstootgevend is.
                            Het verwijderde plaatje bleek dat wel te zijn hoewel het uiteraard niet met die intentie was geplaatst.

Greets...

Comment

had mijn plaatje dus ook niet geplaatst om te shockeren want dan kan ik elke dag wel aan de gang blijven met alle troep die ik tegen kom op het net.

wou dus alleen maar even jullie mening of dit nou echt zou kunnen zijn of niet.

wat mij betreft gooi je er een slotje op en verwijder je de foto,broertje.

greetzz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X