welke?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• welke?

Ik zit al een tijdje te zoeken voor een goede prepaid telefoon waarmee ik op internet kan. Kennen jullie enige leuke dingetjes voor een mooi prijsje? ( rond de 200)

Abonnement vind ik namelijk helemaal niks aangezien ik toch bijna nooit bel. en voor sms'jes koop een geen abbo

ik hoor het nog wel!

Trainse verder!

Misschien is de galaxy ace iets voor jou?

Samsung S5830 Galaxy Ace onyx black

Op andere sites staat hij ook nog goedkoper.

Comment

mwuaah, sorry, ik heb het niet echt op samsung. Heb 1 x een samsung gehad en daar had ik nogal een aantal mankementen mee.. sindsdien heb ik geen samsung meer genomen.

Comment

Htc, bb enz enz

Check dit topic eens....http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...e-dilemma.html
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

ff lefhebben en op ebay in china kopen.

Ik heb nog een web fone die zou moeten werken op vodafone, grappig dingetje en werkt ook gewoon god, maar ik heb geen vodafone........handig......handigste is denk ik vodafone.de.....duitse vodafone.....
          Als je interesse hebt, is verder dus ongebruikt, doe maar een bod. Kost weinig, je moet alleen de simlock er af halen denk ik?
          En bellen moet op een of andere manier alleen met koptelefoon/headset.....

Das OGO PocketWeb im Kurzportrait Teil 1 von 3 - YouTube
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
            Htc, bb enz enz

Check dit topic eens....http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...e-dilemma.html
            ja, dat zijn allemaal abonnementen

Comment

Kijken op marktplaats.
              Een sgs2 koop je splinternieuw in gesealde doos, als je een beetje onderhandeld voor €200,-.. Misschien 2 a 3 tientjes meer.
              Als ik een tel prepaid aan zou moeten schaffen en €200 te besteden zou hebben zou ik dat zeker via mpl doen. Krijg je veel meer phone voor dat bedrag dan in de winkel + hij is ook nieuw.

Comment

jij wil een tel. voor tweehonderd euro en de 8 tientjes die je over hebt voor je vriendin dr verjaardag? dude, grow up en be a man. fok de telefoon en geef haar een fatsoenlijke ring
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                  jij wil een tel. voor tweehonderd euro en de 8 tientjes die je over hebt voor je vriendin dr verjaardag? dude, grow up en be a man. fok de telefoon en geef haar een fatsoenlijke ring
                  ja daar was ik dus al op overgestapt, haha

Comment

Kees, kees, kees..........weet je wel zelf welk merk wc papier je wilt gebruiken?
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                      Kees, kees, kees..........weet je wel zelf welk merk wc papier je wilt gebruiken?
                      haha ja ik weet wel wat ik moet nemen enzo maar weet jullie reacties er niet over? :P haha, gewoon ff kijken hoe jullie het vinden en of ik misschien nog verbeteringen kan benutten. snap je? :P

Comment

HTC ChaCha

case closed
                        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X