Ajax madrid grens en zagreb..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Iguana View Post
    Iedereen die maar een beetje van voetbal houdt kan niet genoten hebben gister.
    Ik heb een paar vrienden die heel fanatiek Feyenoord aanhanger zijn maar schande spreken over gister, dergelijke praktijken zijn de doodsteek voor het voetbal zoals wij dat kennen..

@The haren

Moet een nare avond zijn geweest in de Arena, en welkom!
    Precies.. Als het Feyenoord had geweest of een andere Nederlandse ploeg had ik het ook Naaierij gevonden...

Het gaat om de manier waarop het gaat tegenwoordig..

Ook begrijp ik nog steeds niet dat er niet ff wordt gevraagd naar camera beelden om te kijken of een beslissing is zo'n geval juist is genomen..

Is maar een paar seconden werk toch?

Ik vindt ook dat zo'n grensrechter gewoon een flinke poos op NON ACTIEF moet worden gezet...
    Heel de wereld kon toch zien dat hij slecht werk aflever of betrokken is bij maffia praktijken?

Comment

Wat hiervan te zeggen?
      Attached Files
      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
      Squat 230 kilo
      Bankdrukken 137.5 kilo
      Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

heb helemaal zitten genieten hahahaha top avond met leuk voetbal

Comment

Als je het IQ hebt van een pepernoot was het idd een superavond..
          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
          Squat 230 kilo
          Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

conclusie is en blijft nog steeds dat ajax verloren heeft van een B-elftal, met of zonder de 2 afgekeurde goals.
            ajax heeft gewoon niet het talent om hoog in de CL te eindigen, klaar discussie :/
            BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

Lol Ajax speelde zelf evengoed zonder een aantal basisspelers, en dat Ajax niet ver zou komen ben ik het totaal met je eens maar daar gaat het helemaal niet over..

@Wanaabee

Zou dat geen hoax zijn?
              Last edited by Iguana; 08-12-2011, 10:26.
              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
              Squat 230 kilo
              Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Ajax speelde ook met een B-elftal. Als ajax niks te zoeken zou hebben in de champions league, dan kan je ook vraagtekens bij andere clubs zetten.

Het enige waar ik niet over uit kan is dat Frank de Boer, of iemand anders van de technische staf, heeft doorgegeven wat de stand daar was. Het publiek wist het, de spelers niet. Dan zouden ze geen tikkie terug meer doen en meer strijd hebben geleverd.

Bedankt voor het welkom .

Comment

Originally posted by Iguana View Post
                  Als je het IQ hebt van een pepernoot was het idd een superavond..
                  dan moet jij toch ook genoten hebben? kruidnootje

Comment

In en in triest dit.. Dat mensen het ook nog leuk vinden begrijp ik niet.

Comment

Hoax - Wikipedia

@Brutal Mass

Hehe ik heb genoten van Bazel idd met mn domme kop
                      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                      Squat 230 kilo
                      Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Knipogende Kroaat houdt wel van een gokje - Ajax - AD

Onderzoek door franse autoriteiten, ook te vinden op nos teletekst..
                        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                        Squat 230 kilo
                        Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by Catty View Post
                          conclusie is en blijft nog steeds dat ajax verloren heeft van een B-elftal, met of zonder de 2 afgekeurde goals.
                          ajax heeft gewoon niet het talent om hoog in de CL te eindigen, klaar discussie :/
                          Kortzichtigheid himself, inderdaad Ajax heeft verloren maar geloof niet dat het zo gelopen was als die 2 goals geteld hadden. Ajax was de dominerende ploeg in de eerste helft.
                          Al met al, een b-ploeg van bijv. Real blijft een sterrenteam of ga je nu beweren dat o.a. Kaka niks voorsteld?

Comment

Het B-team van real is nog steeds een sterrenteam. Het is geen eredivisieclub waar je het overhebt, daar lopen een paar bepalende spelers. Bij clubs als real en barcelona kunnen ze zeker twee teams opstellen met van dat soort bepalende spelers (en beter). Verliezen van real is niet raar, maar 2 afgekeurerde goals zien is frustrerend. Dan had Ajax 2-1 voor gestaan en de tent dicht kunnen gooien, dan hadden ze misschien alsnog niet gewonnen maar wel het doelsaldo met 2 goals verbeterd. Die wedstrijd in zagreb stinkt sowieso....

Het is gewoon niet eerlijk gegaan.......

Comment

Jammerlijke is dat er zoveel gezegd kan worden over onderzoeken maar er toch niks gebeurt, lol weet nog hoe het internet 3 jaar terug vol stond over een gatorade tong van een rus..

Helaas is het allang geen sport meer waar we naar kijken met zn allen..
                              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                              Squat 230 kilo
                              Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• This reply by WanabieBodybuilder has been deleted by Admin Bodynet

Er is hoop

Ajax toch door naar Champions League? [Blik op Nieuws.nl - Sport]

Interessant. Vele feitjes op een rij, ook nieuwe die hier nog niet gepost stonden. Zo zou er een bankafschrift zijn van 2,1 miljoen naar Dinamo Zagareb.

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X