Aan hondenliefhebbers.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aan hondenliefhebbers.

Mijn hond zat lekker op mijn schoot toen ze ineens met haar been begon te trekken. Toen ik haar op de grond zette werd ze erg onrustig, ze bleef maar heen en weer lopen, ze bleef maar aan haar voeten likken. Ook rolde ze van tijd tot tijd op haar rug. Heel erg vreemd en ik heb zoiets nog nooit eerder meegemaakt, iemand die enig idee heeft?

Vreemde is dat het erg onverwachts gebeurd. Ze is nu iets rustiger maar er is duidelijk nog wat mis, trekken met voet, niet lang op een plek kunnen liggen enz

Ik heb net even voor je zitten googlen, dit gedrag kan veel oorzaken hebben. Van geïrriteerde nagels tot allergieën tot het afreageren van stress. Ik zou in dit geval onderzoek laten doen door de dierenarts, bel morgen even.
    Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Thx, ik zit er nu achterop de rug te krabben en dat lijkt het iets beter te maken. ze trapt nu alleen nog met haar rechterbeen. hopelijk is het niks.

Comment

dierenkliniek bellen.
        focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Heb je haar gecontroleerd op vlooien?
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Heb je haar gecontroleerd op vlooien?
            dat was ook mijn eerste gedachte.

Die van mij had ook rare trekjes, op de rug rollen, doodstil blijven liggen en dan als een adhd door de tuin rennen.
            Ben liever lui dan moe, behalve om te sporten!!!!!!!

Comment

Vlooien was het sowieso niet. Geen flauw idee wat het dan wel kan zijn, misschien een spier verrekt ofzo.. Ze heeft nu in ieder geval geen grijntje last meer, dus dat is mooi.

Comment

Misschien heeft ze een hoge dosis Noxipro ingenomen..unpredictable behaviour etc
                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

De hond van mijn vriendin trok altijd zijn been op en ging spartelen met dat been als ik em kratste aan zijn heup, maar dat wass omdat ie het vet chill vond. Dit is in dit geval denk ik inet het geval.

Denk dat als het opeens is gekome dat het een wondje is of geirriteerde nagel en als het langzaam op gang
                  gekomen is dat het meer inverband is met stress of vlu.

Comment

Originally posted by kojak View Post
                    Misschien heeft ze een hoge dosis Noxipro ingenomen..unpredictable behaviour etc
                    Ik zal voortaan eens tellen hoeveel pilletjes ik hier heb liggen

Comment

Epilepsie aanval denk ik eerder,kan eenmalig zijn,of af en toe terugkomen en dan langzaam weer verdwijnen en nooit meer terug komen.Hoeft echt niet zo te zijn dat ie nu ineens een zware epilepsie patient wordt.En als dat wel zo is dan zijn er pillen voor.

De tips van jeuk of vlooi of wondje nee dat geloof ik niet.Ik heb ook een hond gehad met een paar keer eplilepsie.Maar zowiezo naar de DA.

Comment

Originally posted by BlondSound View Post
                        Epilepsie aanval denk ik eerder,kan eenmalig zijn,of af en toe terugkomen en dan langzaam weer verdwijnen en nooit meer terug komen.Hoeft echt niet zo te zijn dat ie nu ineens een zware epilepsie patient wordt.En als dat wel zo is dan zijn er pillen voor.

De tips van jeuk of vlooi of wondje nee dat geloof ik niet.Ik heb ook een hond gehad met een paar keer eplilepsie.Maar zowiezo naar de DA.
                        Klinkt niet als epilepsie zijn verhaal.
                        Mijn vorige hond heeft een paar jaar last van epilepsie gehad, deze viel dan op de grond neer en lag daar te trippen/spartelen. Die had nooit op kunnen staan en rondjes kunnen lopen omdat je spieren ongecontroleerd aanspannen.

Comment

Hoi,ja maar...er zijn heel veel soorten qua zwaarte,vandaar.MIjn hond kon wel lopen ,liep dan wat dronken en spastisch rond...

Comment

Hmm, dat lijkt me niet. Ze luisterde nog naar commando´s en zat van tijd tot tijd ook gewoon stil. Ik zie het nog maar even aan, nu is ze weer helemaal de oude.

Comment

heb je de DA al gesproken?

wat voor ras is het?

het klinkt namelijk als verstuikt of een zenuwklem tussen ruggenwervels..
                              Daar kunnen ze ook raar van doen en aan de poten zitten likken en bijten..

Maar ook stress uit zich door krabben, bijten op de pootjes, trillen etc...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X