Aan hondenliefhebbers.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nee, ik heb niemand gebeld. Ik houd het even in de gaten als ze op mijn schoot komt zitten, opletten dat ze niet in een onnatuurlijke houding gaat zitten om niet weg te glijden. Toevallig 3 weken geleden voor de jaarlijkse controle bij de dierenarts geweest en die had ook niks gezien. Niet dat dat wat zegt, maar hoe ze zich vanochtend gedroeg lijkt allles weer bij het oude.

Cocker spaniel.

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
      Klinkt niet als epilepsie zijn verhaal.
      Mijn vorige hond heeft een paar jaar last van epilepsie gehad, deze viel dan op de grond neer en lag daar te trippen/spartelen. Die had nooit op kunnen staan en rondjes kunnen lopen omdat je spieren ongecontroleerd aanspannen.
      Precies. Epilepsie is het echt niet.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Echt wel haha

Comment

Originally posted by BlondSound View Post
          Echt wel haha

Nietes!
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Kan van alles zijn.
            Van bv een aandoening van het ruggemerg (bv wobbler syndroom, maar daar is het geen ras voor), kan ze het zelfs nog uiten door in haar staart te bijten. Tot gewoon een nageltje wat is blijven haken. Of gewoon oud worden (je zou eens moeten zien wat voor gekke acties het bejaarde hondje van mijn moeder heeft).

Voor een dierenarts is het al moeilijk om een beeld te vormen via de telefoon,... laat staan om sportende forummers een correct beeld te laten vormen door een korte omschrijving.
            Als je twijfel hebt, heb je die niet voor niets. Dan hoor je op zijn minst contact op te nemen met je dierenarts. Bellen kost je niets, en een open inloopspreekuur meestal ook niet. Dus dat kan ook niet het probleem zijn..

Comment

Het zou inderdaad aan de honds zijn rug kunnen liggen, Blijft de hond regelmatig heel stil op de grond liggen in een soort bidhouding?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X