Ajax - Az

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Waarschijnlijk zal Az een boeten krijgen en wellicht geschorst worden volgend jaar.
    Het geheime wapen van verbeek voor wanneer ze zouden verliezen.

Overigens zou ik het niet terecht vinden.

Comment

Waaaat, hoe komen jullie aan die informatie?

Comment

volgens mij is dit niet waar,
        ajax wordt gestraft omdat ze geen veiligheid kunnen geven aan spelers.
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

ik zeg Willem II

Comment

Pak die link die ik heb gepost. HD beeld..

die Esteban is wel een baas hoor hahaha hij trapt hem helemaal kapot.
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Nu gooien ze het op de veiligheid van de spelers.. Dat is dan weer zielig, Verbeek zei pas dat hij niet verder wilde gaan na de rode kaart..

Comment

Originally posted by kojak View Post
                Pak die link die ik heb gepost. HD beeld..

die Esteban is wel een baas hoor hahaha hij trapt hem helemaal kapot.
                Haha, klopt, die gozer kan zo een MMA carriere beginnen, misschien doet hij het nog beter dan keepen^^

Comment

Originally posted by Silk View Post
                  Nu gooien ze het op de veiligheid van de spelers.. Dat is dan weer zielig, Verbeek zei pas dat hij niet verder wilde gaan na de rode kaart..
                  waar haal je dat vandaan, hij is nog niet aan het woord geweest ik kijk het live.

ben je ajaxied ofzo
                  “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Weet ik veel wie het zei, een of andere gozer van Az.

Edit, je ziet toch dat hij past ermee kapt na die rode kaart, niet ervoor.

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                      volgens mij is dit niet waar,
                      ajax wordt gestraft omdat ze geen veiligheid kunnen geven aan spelers.
                      Az weigert verder te spelen... Deze incidenten kunnen volgens mij altijd gebeuren. Daar is weinig aan te doen. Ajax moet inderdaad garant staan voor de veiligheid, maar als je ziet dat zelfs bij wk finales dit gebeurd. De keeper estaban had niet moeten doortrappen. De vraag is echter of het moreel verantwoord is en wat je zou moeten doen in zo"n situatie.

Comment

Voor de mensen die het niet live hebben gezien:

Esteban vs. Hooligan (Ajax-AZ) 21-12-2011 - YouTube

Comment

Tuurlijk moet hij wel doortrappen. Waarom? Straks staat die mongool op en komt weer achter hem aan. Ik zou ook zorgen dat ie down blijft.
                          Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                            Tuurlijk moet hij wel doortrappen. Waarom? Straks staat die mongool op en komt weer achter hem aan. Ik zou ook zorgen dat ie down blijft.
                            strafrechtelijk mag dat niet...hij zou moeten wegrennen, nadat hij zich had verweerd.
                            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Volgens mij is de tijd ertussen zo kort dat het nog noodweer is. Maar ja, IK vind dat het prima is. Al had hij al zn tanden uit zn bek geramd...

(en ik ben niet voor AZ maar Ajax, mocht iemand zich erover verwonderen)
                              Train hard or go hormone

Comment

Jammer dat ie die supporter niet helemaal nokkie trapt, verpest ff voor 50.000 man de wedstrijd.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X