vroeg eruit ( It ain't so bad )

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vroeg eruit ( It ain't so bad )

Goedemorgen allemaal.
    Moet er de de komende 5 dagen uit om 04.30 voor me stage pfff.
    Ben wel benieuwd waarom jullie er vroeg uit moeten? en wat jullie van vroeg opstaan vinden ?

Meh eenmaal wakker is het niet zo erg

Comment

Vroeg erin is vroeg eruit, half 7. Alleen de kou valt tegen, in de zomer spring ik fluitend mijn bed uit.

Comment

Haha jaa daar heb je gelijk in ! Alleen de stap om je warme bed uit te stappen in de kou

Comment

Is ook geen ramp, ik zorg altijd dat er een shirt en sokken naast mijn bed liggen. Die doe ik eerst aan en dan stap ik uit bed, scheelt een hoop.

Comment

Ik sta bijna elke dag om 6 uur op en op donderdag om 5 uur.
            Het went.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

ik probeer half 11 / 11 uur te slapen, dit wordt meestal 11 uur of half 12.
              half 7 gaat de wekker weer en om kwart over 7 de fiets op naar stage
              BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

In verband met werk ploegendiensten, draai ik ook vroege diensten, om 4:35 gaat dan mijn wekker af, savonds zorg ik dat mijn eten klaarstaat maar ook alles voor mijn ontbijt zodat ik in de ochtend niet nog alles moet gaan klaarmaken.

Voordeel bij mij is dat ik bij aanvang dienst nog uitgebreid dienstoverdracht doe en ben dan 2 tot 3 bakken koffie verder en kunnen mijn ogen weer iets verder open, nadeel is dat deze vroege dienst voor een groot gedeelte vol staat met evaluatie en werkbesprekingen dus moet enigsins scherp zijn.

Opstaan begint eigenlijk al met optijd naar bed gaan, ik probeer 7 tot 8 uur slaap te pakken elke nacht, ik fuctioneer dan het beste, korter dan dat betekend een lange dip gedurende de dag.........

Comment

Originally posted by Swekie View Post
                  Vroeg erin is vroeg eruit, half 7. Alleen de kou valt tegen, in de zomer spring ik fluitend mijn bed uit.
                  Ja inderdaad, ik ben 6:45 wakker en dan is het altijd zo fris, en dan wil je gewoon in je warme bed blijven liggen dat is voor mij het moeilijkst, maar ben meestal weg om 7:30
                  If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by Oldtimer View Post
                    In verband met werk ploegendiensten, draai ik ook vroege diensten, om 4:35 gaat dan mijn wekker af, savonds zorg ik dat mijn eten klaarstaat maar ook alles voor mijn ontbijt zodat ik in de ochtend niet nog alles moet gaan klaarmaken.

Voordeel bij mij is dat ik bij aanvang dienst nog uitgebreid dienstoverdracht doe en ben dan 2 tot 3 bakken koffie verder en kunnen mijn ogen weer iets verder open, nadeel is dat deze vroege dienst voor een groot gedeelte vol staat met evaluatie en werkbesprekingen dus moet enigsins scherp zijn.

Opstaan begint eigenlijk al met optijd naar bed gaan, ik probeer 7 tot 8 uur slaap te pakken elke nacht, ik fuctioneer dan het beste, korter dan dat betekend een lange dip gedurende de dag.........
                    en meer spiermassa want slaap is een groot anabool wapen
                    ik slaap nooit minder dan 7 uurtjes
                    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                      Ik ook niet merk dat ik hier op het beste 'draai', ook uitslapen langer dan, maakt mij futloos en duurt het langer om op gang te komen ondanks mijn ontbijt, zal wel aan de leeftijd of gewenning liggen.

he 100e post dat word een feestje, squat tijd.........

Comment

werk in ploegen...heb er geen moeite meer mee
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Elke dag om 4.30 uur sta ik op, al 18 jaar lang. Werk ook elke zaterdag en de helft van de zondagen per jaar.

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                            Is dat zo ?? dat als je meer slaapt meer spiermassa krijgt :O

Originally posted by thunder2000 View Post
                            Elke dag om 4.30 uur sta ik op, al 18 jaar lang. Werk ook elke zaterdag en de helft van de zondagen per jaar.
                            Damm dat je nog leeft :P
                            If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Werk als brood bakker voor mijn is het altijd vroeg. Mijn weker gaat meestal om 3:10. en vrijdag op zaterdag zit in de nachtdienst. En went wel snel hebt er geen moeite mee

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X