Het WTF-momentje van de dag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kud - Wiebe - Boze Buurman - YouTube
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• http://www.vkmag.com/magazine/bekend...h_dood_gewipt/

Bekendste Duitse nymfomane heeft zich dood gewipt

Het is nog vroeg op deze dinsdag, maar we denken nu al ht WTF nieuws van de dag te pakken te hebben. En dit nieuws komt uit Duitsland, waar de bekendste nymfomane van dat land, de 47 jarige Antje C., zich dood heeft geneukt. Haar laatste minnaar trof haar na een seksnacht levenloos naast zich aan in bed. Er is mogelijk sprake van uitputting na marathonseks. Antje werd in april bekend in Duitsland toen zij een dj gijzelde en hem dwong tot urenlange seks in haar woning. Ze had de deur op slot gedaan en de sleutel verstopt. De 43 jarige man kon pas de hulp van de politie inroepen nadat de nymfomane in slaap was gevallen. Mooiste is nog dat de agenten de deur van de woning opende en dat Antje wakker werd en vroeg om groepseks met de agenten. De vrouw had psychiatrische behandeling voor haar seksverslaving, maar dat heeft ook geen zoden aan de dijk gezet. Op de terugweg van een therapiesessie randde zij een 31 jarige Afrikaan aan en dwong hem tot 36 uur seks. Voorbijgangers troffen de man later huilend aan op straat. Duitse mannen kunnen dus met de dood van Antje C. weer gewoon over straat.

Comment

• Hij blijft erg wtf hahahah

Japan machine gun bikini - YouTube
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Weird Japanese Movie - YouTube
          "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Die japs zijn echt ziek...eh creatief...

Comment

• Haha ja die jappen gaan he-le-maal nergens over.
              "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• rare shit :P

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
                  Hij blijft erg wtf hahahah

Japan machine gun bikini - YouTube
                  wtf.
                  wtf
                  wtf
                  lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

• WTF ik was net een beetje bb.com misc aan het checken kom ik een zyzz topic tegen. Klikte erop, vind het meestal grappige quotes en plaatjes bevatten. Enfin, OP had een zieke link gepost: Cute Dead Guys.

Fakking zieke mensen daar op dat forum. Ziekte geesten zoeken elkaar op via het internet echt wtf.

Als niet mag/te ziek is verwijder het.
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                      WTF ik was net een beetje bb.com misc aan het checken kom ik een zyzz topic tegen. Klikte erop, vind het meestal grappige quotes en plaatjes bevatten. Enfin, OP had een zieke link gepost: Cute Dead Guys.

Fakking zieke mensen daar op dat forum. Ziekte geesten zoeken elkaar op via het internet echt wtf.

Als niet mag/te ziek is verwijder het.
                      Wtf is dit nou weer hoe je het ook kan verzinnen, er is altijd wel een site voor. Er zijn op die site ook gewoon mensen met 28k aan posts. WTF
                      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
                        Wtf is dit nou weer hoe je het ook kan verzinnen, er is altijd wel een site voor. Er zijn op die site ook gewoon mensen met 28k aan posts. WTF
                        Nooit meer klikken op links zonder titel te lezen.......heel ziek kijk die profiel pic: http://i.imgur.com/d4RPp.png. Ik vind het mooi geweest, tijd om te slapen.

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                          Nooit meer klikken op links zonder titel te lezen.......heel ziek kijk die profiel pic: http://i.imgur.com/d4RPp.png. Ik vind het mooi geweest, tijd om te slapen.
                          Ziek.... Raar dat zo'n site bestaat. Necrofilie is namelijk verboden

Comment

• Kud - Wensput HD - YouTube

Zeer grappige filmpjes

Comment

• Dat kind wil ik echt fucking hard op zn bek slaan

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
                                Dat kind wil ik echt fucking hard op zn bek slaan
                                Hahaha tis inderdaad echt een stereotiepje. Dik en een verslaafde gamer. Laatste filmpje is inderdaad wel ziek hoe hard tie em flipt tegen zijn broertje.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X