Het WTF-momentje van de dag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Einde Droomhuwelijk van Rafael van der Vaart en Sylvie van der Vaart! - YouTube
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Faabjan View Post
      Keek het filmpje eigenlijk alleen uit ivm Metallica rofl. Kansloze campingzender, met "sterren". Ik ken die Harms dan, maar wie is de rest.

Hier verbaasde ik mij ook over. Die gast kan helemaal niks.
      De zogenaamde bekende nederlanders ken ik ook bijna nooit. Blijkbaar vindt dat soort figuren dat iedereen ze moet kennen omdat ze in een of andere kut soap spelen.

Lol@ dat filmpje van rafael en zn snol
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Zal wel weer net als rihanna aflopen dat ze ook weer terugkomt.

Comment

• lizzie velasquez: Girl Must Eat Every 15 Minutes - Inspirational Story - YouTube

Eet tussen 8000 en 5000 calorieën per dag (dat bulky time) en zet geen vet aan. As a matter of fact, heeft ze geeneens vet (bf = 0). Om de vijftien minuten om in leven te blijven.
          Was eerst van wtf. Maar goed om te zien hoe ze er mee omgaat.
          Vriendinnetjes van haar, hnng dat dere latina genetics. Hier moeten we het doen met blondjes zonder figuur met ugs.
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• En nickelson jassen en een gratis pot foundation op hun hoofd genoeg voor een heel jaar.

Comment

• Nocerino, filmpje wil hier niet laden (op werk en mobiel internet) maar wat is de naam van filmpje cuz me gusta latina
              Geen woorden, maar daden.

Comment

• Lizzie velasquez: Girl Must Eat Every 15 Minutes - Inspirational Story
                Uploader: bluestarchronicles

Comment

• Pff jullie beloofde me latinas en ik zie helemaal geen lichamen...
                  Geen woorden, maar daden.

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                    lizzie velasquez: Girl Must Eat Every 15 Minutes - Inspirational Story - YouTube

Eet tussen 8000 en 5000 calorieën per dag (dat bulky time) en zet geen vet aan. As a matter of fact, heeft ze geeneens vet (bf = 0). Om de vijftien minuten om in leven te blijven.
                    Was eerst van wtf. Maar goed om te zien hoe ze er mee omgaat.
                    Vriendinnetjes van haar, hnng dat dere latina genetics. Hier moeten we het doen met blondjes zonder figuur met ugs.
                    Ik zat net te vreten, mijn honger is nu gestild. WTF srs
                    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• FolieMayn - I'm Not Tupac - YouTube

Dacht dat dit tupac was joh.

Comment

• Follllieman is de bom, daar ben ik nog eens een hele avond om stuk gegaan.

Comment

• http://www.dumpert.nl/mediabase/6509...ar_wensen.html
                          Last edited by resike; 04-01-2013, 12:59.
                          Mind is everything.

Comment

• Originally posted by nocerino View Post
                            foliemayn - i'm not tupac - youtube

dacht dat dit tupac was joh.
                            hahahahahahahahahahahah

Comment

• Hij lijkt er niet eens op
                              "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• www.naafa.org- We Come In All Sizes

Deze website is er om de discriminatie van dikkertjes tegen te gaan

Last edited by Silk; 04-01-2013, 16:57.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X