hoe was je training vandaag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

slecht, niet genoeg gegeten , benche squate dippen push-press. helemaal kapot
    Mind is everything.

Comment

heerlijk gedeadlift. op naar de 100, en daar voorbij (A) laatste set 105x8, lekker rustig dus XD dit helaas op een laag bloedsuiker omdat het al etenstijd was... verder ging benchen ook iets beter dan dat ik dumbels in mijn handen had, heb ik mijn lats weer iets groter kunnen maken en met naar huis fietsen had ik mijn portie MITT cardio ook weer even gehad:P ondanks dat ik met pomp een zeer ongelijke borstplaat heb, weet ik dat er hoop is en zal ik nog wel meer progressie maken
      "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Comment

vrij behoorlijk
        alleen bij de sldl was ik aan t twijfelen of ik mijn rug nog in formatie had, en dat had ik niet moeten doen,
        volgende keer mijn concentratie op mijn benen houden,
        morgen een dagje rust verdiend
        "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

Had lekker getraind vandaag!
          "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Training verliep redelijk. Heb vanacht slecht geslapen dus de incline bench viel mij behoorlijk tegen. Normaal doe ik 3 setjes van 10 met 40 kg dumbells. Nu haalde ik krap 3 x 6 met 40 kg. Bah.
            De rest verliep naar verwachting.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

matige training vanmorgen, weinig power. Meestal als ik smorgens train, 't is niet anders helaas.

Comment

ik dacht dat ik gisteren een behoorlijke training had, niet super speciaal,

maar vanacht begon ik allemaal rare sensaties in mijn benen te voelen en vanmorgen leken ze wel pulp, bij het wandelen lijken ze wel een eigen leven te lijden
                "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

Erg goede training! Ik gebruik nu het schema van Falstyr en ik vind het erg fijn!

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
                    Erg goede training! Ik gebruik nu het schema van Falstyr en ik vind het erg fijn!
                    ja tof van falstyr dat ie die hammer curls der op t einde nog boven opgooit, voelt net of der ne biceps is ontploft

Comment

Wou voor geen meter.. zie al poosje geen progressie meer. blijf maar hangen in de 92 KG...

Comment

Originally posted by trayn View Post
                        ja tof van falstyr dat ie die hammer curls der op t einde nog boven opgooit, voelt net of der ne biceps is ontploft
                        ik weet en voel wat je bedoelt, had ook die trainingsdag vandaag haha!

Comment

een keer in de middag geweest i.p.v avond
                          lekker rustig in krachthok en heb schouders + benen getraind.
                          in de kleedkamer schepje noxipro in water weg getikt en gaan!

schouders:
                          military presses 3x 12/10/8 achter elkaar met 12/10/8 dumbells, heerlijke oefening
                          bentover raises 3 x 15 x 12 , ging goed
                          side raises 3 x 15 x 10, ook pittig, had meer gekund achteraf
                          front raises 3 x schijf 15/10/5 kg met 15/10/5 achter elkaar. mijn schouders waren nu wel echt gesloopt.

Benen:
                          na aanleiding van een filmpje over squatten van rx4?? dieper gegaan dan normaal en geprobeerd rug recht te houden. had een spotter dus dat scheelde.
                          3 x 60 (totaal gewicht) x 10, laatste 2 van de set gingen nog maar meer ook niet.

daarna leg curls + leg extensions en calf raises gedaan.
                          inmiddels gebroken mn bed in geduikt en wat half/half geslapen.
                          kortom: goede training
                          BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

benen helemaal uitgekleed met leg press laatste set 10 x 200KG, lunge door de zaal 8 nx per been 20 KG, leg extension en calf press. dit na een frustrerende rug en schouders training. techniek moet beter!!!
                            "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Comment

It was like cumming..

Heerlijk, zoals altijd.
                              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

vanochtend een lekker dansje gedaan als warming-up, laatste keer dat we de aerobics w-up hebben behandelt wat beweeg ik houterig na zo'n benentraining:O verder een klasgenoot op een nieuw schema gezet en hem hierbij geholpen. maar dat begeleiden met de oefeningen was toch nog best zwaar aangezien hij niet alles nog onder controle had...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X