Vraag over een doe-het-zelf-klus in huis

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je kan niet overleggen met de overige bewoners dat ze niet roken in het trappenhuis?

Comment

Originally posted by Ellie View Post
      Onze verhuurder is nogal laks met het oog op overlast. We hebben hier regelmatig ongedierteplagen door mensen die etensresten van de balkons flikkeren, ook overlast qua gedrag (schreeuwen, agressie) doen ze weinig aan. Is overigens nog een reden om te willen verhuizen.

In de tussentijd zal ik eens gaan kijken naar die tochtstrips, lijkt me vooraleerst de goedkoopste oplossing. Bedankt voor de tip Ventileren doe ik sowieso al goed, als je warm water gebruikt moet het keukenraam open staan vanwege de dampen van de geiser.
      hmm je kunt beter verhuizen...ben je van al die ellende af.
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

@steven83: Ik ben helaas niet zo'n talenwonder.

Originally posted by kojak View Post
        hmm je kunt beter verhuizen...ben je van al die ellende af.
        We zijn ook al langere tijd bezig met een nieuwe woning zoeken. De vraag en het aanbod liggen alleen volledig scheef waar ik woon. Het gemiddelde inkomen van de mensen in onze wijk is 1375 per maand. Van elke 5 woningen die er te huur zijn is er slechts 1 onder de huurtoeslaggrens. Beetje scheef nietwaar? Dat is helaas nog niet helemaal doorgedrongen bij de gemeente, want er gaan aan een stuk door goedkope huizen weg terwijl er dure nieuwbouwwijken voor terugkomen.
        Mijn vriend en ik hebben afgesproken dat we nog hooguit een maand doorgaan met zoeken, en het anders uitzingen tot hij afgestudeerd is en een baan heeft. Dat duurt nog ongeveer 10 maanden.
        Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X