junkmaaltijd wattuhh!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gain is pain View Post
    hij zei dat ik een junk maaltijd per week mag

Maar hebben jullie dan wel hetzelfde idee over een junkmaaltijd........??
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Gip, heeft je begeleider geen kcal limit aan junk opgelegd ?

Nu eet je een gezinsmaaltijd weg, bedoeld je begeleider met junkmeal niet gewoon een pizza van 800 kcal of een middeltje patat met pinda/mayo en een kipcorn ?

No offence maar als jij als junkmeal een broodje kipkerrie kroket, een broodje doner, een grote patat oorlog, een rotie speciaal, een kapsalon, een broodje frikandel en een halve patat eet dan heb je gewoon een junkdag.

Verder ben je groot voor je leeftijd dus je zult vast wel weten wat je doet, ik zag je foto's van de eerste meeting met je begeleiding en het zag er goed uit !

Comment

Heerlijkk GIP! maak me maar jaloers ;$
        Never send a boy to do a mans job!

Comment

Vandaag niet trainen, dus eet ik weinig. 2400 kcal. Moet zeggen dat ik ook wel zin in een donertje oid heb

Maar hou me in....
          Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
            Vandaag niet trainen, dus eet ik weinig. 2400 kcal. Moet zeggen dat ik ook wel zin in een donertje oid heb

Maar hou me in....
            waarom eetje weinig? juist op rust dagen is het beter om meer te eten. alleen je carbs te beperken.
            Never send a boy to do a mans job!

Comment

Op trainingsdagen eet ik 3000kcal op rust dagen 2400. Gemiddeld net onder onderhoud om zo langzaam mijn BF te verlagen. Uiteraard heb ik op mijn traindag meer nodig, dus eet ik meer KH. En 150gr KH minder is al 600 kcal he?
              Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Swekie View Post
                Gip, heeft je begeleider geen kcal limit aan junk opgelegd ?

Nu eet je een gezinsmaaltijd weg, bedoeld je begeleider met junkmeal niet gewoon een pizza van 800 kcal of een middeltje patat met pinda/mayo en een kipcorn ?

No offence maar als jij als junkmeal een broodje kipkerrie kroket, een broodje doner, een grote patat oorlog, een rotie speciaal, een kapsalon, een broodje frikandel en een halve patat eet dan heb je gewoon een junkdag.

Verder ben je groot voor je leeftijd dus je zult vast wel weten wat je doet, ik zag je foto's van de eerste meeting met je begeleiding en het zag er goed uit !

waar heb je die zien staan ?
                ut was...
                -grote patat mayo/pinda
                -kipkerrie kroket
                -broodje donur.
                Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by bruce View Post
                  kapsalon. lekkurrrrr
                  ranzig.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

@Gip, Oke dan heb ik je posts verkeerd begrepen, mijn excuus !

Comment

Originally posted by Swekie View Post
                      @Gip, Oke dan heb ik je posts verkeerd begrepen, mijn excuus !
                      ik bedoelde waar heb jij de fotos zien staan?
                      Make it happen, shock everyone!

Comment

Als het aan mij zou liggen bestaat m'n junk meal uit een flink bord zelf gebakken friet en mayo + een kroketje of 4/5

Mis dat toch wel die zondagen dan dat m'n standaard avondeten was ;p
                        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

is het niet zo dat je pas mag cheaten (cheat day) als je op je juiste body fat en gewicht zit?

als je zeg maar vet wilt verliezen of gewicht dan lijkt het me juist helemaal niet verstandig om een cheat day in te plannen (eerst al die FAT lozen en dan pas cheaten?)

ik heb nog steeds teveel body fat 16.5% dus ik kan me niet veroorloven om te cheaten...tenzij ik friet op een ander manier bereid (sindskort dat nieuwe pan dat je zonder olie kan frituren) werkt best aardig

Comment

Originally posted by Kycster View Post
                            is het niet zo dat je pas mag cheaten (cheat day) als je op je juiste body fat en gewicht zit?

als je zeg maar vet wilt verliezen of gewicht dan lijkt het me juist helemaal niet verstandig om een cheat day in te plannen (eerst al die FAT lozen en dan pas cheaten?)

ik heb nog steeds teveel body fat 16.5% dus ik kan me niet veroorloven om te cheaten...tenzij ik friet op een ander manier bereid (sindskort dat nieuwe pan dat je zonder olie kan frituren) werkt best aardig
                            Nee, 1x per week cheaten is niet zo slecht. Zo kan je de rest van de week gemakkelijker strict houden. En ik denk dat het ook geld als refeed dag zodat je metabolisme niet vertraagd.
                            lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Originally posted by Toph View Post
                              En dat krijg je op? Is een kapsalon al niet 1800kcal? Zou het niet wegkrijgen denk ik. Btw, als jij junkt, mag je dan zonder grens eten wat je wil?
                              Dat krijg ik zelfs op met me kleine lichaampje haha :P

Trouwens waarom cheaten je doet toch mee met flexcup? Waarom dan niet vol 120% erin?

Comment

Denk dat spare-ribs wel een lekkere junk is
                                Just trying hard

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X