Flatscreen tv

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Flatscreen tv

ik ben op zoek naar een flatscreen en vroeg me af of hier members zijn die er een btje verstand van hebben en mij kunnen vertellen welke merk wel goed is en welk merk dramatelevisies maakt.

ik ben naar een audiospeciaal zaak geweest waar ik een nieuwe marantz set heb gekocht(erg mooi spul)en heb me een btje voor laten lichten over flatscreen tv's en volgens hun zijn de wat goedkopere merken zoals LG,Samsung en Hitachi kwalitatief minder dan de dure merken die hun verkopen zoals pioneer,sony en philips.

zeggen ze dat om hun product(dus erg duur) aan de man te brengen of zijn die goedkopere merken ook echt minder dan de dure merken?

greetzzz

Ik denk dat ik voor een van de bekendere merken zou gaan..
    Puur omdat die tv er nog niet erg lang zijn, en denk dat de duurdere merken wat verder zijn met ontwikkelen..

grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

je moet heel goed kijken naar de helderheid en kleurechtheid van een scherm, probeer het scherm te vergelijken met een dure normale tv. Veel schermen geven een beetje een fletse beeldweergave. Ik heb laatst het verschil gezien tussen eentje van 1500 euro en eentje van 10.000 euro, dat merk je toch wel heel erg.
      Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Die avatar van Arie is best te pruimen.
        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
        Squat 230 kilo
        Bankdrukken 137.5 kilo
        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

ik zou der nog ff me w88 arie met die flat. ze zijn er nog te druk me bezich om een echt kwalitatief goed produkt neer te zetten
          maar als je niet kan wachten zou ik zeker niet voor de goedkoopste gaan tenzij je der niet intensiev veel gebruik van maakt.

kijk iid naar der kleur echt/helderheid en naar het aantal pixels
          laat die verkopers ze maar naast elkaar zetten neem je zel en dvd'tje mee die je fijn vindt en ga der rustig voor zitten

en natuurlijk in meerdere winkels testen he.

suc6 en laat ff weten wat het geworden is

Who's the Chef

Comment

ik heb ook gehoort dat je na een paar jaar al duidelijke achteruit gang ziet van het kwaliteit beeld..

GRtz.
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

En dat als je bv een voetbalwedstrijd kijkt je niet weet waar de bal is omdat er een streep ontstaat?

Heb er verder geen verstand van en kan je dus helaas geen advies geven.

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Je moet er 1 hebben met pixel + wat het precies inhoud weet ik ook niet, maar dit is 1 van de betere kwaliteit schermen op het moment.

Hier heb je ook geen last van strepen tijdens de voetbal enz

Comment

dat had ik ook al vernomen hier en daar,power.

ik denk daarom ook dat ik voor die philips ga want vind hem wel mooi en hij heeft pixel-plus en nog veel meer opties.

iedereen bedankt voor zn inzicht en reply en laat binnenkort wel effe horen of ie bevalt.

greetzzz
                  Attached Files

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (ariekanarie @ Okt. 24 2004,05:41)]dat had ik ook al vernomen hier en daar,power.

ik denk daarom ook dat ik voor die philips ga want vind hem wel mooi en hij heeft pixel-plus en nog veel meer opties.

iedereen bedankt voor zn inzicht en reply en laat binnenkort wel effe horen of ie bevalt.

greetzzz
                    We zien hem wel werkend tijdens je open huis zeker?

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (ariekanarie @ Okt. 23 2004,03:33)]ik ben op zoek naar een flatscreen en vroeg me af of hier members zijn die er een btje verstand van hebben en mij kunnen vertellen welke merk wel goed is en welk merk dramatelevisies maakt.

ik ben naar een audiospeciaal zaak geweest waar ik een nieuwe marantz set heb gekocht(erg mooi spul)en heb me een btje voor laten lichten over flatscreen tv's en volgens hun zijn de wat goedkopere merken zoals LG,Samsung en Hitachi kwalitatief minder dan de dure merken die hun verkopen zoals pioneer,sony en philips.

zeggen ze dat om hun product(dus erg duur) aan de man te brengen of zijn die goedkopere merken ook echt minder dan de dure merken?

greetzzz
                      Hé Arie, ik heb ook een hele mooie stereo van Marantz! Prachtig design en een waanzinnig geluid! Omschrijf jou type stereo eens?
                      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 24 2004,13:59)]
                        Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (ariekanarie @ Okt. 24 2004,05:41)]dat had ik ook al vernomen hier en daar,power.

greetzzz
                        We zien hem wel werkend tijdens je open huis zeker?

Greets...
                        je weet het,gappie!

27 nov ben ik jarig en iedereen is van harte welkom hoor

@symmetry
                        marantz is echt een van de beste merken imo.
                        ik heb deze week zoals eerder vermeld een prachtig setje gekocht in champagne kleur.
                        versterker is een PM 7200 k1 signature
                        tuner is de ST 6000
                        cd player is de CD 7300

ik heb er linn keilidh speakers op aangesloten en het klinkt heerlijk,al zeg ik het zelf....
                        zit nog ter twijfelen of ik er nog een set linn speakers bij ga halen omdat ik een vrij grote huiskamer heb en wel quadrophonisch geluid wil proberen na te bootsen.

ik vraag me alleen af of marantz ook een md player in zn assortiment heeft in de kleur champagne,weet jij dat toevallig?

wat heb jij allemaal voor moois staan thuis?

greetzzz

Comment

Ik heb thuis een setje Bose Speakers staan, dit is wat betreft geluid echt geweldig.

Bij elke film die ik kijk blijft het geluid me verbazen.

Als extra optie kan ik nog een extra woofer aansluiten op me versterker maar, ik heb nu de bass nog bijna dicht staan en je dreunt de kamer uit

Comment

Heb een wekkerradio...

Greets...

Comment

En een aftands midi-setje, niet te vergeten...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X