Flatscreen tv

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (ariekanarie @ Okt. 26 2004,02:02)]symmetry??
    welke marantz heb jij dan?
    Hé Arie, gefeliciteerd met je flatscreen!
    Mijn marantz-set heet 'Eclipse'. Is breed en heeft een metalliclook. Deze is driedelig (DVD-CD-versterker/radio) en elk component wordt elektronisch afgesloten door een metalen klep. Daardoor heeft 'ie een heel sober design... totdat de kleppen opengaan. Dan barst het ineens van de knoppen. heb deze nu 3 jaar. Geluid is te gek!
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Feli kerel met je tv, heb daarvan eens de prijzen bekeken ,holly shit man dat is duur. In die dingen ben ik niet zo een freak , thuis hier hebben we alles van somy en vindt ik best een goed merk, in mijn auto steekt ook niet veel, cd lader voor 24 cd tjes ,zit vol met cd van de kinderen (plop, k3,....) en de radio is ook maar een simpele, dat is nu iets waar ik geen geld kan aan geven, maar vindt het wel knappe dingen

Hopelijk heb je er veel geniet van arie, want zou zonde zijn als je na één of twee jaar al met een oud model zit voor zoveel geld

Grtz
      stil growing

Comment

Hey arie, gefeliciteerd met je flatscreen. Ik moet het thuis doen met een yamaha receiver die ik alleen als voorversterker gebruik, aangesloten op een DAP eindversterker en gecompleteerd met een yamaha cd-speler. Als luidsprekers heb ik zelf twee zuilen van ongeveer 120 cm gebouwd, dit omdat kant en klare speakers die dezelfde geluidskwaliteit hebben voor mij onbetaalbaar zijn. Daarnaast heb ik nog een 2.1 setje van Bose erop aangesloten.

Die eindtrap moest ik erop aansluiten omdat als het hard gaat (en het gaat echt heeeel hard) dan knipperen de lampjes van de receiver op de bass mee. Dat wil zeggen dat op dat moment de eindtrap van de receiver leeggezogen wordt. Laat je dit te lang doorgaan dan begeeft een van de twee eindtrappen het en dan is het einde oefening voor een mooie titanium receiver. Maar nu met de DAP eindtrap heb ik meer vermogen dan mijn speakers leuk vinden. (en de buren)
        Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

wat voor werk doe je arie?
          Eerst een vette kuur en daarna ook nog eens een vette flatscreen..Maar die dingen zijn echt wel tof

grtz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Okt. 26 2004,10:26)]
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (ariekanarie @ Okt. 26 2004,02:02)]symmetry??
            welke marantz heb jij dan?
            Hé Arie, gefeliciteerd met je flatscreen!
            Mijn marantz-set heet 'Eclipse'. Is breed en heeft een metalliclook. Deze is driedelig (DVD-CD-versterker/radio) en elk component wordt elektronisch afgesloten door een metalen klep. Daardoor heeft 'ie een heel sober design... totdat de kleppen opengaan. Dan barst het ineens van de knoppen. heb deze nu 3 jaar. Geluid is te gek! :
            is dat niet de slimline serie?
            dat vind ik namelijk ook een hele mooi set.

@snipke
            kabouter plop? k3
            dat is dus een van de redenen waarom ik niet snel aan de kinderen ga.....

@jtb
            zelfbouwspeakers klinken vaak nog beter dan de dure merken hoor...
            ik heb diverse speakeers gehoord in mn leven want heb vroeger een drive-in show gehad en die jongens waarmee ik dat deed bouwden ook alles zelf en dat was topkwaliteit!
            wel cool dat je die zuilen zelf gebouwd hebt,man!
            wat voor merk bas en mid/hoog heb je?
            ik heb zelf dat ik nog thuis woonde 2 karlson kasten(met van die "gordijntjes&quotmet 15 inch woofers van Fane gehad.
            ik kan je vertellen dat mn moeder + de halve buurt daar niet echt van genoten hebben.....

@harold

ik had wat centjes gespaard voor de slechte tijden en die waren nu aangebroken
            heb een bewogen jaar achter de rug dus mocht mezelf wel even verwennen vond ik.
            ik moest trouwens wel want mn ex heeft zowat al mn spullen  meegenomen.

greetzzz

ps;flatscreentje hangt er perfecto bij hoor

Comment

Wat zijn de afmetingen van zo'n ding??ldie zijn toch best groot die dingen??

Grtz..

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (harold @ Okt. 27 2004,06:28)]Wat zijn de afmetingen van zo'n ding??ldie zijn toch best groot die dingen??

Grtz..
                43 inch diagonaal.

greetzzz

Comment

wat is de entree
                  bij arie's super bios??

en is dat dan in of ex de 1st baco??
                  Who's the Chef

Comment

@arie, merk van de speakers durf ik niet te zeggen, is lang geleden dat ik die gebouwd heb, maar ik zal misschien vanavond eens een fotootje plaatsen.

Veel plezier met je flatscreen, maar dat zal wel lukken jou kennende!  

Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (ariekanarie @ Okt. 27 2004,05:46)]is dat niet de slimline serie?
                      dat vind ik namelijk ook een hele mooi set.
                      Ja, klopt! Dat is inderdaad de slimline-serie.
                      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

das een knap setje,symmetry!
                        erg mooi spul dat marantz

@jtb
                        laat maar effe fotootje zien...
                        vind het wel gaaf dat je ze zelf gebouwd hebt.

@been
                        entree is gratis,kerel.
                        en aangezien wij amsterdammers erg gastvrij zijn mag je zoveel baco's drinken als je maar wil

greetzzz

Comment

Een flinke tv arie, ook leuk om op te game..
                          Een vet race spel of zoiets..

Grtz..

Comment

Maat van me heeft zijn xbox op zijn beamer aan gesloten... en dan burnout3 spelen zitten er 4 halve zolen op de bank krijgen we dan te horen van onze vriendinnen

Je zit helemaal mee te racen dan
                            It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

moet je een mariokart spelen das echt laggen na een paar baco's haha

@arie

das altijd fijn om te horen
                              ik heb thuis ook een flinke tv staan t is zo'n projectie ding weet je wel
                              het is alleen lastig als je er onder een bepaalde hoek naar kijkt heb jij dat ook arie??

Who's the Chef

Comment

mn plasma heeft een kijkhoek van 160 graden dus dat levert geen problemen op hoor

ben helemaal blij met mn screentje

greetzzz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X