Feyenoord - Ajax

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Na jarenlange "lucky" ajax te zijn is het nu gewoon puur karma dat er zoveel scheidsrechterlijke dwalingen zijn. Zeker omdat het ook buiten het pure voetbal om, dus in de bestuurskamer 1 grote soap is.

Als het tegenzit, zit alles tegen!

En wat betreft die penalty, de 1 geeft hem wel de andere niet. Deze was gewoon moeilijk.

+ Het scheidsrechterskorps in Nederland is gewoon matig, waardoor er veel te vaak wat verkeerd beslist wordt. Wij worden ook vaak genoeg genaaid met dingen.
    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Feyenoord komt terug!
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Feyenoord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

Het is dat wel geen "Topics die niet zouden mogen bestaan" sectie hebben anders zou deze erin passen. vulgaire woorden die regelmatig in de reacties terug komen. bah

----

nee ik kijk geen voetbal

Comment

Feyenoord!!!
            Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

dat bedoel ik nou.

Comment

Originally posted by Danielle80 View Post
                Feyenoord!!!
                woehoe

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                  Wat een verschrikking, ik herken m'n club al tijden niet meer terug... Zowel binnen als buiten het veld...

Tuurlijk was de strafschop onterecht (inmiddels wordt er iedere wedstrijd geklooid met doelpunten/tegendoelpunten in het nadeel van Ajax door beslissingen van de (assistent-)scheidsrechters, kan geen toeval meer zijn). Ajax wordt het hele seizoen al genaaid. Degenen die dit ontkennen zullen schrikken als ze de statistieken zien wat betreft onterecht afgekeurde doelpunten en verkeerde beslissingen van de scheids die lijden tot tegendoelpunten.

Het begon al in de eerste wedstrijd van dit seizoen als ik me niet vergis, voor de JC schaal. Ajax - Twente. 100% verkeerde beslissing van de assistent-scheidsrechter met als direct gevolg een doelpunt van Janko uit die vrije trap in de 119e minuut (bij een 2-2 stand).

Oke, dat kan gebeuren zou je zeggen... Maar het werd alleen maar erger. Week in week uit werd Ajax genaaid, en dan heb ik het nog niet eens over het CL-schandaal; twee doelpunten achter elkaar onterecht afgekeurd, terwijl ze er op het andere veld 7 inschieten, waarbij de herhalingen vele vragen oproepen wat betreft verlies met opzet.

Nu moet ik ook zeggen dat het spelersmateriaal drie keer niks (Blind? Ebecilio? Ozbiliz? Lik m'n reet) is en het hele beleid op z'n gat ligt... Maar goed, dat is wel algemeen bekend...

Daar komt nog eens even bij dat ze het nodig vonden om bij een achterstand van 3-1, 50ste minuut, uitgebreid te gaan tijdrekken. Intussen zitten Frank en Dennis van de kant toe te kijken. Waarom worden die luie spelers niet naar voren geschreeuwd? Waar is de passie en de wilskracht om te winnen?

Geen landstitel, geen Europees voetbal (worden er simpel uitgeknikkerd door Man U.), geen beker, geen CL-plaatsing voor volgend seizoen en een uitermate zwakke selectie. Daarnaast komen nog even de Ten Have's en de Olfers' aanzetten die zogenaamd het voetbal uitgevonden hebben, misselijkmakend is het!
                  Amen.
                  precies en zo kunnen we nog wel even doorgaan

topic mag van mij ook dicht ik zie het niveau van 010 alweer
                  Calisthenics / Street workout

Comment

lommel sk
                    "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                        Amen.

Ocherm, 020 wordt ook eens verneukt. Wat zielig allemaal.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Heerlijk zo'n 4-2.
                          Make it count!
                          Always look on the bright side of life...

Comment

Feyenoord verslaat Ajax en De Kuip ontploft - YouTube

Comment

Originally posted by Danielle80 View Post
                              Nou ik open m maar vast he...
                              Wat vonden/vinden jullie van de wedstrijd?
                              stond met me rug naar het veld toe, moest al die juichende supporters in de smiezen houden...
                              Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                                Amen.

Wat doet 010 hier verkeerd dan?
                                keep the focus going!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X