Feyenoord - Ajax

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Btw lieve big-o ... Jij begon al te zeiken voordat ik iets gepost had, puur omdat ik een vrouw ben. En de post waar mijn reacties op waren (oa. Die van jou die ook lekker zinloos was, hater) laat je voor t gemak maar ff weg.

Daar hebben ze een woord voor...

Last edited by Danielle80; 29-01-2012, 21:43.
    Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Originally posted by Silk View Post
      Ik moet zeggen dat er toch wel een verschil zit tussen vrolijke en blij zijn vanwege je winst, of gewoon een beetje zieken. Zelfs onze grote vriend brian is zeer gereserveerd in zijn posts in dit topic.
      Ah laat ons nou een keer genieten
      keep the focus going!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Tuurlijk joh, scheids omgekocht. Ook zonder die (terechte) penalty hadden we gewonnen.
        Zag jou niet in het veld staan hoor

@danielle...big o heeft gewoon gelijk hoor..iets wat ik je een tijdje terug ook al duidelijk probeerde te maken..achja jij bent een vrouw he dan mag het allemaal
        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Oh heb je hem ook weer... Jongen dat jij me niet mag wist ik al hoor. Geheel wederzijds.
          Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Iedereen die loopt te bitchen is heel toevallig voor de verliezende partij?
            "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

ze doen net of ze landskampioen zijn geworden! Dit is nou de zware last op de schouders van het voetballen voor ajax. 1 wedstrijd winnen tegen ajax en hun hele seizoen is al goed. Bij vv uit verliezen maakt dan ook niet zoveel meer uit.

tegenwoordig is het blijkbaar leuker om tegen ajax te zijn dan voor een ander team te zijn.

No one likes us, whe dont care !
              AFCA
              If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Originally posted by richard21 View Post
                ze doen net of ze landskampioen zijn geworden! Dit is nou de zware last op de schouders van het voetballen voor ajax. 1 wedstrijd winnen tegen ajax en hun hele seizoen is al goed. Bij vv uit verliezen maakt dan ook niet zoveel meer uit.

tegenwoordig is het blijkbaar leuker om tegen ajax te zijn dan voor een ander team te zijn.

No one likes us, whe dont care !
                AFCA
                Ik vraag me af wat er nou miss is om blij te zijn omdat we van de rivaal hebben gewonnen?

Zou andersom toch ook zo zijn ofniet.
                En die laatste zin van je is niet echt nodig .
                keep the focus going!

Comment

Topic over voetbal of geloof draait meestal uit op de hele avond BN
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Jij kent het gevoel ook niet richard, jij hoort niet bij de Feyenoord-familie!
                    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
                      Jij kent het gevoel ook niet richard, jij hoort niet bij de Feyenoord-familie!

pff gelukkig niet zeg! de feyenoord-familie whaha allemaal hand in hand.

maargoed ieder zn eigen he.
                      If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Originally posted by kojak View Post

@danielle...big o heeft gewoon gelijk hoor..iets wat ik je een tijdje terug ook al duidelijk probeerde te maken..achja jij bent een vrouw he dan mag het allemaal

Foei!!
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Voetbal is Oorlog als 020 tegen 010 speelt - YouTube
                          "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

Ik ga maar naar Dromenland:P

welteruste allemaal:d

Comment

leuke wedstrijd !!

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
                                Na jarenlange "lucky" ajax te zijn is het nu gewoon puur karma dat er zoveel scheidsrechterlijke dwalingen zijn. Zeker omdat het ook buiten het pure voetbal om, dus in de bestuurskamer 1 grote soap is.

Als het tegenzit, zit alles tegen!

En wat betreft die penalty, de 1 geeft hem wel de andere niet. Deze was gewoon moeilijk.

+ Het scheidsrechterskorps in Nederland is gewoon matig, waardoor er veel te vaak wat verkeerd beslist wordt. Wij worden ook vaak genoeg genaaid met dingen.
                                Man, toen Ajax nog lucky was scheet jij nog je broek vol Ik heb de laatste 15 jaar in ieder geval weinig lucky gezien. En karma? Wat heeft Feyenoord dan gedaan dat ze het verdienen zo in verval te raken? Supporters zijn nu blij als Feyenoord 5e wordt, dat was vroeger wel anders.

Moge duidelijk zijn dat ik voor Ajax ben, maar ik vind dat polariserende gedrag ontzettend zielig. Ik heb zelf met een PSV supporter gewoond en dat leverde enkel leuke gesprekken op. Natuurlijk, enige rivaliteit hoort erbij en als Ajax tegen PSV of Feyenoord moet dat gun ik die clubs helemaal niets, maar als PSV of Feyenoord in europa moeten spelen dan ben ik voor hen. Het is echt van een bedenkelijk niveau als mensen woorden als 010 of 020 in de mond gaan nemen. Hopelijk raken we ooit zo verlicht dat we voetbal gaan zien zoals het bedoeld is, een (heel leuk) spelletje. Neem een voorbeeld aan Duitsland. Daar staan supporters door elkaar heen vooraf aan de wedstrijd gezamenlijk een biertje te drinken. Daarna gaan ze 90 minuten lang hun cluppie aanmoedigen en na afloop gaan ze zonder rellen weer naar huis.

Ik schat veel mensen hier op BN in als redelijk ontwikkeld, maar diegene die 010/020 gebruiken ipv Amsterdam en Rotterdam moet echt gaan nadenken hoe ontzettend zielig dat eigenlijk is.

Over de wedstrijd: misschien een makkelijk gegeven penalty, maar Ajax heeft het aan zichzelf te danken dat ze verliezen. Hoezo kan je het mentaal niet opbrengen om te winnen na een penalty. Het stond 1-1! Verder erger ik me al heel lang aan het niveau van sommige Ajax spelers, die mijns inziens Ajax-onwaardig zijn. Wat doen Blind, Ebecilio, Anita en vooral Enoh bij Ajax? Verder laten de "routiniers" het veel te vaak afweten. Verthongen, Alderweireld, Van de Wiel, Sulejmani, Jansen, Eriksen zijn lang niet zo stabiel en goed als ze zelf geloven. Ondertussen vinden een aantal zich al we te goed voor de nederlandse competitie. Om te huilen vind ik, aangezien ze iedere wedstrijd wel minimaal een goal tegen krijgen.

Gefeliciteerd Feyenoord en ik zeg, volgende overwinning op Ajax in 2018!
                                Train hard or go hormone

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X