Feyenoord - Ajax

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Toph View Post
    VI gezien? Dan moet je beter kijken. Hij zei het als grapje omdat hij Feyenoorder is.
    gezien.
    hij zei het niet als feyenoorder.
    dat maakte johan ervan.
    het was een takel van achter, dan kan je in gewoon rood voor geven, als je iemand niet ziet aankomen van achter is de kans op blessures gewoon erg groot.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
      van Hanegem geen verstand van voetbal?
      hij vondt het ook een strafschop

dat je het er niet mee eens bent kan ik begrijpen maar dat je deze conclusie trekt slaat nergens op
      Als je z'n wekelijkse columns leest dan kan ik je idd zeggen dat hij geen top-analist is en alleen maar open deuren in trap. Guidetti gaat staan op de voet van Vertonghen en krijgt penalty. Honderd procent geen penalty zoals bijna iedere reële supporter zegt inclusief feyenoorders die door een gekleurde bril keken.

En kan dit topic trouwens niet gesloten worden, wedstrijd is onderhand al een week gespeeld en de balansen zijn opgemaakt; Feyenoord is in de zadel geholpen door de scheids, maar won uiteindelijk de wedstrijd gewoon verdiend. Toi toi
      I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
        gezien.
        hij zei het niet als feyenoorder.
        dat maakte johan ervan.
        het was een takel van achter, dan kan je in gewoon rood voor geven, als je iemand niet ziet aankomen van achter is de kans op blessures gewoon erg groot.
        hou tog alsjeblieft op man waar praat je over. die tackle was gewoon op de bal!

maar goed ik hou er over op kijken wat vandaag en morgen ons brengt!
        If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Ik heb het gevoel dat feyenoord gelijk gaat spelen tegen Nec.
          PSV, Vitesse, Groningen en Ajax gaan denk ik gewoon winnen.

Comment

Feyenoord wint gewoon zijn potje!
            "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

@ Richard
              Attached Files
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                @ Richard
                ?????
                If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Jonges, geen relletjes hier a.u.b. anders mogen er volgende week alleen nog maar kleine kinderen op bodynet.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X