symptomen, menstruatie?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by cihad42 View Post

Geen reacties graag.
    Zolang dit topic niet gesloten is door een moderator reageer ik wanneer ik wil.

Jij hebt een serieus probleem over homo's. Weet je, vaak zegt dat iets over je diepgewortelde verlangens............geef het nou maar gewoon toe, WEES EEN MAN!!
    Iemand die zich totaal niet aangetrokken voelt tot zijn eigen geslacht zal veel minder fel reageren dan jij doet met je "haten" en weet ik veel wat voor absurde onzin.
    Een man of vrouw die echt totaal hetero is, heeft niet zo'n enorme afkeer maar moet er zelf gewoon niet aan denken, is er verder ook niet mee bezig.
    nee, het geeft me te denken hoe jij reageert.
    Tijd om uit de kast te komen, ventje!!!
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Dat kan, ik doe ze niets maar ik ga echt niet conversatie ofzo met ze aan. maar het blijft dat ik vies vindt en dat ik haat maar ik doe ze niets

GATVER! alsjeblief hou op, daar ga ik niet eens op in.. weet je wat jij hebt gelijk dus houden we hierbij ok?
      Last edited by sendenbanane; 01-02-2012, 09:38.

Comment

GATVER! alsjeblief hou op, daar ga ik niet eens op in.. weet je wat jij hebt gelijk dus houden we hierbij ok?
        Ik vind het ontzettend dápper van je dat je dit, zo op een forum met veel testosteron, durft te zeggen. Je groeit zowaar in mijn achting.
        Wie weet loopt hier nog wel een leuk vriendje voor je rond, die ook in eerste instantie niet gelijk durfde toe te geven dat hij eigenlijk wel op mannen viel.
        Maken we er gewoon gelijk een datingtopic van!

mannen, iemand die het met Cihad wil doen?? Kom, kom, niet zo verlegen!
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

@Beaudien komop ik zeg alleen wat ik ervan vindt klaar punt blijkbaar kan jij daar niet tegen hoe komt dat eigenlijk? ben jij misschien manwijf? gewoon een vraagje omdat je zo geïntreseerd bent hierin

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
            Ik vind het ontzettend dápper van je dat je dit, zo op een forum met veel testosteron, durft te zeggen. Je groeit zowaar in mijn achting.
            Wie weet loopt hier nog wel een leuk vriendje voor je rond, die ook in eerste instantie niet gelijk durfde toe te geven dat hij eigenlijk wel op mannen viel.
            Maken we er gewoon gelijk een datingtopic van!

mannen, iemand die het met Cihad wil doen?? Kom, kom, niet zo verlegen!
            Nou nou nu ga ik twijfelen fotos hahaha

@Beaudien komop ik zeg alleen wat ik ervan vindt klaar punt blijkbaar kan jij daar niet tegen hoe komt dat eigenlijk? ben jij misschien manwijf? gewoon een vraagje omdat je zo geïntreseerd bent hierin
            Hahah For Real #NOT
            If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Ja, ik vind dit uitermate boeiend. Zelf voel ik me niet aangetrokken tot mijn eigen geslacht en het maakt mij totaal niet uit hoe of met wie iemand zijn seksualiteit beleeft, als het die persoon maar gelukkig maakt.
              Ik een manwijf.....hmmmm. Interessant. Wie weet in mijn diepe geest, maar uiterlijk gezien toch echt niet, vrees ik. Maar als het jou je beter laat voelen nu, wil ik best een manwijf zijn, hoor. Geeft niets.

Voel je je opgelucht nu, is er een last van je afgevallen? Nou, hoe moeilijk was het, ik ben trots op je. Ga ervan genieten, jongen. En dan vooral ná het trainen met je maat. Onder de douche of in de kleedkamer, of gewoon burgerlijk thuis in je bed.
              Veel plezier in elk geval!

Comment

Cihad, heb jij je medicijnen vanmorgen al ingenomen?

Hier, misschien dat dit je wat meer 'opent' over je geaardheid.

la scena dello stupro di gruppo dal film "spetters"( spruzzi) - YouTube

Comment

Op verzoek.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Danielle80 View Post
                    Ik zie de link tussen geil en menstruatie niet helemaal
                    Ik kon hem niet laten schieten:
                    Attached Files
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X