symptomen, menstruatie?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• symptomen, menstruatie?

hallo iedereen,

ik had opeens een vraagteken in mijn hoofd, ik had geprobeerd informatie te vinden op internet maar kon niets vinden.
    Laat ik dit duidelijk maken, heeft niets met mij te maken (wel natuurlijk dat ik geil wordt na training )
    Maar ik las ergens Groeihormonen ofzo iets, maar er staat niets over menstruatie. dus paar vragen aan mensen die er wel verstand van hebben.
    Natuurlijk vindt ik het ook een rare vraag maar ik ben Heel nieuwsgierig mens als het effect heeft op BodyBuilding.

1. mijn persoonlijke vraag (waarschijnlijk hebben jullie er ook last van): hoe komt het dat ik geil wordt na training van grote spiergroepen?
    2.Algemene vraag (uit nieuwsgierigheid): wat zijn de gevolgen van menstruatie voor- of na fitness? (wel dat je dan opeens minder energie hebt voor fitness, las ik ergens)
    3. welk gevolgen heeft het voor Bodybuilding? Spiergroei vermindering of weet ik veel, dat soort dingen.

Jongens neem het ff serieus is wel rare topic. nu al mee eens

Alvast bedankt,
    Last edited by sendenbanane; 31-01-2012, 22:03.

1. Lijkt me testosteron
    Bij 2 en 3 heb ik echt geen idee wat je bedoeld? Menstruatie is niet iets dat ff n uurtje duurt en je kan inplannen voor of na n training???
    Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

lolled... geil na het trainen.. heb je toch niet goed getraind, ik kan alleen maar denken aan een douche, eten en bed/tv... echt geen puf om nog lekker van bil te gaan, ja als ik alleen hoef te liggen en niks hoef te doen maar verwacht niet dat je dan nog iemand helemaal uit elkaar trekt
      Make it happen, shock everyone!

Comment

word je geil na het trainen van grote spiergroepen? ik zal er voor de lol eens op letten of ik dat ook heb... lijkt me toch droog , allemaal mensen die benentrainen ofzo bij elkaar met een dikke knoepert in hun broek D:
        ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

whahaha :d

Comment

menstruatie, daar hoort tampax bij geloof ik,

bij masturbatie helpt linker of rechter polleke, als ie plat ligt kan je beter concentreren op de gewichten neem ik aan
            "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

Waarom ben je geïnteresseerd in menstruatie mbt training?
              Train hard or go hormone

Comment

Ik heb vanavond lowerbody getraind en heb op het moment nou niet echt meer 'zin' als normaal ofzo
                "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

maak je je zorgen mss?
                  Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

neejoh bij mij is zo van dat ik wel geil wordt na training ofzo ,, bijna altijd
                    maar na training! ik krijg ik meer zin in!

Comment

Ik zie de link tussen geil en menstruatie niet helemaal
                      Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Menstruatie heeft zeker invloed op mijn training. De dag voor mijn menstruatie, ben ik veel sterker, of eigenlijk net iets agressiever (ook neiging tot puberaal rijgedrag enz.). Ik smijt nog net niet met de gewichten! Maar de eerste dag van de menstruatie is echt bagger, hartslag gaat gelijk torenhoog enz. Verder heb ik er niet zo'n last van.

Of ik meer of minder groei, geen idee, zou wel balen zijn dat ik om de paar weken niet zou groeien hè. Ik krimp wel daarna want ik houd soms wel wat vocht vast.

Het antwoord op de rest van de vragen moet ik je helaas schuldig blijven. Ik weet wel dat ik de volgende training naar de broeken van de heren ga gluren... sjonge had dit nou niet gevraagd.

Comment

Originally posted by Danielle80 View Post
                          Ik zie de link tussen geil en menstruatie niet helemaal

neuh masturbatie wel

maar we wachten af...

Comment

Bedoelde je niet masturbatie voor of na de training? Dat zou beter passen bij het vraagstuk "geil".
                            Train hard or go hormone

Comment

haha,, zonder grap dude,, ik was een keer bij mijn vriend, hij was fking geil terwijl hij zat te trainen, kon niet zijn gedachten van af houden

aghja.. boeie, ik niet echt zo met mijn vraagteken in mijn hoofd zitten, ik vraag ze liever, ik wordt niet zo snel verlegen .. natuurlijk wel als het dieper in de verhalen gaan hahah

@danielle dit vindt ik meer voor boys topic hé ik snap wel dat je ook nieuwsgierig bent

ja dat bedoel ik menstrubatie
                              Last edited by sendenbanane; 31-01-2012, 22:30.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X