Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik zuip me nu al 4 weken vol elke zaterdag . Schaam me diepervoor...Maaj ik heb nu betere instelling gemaakt en belooft tot het nieuwe jaar geen alcohol meer te matigen..
Citaat[/b] (ariekanarie @ Okt. 28 2004,11:41)]dat jij je elke zaterdag jezelf volzuipt maakt mij niet zoveel uit alleen dan moet je niet zeggen dat weed troep is want alcohol is veel erger imo.
greetzzz
Jah..ik hbe altijd al een hekel tegen roken gehad en of rokende mensen.....Ik heb nog nooit een sigaret of weed of iets dergelijks gerookt..Alleen alcohol neem ik wel is.Ik vind weed alleen lekker ruiken maar das ander verhaal . Ik moet er over praten arie dat ik zoveel zuip laatste tijd mss dat ik dan gaan mindere...want het ken gewoon niet. !!. Ik d8 krijg van jouw wel beejte motivatie + steun maar va neen weedroker zoals jij valt ook niet veel va nte verw8ten .
Haha weed slecht
Als dat nu ook al slecht is waar moet het dan heen???
Arie heeft gelijk idd alchohol is vele malen slechter dan een onschuldig blowtje...
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Citaat[/b] (owolde @ Okt. 28 2004,12:29)]Haha weed slecht
Als dat nu ook al slecht is waar moet het dan heen???
Arie heeft gelijk idd alchohol is vele malen slechter dan een onschuldig blowtje...
Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat weed goed is hoor .
Cur heeft wel gelijk maar ik blijf het spijtig vinden dat er mensen zijn die zich altijd lamzuipen en blijven trappen tegen drugsgebruik...
Alchohol is ook drugs!!
Maar dan totaal gelagaliseerd zodat ze belasting kunnen vangen...
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
In the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Comment