Ik word moe van

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik ben te mooi..- Corinna Angelique - YouTube

Comment

• Boanita - Sinas en Spekkies - YouTube

Comment

• Julian Mammie - ik voel me zo eenzaam - YouTube

Comment

• hahahahahaha Johnie walker welkom in de hood ahahahahaahhahahahaa kannn tog niet

hahahaha het leven doet zeer k kan niet meer jij bent een motherfcking oen, er komt straks een groepje achter me aan maar toch blijf ik staan hahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahaha wat ben jij eeen motherfking oen

Comment

• Originally posted by mocrobuilder View Post
            hahahahahaha Johnie walker welkom in de hood ahahahahaahhahahahaa kannn tog niet

hahahaha het leven doet zeer k kan niet meer jij bent een motherfcking oen, er komt straks een groepje achter me aan maar toch blijf ik staan hahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahaha wat ben jij eeen motherfking oen
            Je lijkt zelf wel een van hen

Comment

• Originally posted by Hermandad View Post
              Je lijkt zelf wel een van hen
              En waarom is dat dan?

Comment

• vond die toch nog wel het beste. ondanks daer een blanke bleekscheet als een mocro gaat praten

Comment

• Originally posted by monster menno View Post
                  Waar is toch de tijd van de bomberjas en legerkistjes gebleven.
                  Vroeger was alles beter
                  Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

• Wordt tijd dat eminem weer opstaat.

Eminem Live - [ The Real Slim Shady ] and [ The Way I Am ] - YouTube

Comment

• Nee, laat Eminem alsjeblieft liggen waar hij ligt! :P
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Dat ik 180 euro boete moet betalen omdat ik werd afgeleid en door rood ben gereden..

Comment

• Originally posted by jantje91 View Post
                          Dat ik 180 euro boete moet betalen omdat ik werd afgeleid en door rood ben gereden..
                          Au.......!!!!!!
                          Waardoor werd je afgeleid?

Comment

• Nou, een maatje van mij zei, je achterruit wisser staat aan. Dus ik deed die uit, had al gezien dat er niemand aankwam, maar ja toen vergat ik helemaal af te remmen en voor ik er erg in had was ik er al langs... Maar het is gewoon klote, want heb op dit moment geen baan en het geld groeit me niet op mijn rug.

Comment

• Lekker dan, Jantje!

Ik word moe van mijn koppijn.
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Ja het is natuurlijk mijn eigen schuld, ik had scherp moeten zijn. Maar als je altijd heel normaal rijd om te zorgen dat je geen boetes krijgt en het op zo'n manier gebeurd is dat gewoon heel kut.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X