Opleiding bij peter v/d zon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (harold @ Nov. 15 2004,16:43)]Je leest mijn posts wel aandachtig been  

Grtz..
    sory hoor wist niet wat je er mee bedoelde
    is dat dan dat je thuis zelf moet doen en je eigen tijd moet indelen??

hoeveel uur huiswerk heb je der aan dan zal dan mijn vraag worden
    of geven ze dat niet op??

prijs vald btw reuze mee

mijn curs koste me even 1500,-
    voor 22 weken
    Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (been @ Nov. 15 2004,21:32)]
      Originally posted by [b
      Citaat[/b] (harold @ Nov. 15 2004,16:43)]Je leest mijn posts wel aandachtig been  

Grtz..
      nou wel eerlijk blijven hoor,beentje...

gister vertelde je me via PM nog dat je harold maar een suffe slomerd vond en nu praat je anders?

greetzzz

Comment

Pas op hé! niets negatiefs over Haroldje....  

De cursus volg je gewoon thuis, je krijgt huiswerk op die je dan op kan sturen via mail naar Peter. Hier krijg je dan ook een cijfer voor. Als je steeds hoger dan een 7 haalt voor je huiswerk, is er ook de mogelijkheid om je examen thuis te doen. In het info blad staat duidelijk dat het geen erkend diploma is, maar dat zijn cursussen wel hoog staan aangeschreven. Je moet het gewoon zien als aanvulling. Als je bijvoorbeeld al een diploma voedingsleer hebt maar je wilt wat meer weten over sport en voeding.
        It's nice to have a career, but you can't move your fingers trough its hair.

Comment

[QUOTE=[b]Citaat[/b] (ariekanarie @ Nov. 16 2004,04:27)]
          Originally posted by [b
          Citaat[/b] (been @ Nov. 15 2004,21:32)]
          Originally posted by harold,Nov. 15 2004,16:43
          Je leest mijn posts wel aandachtig been  

Grtz..
          nou wel eerlijk blijven hoor,beentje...

gister vertelde je me via PM nog dat je harold maar een suffe slomerd vond en nu praat je anders?   

greetzzz  
          arie dat zouden we toch onder ons houden    

@harold's chick  staan er ook de vervacht huiswerk uren bij als het alleen maar thuis werk is heb ik misschien ook wel intresse namelijk en een maat van me ook wel
          Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Harold's Chick @ Nov. 16 2004,08:01)]Pas op hé! niets negatiefs over Haroldje....  

De cursus volg je gewoon thuis, je krijgt huiswerk op die je dan op kan sturen via mail naar Peter. Hier krijg je dan ook een cijfer voor. Als je steeds hoger dan een 7 haalt voor je huiswerk, is er ook de mogelijkheid om je examen thuis te doen. In het info blad staat duidelijk dat het geen erkend diploma is, maar dat zijn cursussen wel hoog staan aangeschreven. Je moet het gewoon zien als aanvulling. Als je bijvoorbeeld al een diploma voedingsleer hebt maar je wilt wat meer weten over sport en voeding.
            volgens mij mag je dat "je" toch wel achter harold weg halen??
            aan zijn ava. tezien is ie geen tje meer
            Who's the Chef

Comment

Wij hebben zondag een e-mail naar Peter gestuurd, om wat info te vragen over de cursus.Maar we hebben nog niks gehoord..
              En moet eerlijk zeggen dat me dat niet bevalt..

grtz..
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (been @ Nov. 16 2004,08:24)]
                Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Harold's Chick @ Nov. 16 2004,08:01)]Pas op hé! niets negatiefs over Haroldje....  

volgens mij mag je dat "je" toch wel achter harold weg halen??
                aan zijn ava. tezien is ie geen tje meer

Ze is 1 cm groter al mij vandaar
                Ik bedoel in de lengte he, voor de bijdehandjes he arie

Grtz..

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (harold @ Nov. 16 2004,16:35)]Wij hebben zondag een e-mail naar Peter gestuurd, om wat info te vragen over de cursus.Maar we hebben nog niks gehoord..
                  En moet eerlijk zeggen dat me dat niet bevalt..

grtz..
                  ben benieuwd harold hou me aub op de hoogte
                  Who's the Chef

Comment

Ze is 1 cm groter al mij vandaar
                    Ik bedoel in de lengte he, voor de bijdehandjes he arie

Grtz..[/quote]
                    haha oke vandaar

volgende x meten en dan die mooie rode naald hakkjes aan doen harold

Who's the Chef

Comment

De cursussen van peter zijn goede cursussen weet echt alles.
                      En harold ik ben beetje laat met terug reageren maar me cursus is niet meer compleet ben ik achtgergekomen ben weer eens wat kwijtgeraakt zoals altijd.
                      Maar van peter is zker de moeite waard om het alleen gericht naar bb is en de meeste voedingcursussen zijn algemeen en is toch wat saaier.
                      eat eat eat and look like a freak!

Comment

Ik weet niet of het nog door gaat.We hadden dus zondag een e-mail gestuurd, en vandaag nog niks gehoord.
                        Dus heeft mijn vriendin gebeld naar het telefoonnr. wat erbij staat.Nam er een vrouwtje op met een ander bedrijfsnaam, en toen m'n vriendin vroeg of ze met Peter van der zon sportopleiding belde zei dat vrouwtje lachend, ja hoor als jij dat wilt
                        Toen ze wat info vroeg zei dat vrouwtje dat we beter peter zelf konden mailen, en hebben nu een of ander hotmail adres gehad..

Ik vertrouw dit voor geen meter..
                        Dus weet ook niet of het nog doorgaat..

Grtz.

Comment

klink idd wel erg scharrig harold
                          kzou maar ff goed oppassen voor je iets gaat betalen of zo.
                          Who's the Chef

Comment

Is al oude avater mss issie wel gekrompen in al die tijd ..Hoe zsit het met de gains harold horen weinig van je laatste tijd

Comment

Gaat nu ook niet meer zo hard..Ben lekker bezig beetje experimenteren met schema's..
                              En in het nieuwe jaar ga ik weer beginnen met een nieuwe kuur..Wil met feestdagen nog een beetje kunnen feesten..
                              Dus nu lekker trainen en wachten tot volgend jaar..

Grtz..

Comment

daar is over na gedacht
                                Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X