Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
rofl die kerel heeft six pack implantaten ( Darren lyon)
tegenwoordig kun je ook borstimplantaten als man doen dan denken ze dat je killer borst spieren hebt haha is wel een mooie combi met deze abs dan nog wat biceps triceps en quads in laten brengen en je bent perfect xD
Deze jongen heeft zoveel psychiatrische hulp nodig. Een combinatie van een narcistische persoonlijkheid en BDD ofzo Eigenlijk heel erg zielig dit. Ik heb ooit die duitser ontmoet, Claus nogwat, met die synthol armen. Ik zag hem lopen en kon letterlijk niet stoppen met kijken naar die armen Heb even zijn hand geschud omdat ik het van dichtbij wou zien... Yuk!
Deze jongen heeft zoveel psychiatrische hulp nodig. Een combinatie van een narcistische persoonlijkheid en BDD ofzo Eigenlijk heel erg zielig dit. Ik heb ooit die duitser ontmoet, Claus nogwat, met die synthol armen. Ik zag hem lopen en kon letterlijk niet stoppen met kijken naar die armen Heb even zijn hand geschud omdat ik het van dichtbij wou zien... Yuk!
Synthol is voor bitches, je wordt er echt deformed van...
maar aan de ene kant snap ik het.. als mensen je heletijd voor dik ofzo uitschelden dan slaat er op een gegeven moment een knopje om dus dan word je gek.. heb ik ook gehad ben als een dier gaan trainen maar ben nog steeds niet tevreden.. vind gewoon dat dun dik medium large lang kort alles moet kunnen maarja dat past niet in het ideaal van tegenwoordig
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Cenforce is a popular medication for treating erectile dysfunction (ED) in men. This drug has gained significant attention due to its effectiveness and...
Comment