Ik ben benieuwd wat de dokters onder ons erover te vertellen hebben:
Vroeger was ik zeer anti telepathie/geesten, maar de laatste tijd lees ik veel dingen over anatomen/neuronen en kleine deeltjes dat ik mijn scepsis beetje bij beetje moet laten varen. Hoewel dit niet direct gereleateerd is, vind ik het wel interessant.
We zijn meer dan ons brein - Filosofie - TROUW
Deze quote uit de tekst geeft nog een andere punt, dat is de invloed van medicijn brouwers op onze volksgezondheid:
Merk meer en meer dat de verkoop van medicijnen belangrijker is dan de genezing. Best triest dat geld tot in elk gat van de maatschappij sijpelt.
Vroeger was ik zeer anti telepathie/geesten, maar de laatste tijd lees ik veel dingen over anatomen/neuronen en kleine deeltjes dat ik mijn scepsis beetje bij beetje moet laten varen. Hoewel dit niet direct gereleateerd is, vind ik het wel interessant.
We zijn meer dan ons brein - Filosofie - TROUW
Deze quote uit de tekst geeft nog een andere punt, dat is de invloed van medicijn brouwers op onze volksgezondheid:
Mensen met psychische problemen worden in kaart gebracht op basis van het Amerikaanse handboek DSM. Bert Keizer: "De psychiatrische vraag luidt al lang niet meer: uit wat voor gezin komt deze mevrouw en wat betekende de zelfmoord van haar moeder voor haar eigen keuzes? Nee, zij wordt ingedeeld à la DSM en daar volgt vaak een pil uit."
Comment