Vrouwen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vrouwen

ja ik vroeg me eigenlijk af sinds jullie begonnen zijn met trainen merkten jullie toen dat jullie meer andacht kregen van het vrouwelijk geslacht of juist minder of geen verschil. (niet dat ik train voor de vrouwen maa rik vind het wel leuk om te weten )

greetz dude
    stats :
    - 17 jr
    - 86 kg
    - 1,88 m
    - 8-10% bf

zoals al velen al zijden.... je ken idd meer aand8 krijgen maar ook van mannelijk geslacht..... en daarbij .... als je jong bent... Meisjes vallen op scharminkele gozers met six-pack...Vrouwen op het steverige gebouwdere.........Pf er zijn meiden die het mooi vinden maar die het niet zeggen maar in hun achterhoofd denken #### wat lekker..

Greetzz

Comment

Vind het wel meevallen, de aandacht van vrouwen. Maar misschien komt dat door m'n lelijke kop...    De aandacht die vrouwen van mij krijgen, daarentegen, is de laatste jaren wel toegenomen. Of ze nou willen of niet.  

We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Dec. 11 2004,14:32)]Vind het wel meevallen, de aandacht van vrouwen. Maar misschien komt dat door m'n lelijke kop...    De aandacht die vrouwen van mij krijgen, daarentegen, is de laatste jaren wel toegenomen. Of ze nou willen of niet.  

Alias Homer Simpson ...

Comment

Heb nooit te klagen gehad mede door mijn werk maar of het meer geworden is...

Verkeerde types dat wel..

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Dec. 11 2004,14:32)]Vind het wel meevallen, de aandacht van vrouwen. Maar misschien komt dat door m'n lelijke kop... De aandacht die vrouwen van mij krijgen, daarentegen, is de laatste jaren wel toegenomen. Of ze nou willen of niet.
            Wat een mafketel ben je ook heh

Comment

Bij mij is het ook niet meer geworden eigenlijk...

Comment

Jij had er ook niks mee te maken ... neej grapje......je moet trouwens niet gaan zitten liegen paars..na morgen zitten er bergen manne achter je aan

Comment

waaronder wij allemaal

Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Purple @ Dec. 11 2004,15:56)]Bij mij is het ook niet meer geworden eigenlijk...  
                    Niet merkbaar bedoel je?

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Dec. 11 2004,16:03)]Jij had er ook niks mee te maken   ... neej grapje......je moet trouwens niet gaan zitten liegen paars..na morgen zitten er bergen manne achter je aan  
                      Het ging hier toch om aandacht van vrouwen die ik meer zou moeten krijgen.. nou dat is inderdaad niet merkbaar meer geworden...

Moert zeggen van mannen ook niet echt hoor.

Comment

Krijg het er één in d`r blonde bol, weet je wel hoeveel gasten er morgen speciaal voor jou komen?

Greets...

Comment

ik had ht wel geweten als ik een vrouw was

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Curiosio @ Dec. 11 2004,16:11)]Krijg het er één in d`r blonde bol, weet je wel hoeveel  gasten er morgen speciaal voor jou komen?

Greets...
                            hoeveel mooie grote mannen moet je der wel van maken toch

Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Curiosio @ Dec. 11 2004,16:11)]Krijg het er één in d`r blonde bol, weet je wel hoeveel  gasten er morgen speciaal voor jou komen?

Greets...
                              Ze moeten wel anders stuur ik mijn huurmoordenaar erop af...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X