Vreugde topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vreugde topic

Ik dacht, laat ik eens proberen een algemeen topic te openen voor van alles en nog wat waar je blij om bent. (de tegenhanger van het Klagen topic uiteraard)

Ben je aangekomen sinds je laatste weging? Ben je droger geworden? Heb je voor het eerst seks gehad? Heb je promotie gemaakt op 't werk? Heb je een nieuwe auto of heb je je vriend(in) eindelijk overgehaald tot orale seks wat uit den boze was tot voor kort?

Post het hier!
    Last edited by CamelP; 09-05-2012, 08:56.

Ik ben blij, want mijn vp is omlaag gegaan en mijn vvm is omhoog gegaan vlgs mijn meting vanochtend.

Comment

Hmm, ik heb wel een aantal leuke dingen die mij blij maken, maar die ga ik niet posten aangezien mijn vriendin tegenwoordig ook wel eens hier zit.

Wat mij verder blij maakt; het goede weer, het vinden van een geschikte opleiding.
      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Gisteren voor het eerst naar de de Grote jongens afdeling van sportschool geweest.
        Was eerst altijd een drempel omdat daar al die "brede en droge" gasten rondliepen.
        (Je hebt daar een cardio-gedeelte en met kabel gewichten(stacked?),boven is de afdeling met dumbells,barbells,smithmachine,plate-loaded)

Omdat ik mijn been nu niet kan gebruiken blijft er weinig over aan cardio en de meeste apparaten.
        Dus daarom maar toch gegaan en het was best een leuke ervaring.
        Iedereen heel behulpzaam omdat ik nu wat minder mobiel ben.

Het werkte heel motiverend om met mensen te trainen die echt een serieus doel voor ogen hebben.Ipv niet zomaar wat doen om bezig te zijn en dan zeggen dat ze hard gewerkt hebben zonder een druppel zweet.

Ik ga vaker
        ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮ Ik ben niet dik,ik zit in mijn bulk fase ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

Comment

Ooit was er al eens zo'n topic: http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...4-ik-houd.html
          Calisthenics / Street workout

Comment

Vakantie geboekt naar Corfu. HELL YEAH

Comment

Na het nemen van proteine en een goed voedingschema te volgen zie ik al wat progressie, en voel ik het ook. Alles is door de hoge eiwitten massiever geworden, daar ben ik blij om

Comment

Mijn vrouw belde dat mn bestelling van b&fshop weer binnen is!!!! = vreugde voor mij
                Constantia et labore

Comment

Er ontglipte me net een wind toen ik een draaibeweging maakte....
                  Die is ZO RANZIG, dat ik er gewoon om moet lachen...

(het eerste uur ramen tegen elkaar open)

Comment

Mijn moeder die zegt dat ik snel gain, kijk zelf elke dag in de spiegel dus zie dan weinig vooruitgang

Comment

Ik ben blij dat het lente is, met genoegen reed ik vanmorgen over een landweggetje tussen het frisgroene blad van de bomen en het bloeiende fluitenkruid. Ik ben ook blij dat de berkenpollen zijn weggeregend en ik hoop dat de berken nu uitgebloeid zijn, dan word ik nóg vrolijker. Om er een schepje bovenop te doen: de spierscheur in mijn bovenbeen is goed aan het genezen en ik mag weer gewicht opbouwen. Yeah!

Comment

Originally posted by Pallas View Post
                        Ik ben blij dat het lente is,

Is het lente????????? O, dan ben ik blij want ik heb daar nog maar bitter weinig van gemerkt eigenlijk.
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                          Is het lente????????? O, dan ben ik blij want ik heb daar nog maar bitter weinig van gemerkt eigenlijk.
                          Dan was jij niet degene die ik tegenkwam op dat weggetje . Het is hier buiten heerlijk zacht van temperatuur, alleen de zon ontbrak.

Comment

Ik ben gestopt met structureel blowen.
                            4e dag clean! Het voelt als een lang afscheid van een trouwe kameraad, maar hoe meer ik erover praat met mensen hoe meer energie het me geeft.

Ik wil een maand compleet ontgiften en de gelukssappen in mijn brein weer op niveau brengen. M'n broeders/clan stoppen ook. Pas over een maand delen we er 1 (tot vorige week nog 80/90 J's met 5 man op een avond).

We gaan zo kickboxgear kopen om een nieuwe verslaving aan te meten.
                            Het zal als ik vvond ga slapen wel weer moeilijk worden, maar nu voel ik me euforisch!

Come at me bro!!!
                            Ssssmoking

Comment

Als je je shirt uit moet doen bij de dokter, hij schrikt en vraagt, JE ZIT TOCH NIET AAN DE ANABOLEN!?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X