Epileptie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Epileptie

volgende ellende.
    ben net bij dokter geweest. heb voor 2ekeer in half jaar mn hele bek vrot gebeten in mn slaap. daarna niet wakker te krijgen(terwijlik erg licht slaap)
    blijkt ook mijn chronische vermoeidheid (erg vaak moe) ermee te maken hebben.
    binnenkort hersenscan en hersen film. :S:S:S:S
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Dat is niet mooi gozer... veel sterkte ermee en laat ff horen wat de uitslag was..
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

dat is wel heel erg balen zeg. sterkte kerel.

Comment

#### klote een nichtje van mij heeft het ook en ik weet daarvan dat het echt vreselijk zuigt..
        Sterkte Bro.
        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
        Squat 230 kilo
        Bankdrukken 137.5 kilo
        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Shit Bro,..

In ieder geval succes man !!  

Grtz..
          Alias Homer Simpson ...

Comment

dat is zwaar klote man. Komt die chronishce vermoeidheid door veelvuldig gebruik van die lekkere snoepjes genaamd xtc?
            eat eat eat and look like a freak!

Comment

Klote man, sterkte ieder geval..

Grtz..
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Hé Bruce, dat is een naar bericht! Probeer een bitje te kopen, zodat je 's nachts niet kan knarsen, bijten etc. Over het algemeen te koop bij elke goeie sportwinkel. Hopen dat de scan geen slecht nieuws brengt! Sterkte!
                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Ahh..zwara klote man bruce.... .... Hoop dat het allemaal weer goedkomt en stekte

Comment

Heb je dan in je slaap een aanval gehad Bruce, mijn vriendin heeft ook epilepsie (vallende ziekte) die heeft dat al van als ze klein was. Ik heb daarvoor een korte opleiding gevolgd (1 dag) bij een professor van het gasthuisberg ziekenhuis (bekend ziekenhuis in Belgie) om te kunnen omgaan met mensen die epilepsie hebben. Het is zo dat je lang slaapt na een aanval , dit komt doordat je tijdens een aanval alle spieren in je lichaam opspant en dit verbruikt zoveel energie dat je lichaam terug moet recupereren. Mijn vriendin die heeft zelfs maar een halve tong meer ,allee iets meer dan een halve tong, die heeft met de jaren al zoveel aanvallen gehad en telkens een stukje van de tong afbeet. Het fabeltje dat je dan iets in de mond moet steken blijft een fabeltje, ten eerste je krijgt er de kans niet voor en ten tweede je bent je vinger kwijt.
                    Ik denk de reden dat jij een aanval hebt gehad is omdat je met veel zorgen zit in je hoofd omtrent je verbouwingen, misschien geen zorgen maar toch dingen aan je hoofd hebt

Met de juiste medicatie kan je deze aanvallen beperken, dit duurt wel ettelijke jaren eer ze weten welke verhouding bij je past, mijn vriendin heeft nu eindelijk de juiste verhouding gevonden en heeft nu bijna één jaar geen aanval meer gehad

Grtz
                    stil growing

Comment

Zwaar k ut om te horen,mr B!

Hoop voor je dat je snel meer weet en dat het allemaal wel mee valt.

Krijg je die onderzoeken + uitslagen al op korte termijn of moet je weer eeuwen wachten?

Sterkte,bro!!

Comment

klinkt naar gozer sterkte er me
                        en hou ons op de hoogte
                        Who's the Chef

Comment

Heel veel sterkte man ik hoop dat het niks ergs is en dat je maar weer snel rustig slaapt. Ik denk dat het wel mee zal vallen als het maar 2 keer gebeurt is. Als je het nou elke week zou hebben, maar ik ben niet de kenner. Laar effe weten wat de dok. zegt ben wel benieuwd.
                          sterkte man.

greetz f
                          als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Gvd klote om te horen bro.
                            Hoop dat ze er snel achter zijn waar het door komt en dat je er vervolgens snel vanaf bent!!

Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Dat is niet best Brucie....  
                              Heb je een reden om aan te nemen dat het epilepsie is, of is dat wellicht al bevestigd?
                              Heel veel sterkte in ieder geval natuurlijk en hou ons op de hoogte hoor!  

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X