Kan niet slapen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kan niet slapen

Kan niet slapen en kan ook niet fappen omdat ik meedoe met no fap op BB.com
    wat is mijn leven een hel ik zit hier om 3 uur john legend te luisteren
    misschien ga ik wel wat fifa doen..
    o

Ik zou gewoon voedsel naar binnen gaan duwen als ik jou was
    Anal pain is no gain

Comment

haha
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
      We like it

Comment

maar hier heb een vet muziekje voor je

Don Diablo ft. Dragonette - Animale (Official Music Video) - YouTube
        We like it

Comment

hahaha lekker ik kan ook niet pitte
          kom hier heen ik woon in panningen dichtbij... nee grapje doe maar niet
          Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
          Doel eind 2015: 100kg
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Wat is dit nou weer voor topic.......:P

Ga schaapjes tellen en handjes boven de dekens, he!!!
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by BarBrother View Post
              Kan niet slapen en kan ook niet fappen omdat ik meedoe met no fap op BB.com
              wat is mijn leven een hel ik zit hier om 3 uur john legend te luisteren
              misschien ga ik wel wat fifa doen..
              o
              Jij doet mee met no fab op BB.com. Wat the hell is dat dan Een wedstrijd voor niet rukken?
              Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                Jij doet mee met no fab op BB.com. Wat the hell is dat dan Een wedstrijd voor niet rukken?
                Ja is geloof ik een topic waarin mensen reageren dat ze vanaf die dag niet gaan fappen, en dan kijken hoelang ze het vol houden ;p

Comment

Originally posted by FitCH View Post
                  Ja is geloof ik een topic waarin mensen reageren dat ze vanaf die dag niet gaan fappen, en dan kijken hoelang ze het vol houden ;p
                  Dat meen je niet! Waar is dat nou weer goed voor.

Dan gaat het op dat forum ongeveer zo?:

Vandaag de 137e faploze dag. Had vanavond even een moeilijk moment toen ik alleen achter de pc zat, maar ik heb me in kunnen houden. Even flink op mijn lip bijten en 75 push-ups gaan doen. Still going strong!
                  Train hard or go hormone

Comment

**NO FAP Thread to end ALL No Fap threads V2** - Bodybuilding.com Forums

Comment

Haha wakker, pijn aan me tri's en pecs : (

Comment

wij moeten ook zo'n topic hebben

Comment

waarom zou je niet fappen. kansloze actie, ga je dan ook niet meer neuken mocht je die kans krijgen???

als je niet kan pitten kan ik je trouwens melatonine aanbevelen. is bij de etos, kruidvat ed te koop.
                          focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Teddek View Post
                            waarom zou je niet fappen. kansloze actie, ga je dan ook niet meer neuken mocht je die kans krijgen???
                            Nee, dat wel. Alleen niet fappen.

Dit staat op BB.com
                            Quick summary of the most frequently addressed points in the last thread
                            - No fap has more to do with the dopamine rather than "test boosting". There is no strong evidence of long term no fap having a effect on testosterone. Rather the main benefit of no fap is you preventing our brain from getting a dose of dopamine everytime you fap. This increases the levels of another hormone that motivates you to actually do stuff, while fapping makes you want to do less after the dopamine spike. In general many no fappers generally feel more euphoric and happy since the dopamine receptors are not dulled out, and more motivated since their bodies crave the dopamine more, and seek it out through other means (real girls, friends, working out, accomplishing things) in short NO FAP = MOTIVATION TO IMPROVE LIFE
                            Kan iemand dit verhelderen in het Nederlands?

Comment

Originally posted by Fundoshi View Post
                              Nee, dat wel. Alleen niet fappen.

Dit staat op BB.com

Kan iemand dit verhelderen in het Nederlands?
                              Quick summary of the most frequently addressed points in the last thread
                              - No fap has more to do with the dopamine rather than "test boosting". There is no strong evidence of long term no fap having a effect on testosterone. Rather the main benefit of no fap is you preventing our brain from getting a dose of dopamine everytime you fap. This increases the levels of another hormone that motivates you to actually do stuff, while fapping makes you want to do less after the dopamine spike. In general many no fappers generally feel more euphoric and happy since the dopamine receptors are not dulled out, and more motivated since their bodies crave the dopamine more, and seek it out through other means (real girls, friends, working out, accomplishing things) in short NO FAP = MOTIVATION TO IMPROVE LIFE

Korte samenvatting:
                              Het niet fappen heeft meer te maken met dopamine dan testosteron boosten. Er is geen sterk bewijs dat een lange tijd niet fappen een (negatief) effect heeft op je testosteron. Het grootste profijt van niet fappen is dat je hersenen geen dosis dopamine ontvangen, waardoor het dopamine in de receptoren hoog blijft.

Nou goed om het echt kort te maken: Fappen laat dopamine los in je lichaam, na die dopamine-piek van het fappen heb je geen zin meer om iets te doen. Als je dus niet fapt, blijven je receptoren vol en stapelt het zich zo op dat het zich in andere manier zal uiten zoals bijvoorbeeld in je trainingen, echte vrouwen of het bij het behalen van dingen.

Niet fappen = motivatie om je leven te beteren!

Alstu
                              Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X