Kan niet slapen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dacht dat fappen juist levens verbeterend was...
    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
      Wat is dit nou weer voor topic.......:P

Ga schaapjes tellen en handjes boven de dekens, he!!!
      Originally posted by Toph View Post
      Jij doet mee met no fab op BB.com. Wat the hell is dat dan Een wedstrijd voor niet rukken?
      Originally posted by Toph View Post
      Dat meen je niet! Waar is dat nou weer goed voor.

Dan gaat het op dat forum ongeveer zo?:

Vandaag de 137e faploze dag. Had vanavond even een moeilijk moment toen ik alleen achter de pc zat, maar ik heb me in kunnen houden. Even flink op mijn lip bijten en 75 push-ups gaan doen. Still going strong!
      Originally posted by Wilcodemug View Post
      Quick summary of the most frequently addressed points in the last thread
      - No fap has more to do with the dopamine rather than "test boosting". There is no strong evidence of long term no fap having a effect on testosterone. Rather the main benefit of no fap is you preventing our brain from getting a dose of dopamine everytime you fap. This increases the levels of another hormone that motivates you to actually do stuff, while fapping makes you want to do less after the dopamine spike. In general many no fappers generally feel more euphoric and happy since the dopamine receptors are not dulled out, and more motivated since their bodies crave the dopamine more, and seek it out through other means (real girls, friends, working out, accomplishing things) in short NO FAP = MOTIVATION TO IMPROVE LIFE

Korte samenvatting:
      Het niet fappen heeft meer te maken met dopamine dan testosteron boosten. Er is geen sterk bewijs dat een lange tijd niet fappen een (negatief) effect heeft op je testosteron. Het grootste profijt van niet fappen is dat je hersenen geen dosis dopamine ontvangen, waardoor het dopamine in de receptoren hoog blijft.

Nou goed om het echt kort te maken: Fappen laat dopamine los in je lichaam, na die dopamine-piek van het fappen heb je geen zin meer om iets te doen. Als je dus niet fapt, blijven je receptoren vol en stapelt het zich zo op dat het zich in andere manier zal uiten zoals bijvoorbeeld in je trainingen, echte vrouwen of het bij het behalen van dingen.

Niet fappen = motivatie om je leven te beteren!

Alstu
      Perfect omschreven

Comment

"Channel your energy into productive things, dont dwell upon being sexually frustrated, use the frustration energy instead to do producing things to better yourself and feel better. BECOME THE PERSON YOU HAVE ALWAYS WANTED TO BE."

mwua, wel respect als je je zo kunt inhouden.
        Laissez Faire

Comment

ik me afvragen waarom ik nooit never niks nada geen zin never nooit niet ergens in had
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
            wij moeten ook zo'n topic hebben
            Als jij het topic maakt doe ik mee! :P
            Laissez Faire

Comment

Originally posted by bruce View Post
              ik me afvragen waarom ik nooit never niks nada geen zin never nooit niet ergens in had
              Hahaha, geniaal +10.

No fap.. daar is een man niet voor gemaakt.

Comment

en ook melden wanneer je het niet hebt kunnen volhouden en het zelfs meerdere keren per dag doet.

on topic
                ik gebruik sinds kort ook melatonine en helpt wel wat
                “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Ik begrijp het niet helemaal. Als je niet kunt slapen, en er is iets waar je lekker van in slaap valt... dan doe je dat toch gewoon?! Niet zoveel denken met je denkhoofd, gewoon voelen met je lichaam wat goed voor je is.

Comment

Originally posted by Pallas View Post
                    Ik begrijp het niet helemaal. Als je niet kunt slapen, en er is iets waar je lekker van in slaap valt... dan doe je dat toch gewoon?! Niet zoveel denken met je denkhoofd, gewoon voelen met je lichaam wat goed voor je is.
                    Jaja maar dit is meer een belofte en een strijd met mezelf

on: day 14 heb niet veel water meer.. het is warm

Comment

Originally posted by BarBrother View Post
                      Jaja maar dit is meer een belofte en een strijd met mezelf

on: day 14 heb niet veel water meer.. het is warm
                      Ik hoop dat je snel vrede sluit met jezelf.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X