Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (corina @ Dec. 29 2004,13:16)]heel erg veel geld, een vrij staand huis, met zwembad
een huisje in italië dat was het wel zo'n beetje en doe ook nog maar een mercedes
(als ik het dan toch mag zeggen)
groetjes corina
dan hoef je niks mee te brengen corina, als ik dat allemaal kan betalen ga ik wel zelf mijn gerief halen in Turkije, maar t is spijtig want je kan daar veel in de apotheek krijgen
ik ben aal een aantal keren geweest in turkye en vindt het zeker de moeite waard
misschien dat wij ook dit jaar nog ff een weekje gaan
@ snip wat kan je daar dan zoal halen snip en heb je en idee hoe je dat moet versturen naar nederland want je kan het niet mee het vliegtuig in nemen toch??
Citaat[/b] (corina @ Dec. 30 2004,12:22)]@been
ik ga naar side en ben vorige keer in alanya geweest, dat was een super vakantie en ik hoop dat dit ook wat word, waar ben jij geweest?
een goede vriend van me is in side geweest en die had het er reuze naar zijn zin dus ik denk dat je goed zit deze zomer
ik ben zelf in gumbet/bodrum, alanya, mamaris/ismelare ik weet niet of ik het allemaal goed schrijf maar het gaat er om dat je het herkent toch haha
ik vond zelf alanya de minst leuke we zaten daar midden in het hoofd sijs. en het stierf er van de mensen en het was 50graden of meer. heb me er zeker goed vermaakt hoor maar die andere waren iets beter.
gumbet is mijn absolute fafo geweest tis ecn aanrader
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment