ruzie tussen ouders

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ruzie tussen ouders

Het speelt al een tijdje, mijn ouders hebben al rond de 3 weken ruzie, en zeggen niks tegen elkaar.

Nu deze avond zo'n half uur geleden zeiden ze ook heletijd niks tegen elkaar. Mijn moeder paktte allerlei spullen uit de kast, en een tas en jas, en ging er vandoor en zei: ik zoek wel iemand anders die wel van mij houd. tegen mijn vader. Nu is ze weg en ik weet niet waarheen. D'r mobiel ligt ook thuis, ik voel me echt niet goed nu.

Wat kan ik er nu aan doen?

ah klote man , heb ik ook meegemaakt.
    Geef het de tijd komt vanzelf allemaal goed!
    Gewoon lekker veel trainen lekker afleiding zoeken.

Comment

Niets
      Het is ook jouw schuld niet
      na een tijdje kan je uit elkaar groeien dat gebeurd
      There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by K-94 View Post
        Het speelt al een tijdje, mijn ouders hebben al rond de 3 weken ruzie, en zeggen niks tegen elkaar.

Nu deze avond zo'n half uur geleden zeiden ze ook heletijd niks tegen elkaar. Mijn moeder paktte allerlei spullen uit de kast, en een tas en jas, en ging er vandoor en zei: ik zoek wel iemand anders die wel van mij houd. tegen mijn vader. Nu is ze weg en ik weet niet waarheen. D'r mobiel ligt ook thuis, ik voel me echt niet goed nu.

Wat kan ik er nu aan doen?
        Daar kun jij niets aan doen, het is hun verantwoordelijkheid. Hoe oud ben jij?
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
          Daar kun jij niets aan doen, het is hun verantwoordelijkheid. Hoe oud ben jij?
          Ik ben 17 jaar

Comment

Ik ga dalijk hard trainen om het even te vergeten

Comment

je kunt de kindertelefoon bellen.
              Voor 13-18 jarigen: De Kindertelefoon
              De Kindertelefoon - Vragenkast
              Er is ook een forum waar je over dingen kunt praten, is waarschijnlijk geschikter dan bodynet.

EDIT: je moet wel snel zijn 0800 0432, ze zijn van 14:00 to 20:00 bereikbaar.
              Laissez Faire

Comment

Ik zou met je ouders praten, misschien met een broer,zus,oom etc. erbij, ze kunnen best ruzie maken, maar dat horen ze niet te doen als jij er bij bent, vertel ze dat dat jou kwetst en dat je je er slecht door voelt, is misschien moeilijk maar in al sie jaren heb ik 1 ding geleerd als iets je dwars zit moet je het uit je systeem halen en dat kan alleen door erover te praten
                Flink trainen is nice , maar dat werkt een uur.

En denk erom, ruzie tussen volwassenen is nooit de schuld van een kind . Sterkte

Comment

Hoi K-94, die kindertelefoon is een goed idee. Of een andere onafhankelijke derde partij om eens mee te praten: je huisarts bijvoorbeeld. Dat is helemaal niet raar. Je kunt hulp zoeken om er mee om te kunnen gaan, niet dus om de problemen van je ouders op te lossen, maar om te bedenken hoe jij er het beste mee om kunt gaan. Voor jezelf dus.

Comment

Ik kwam thuis en me vader zit nog steeds alleen op de bank

bedankt voor de tips, ik hoop wel dat ze morgen weer terug is om misschien te praten.

Comment

Ik heb exact hetzelfde op dit moment man. Precies hoe jij t beschrijft. Het is echt klote. Ik probeer me er zo weinig mogelijk van aan te trekken (of meebezig te houden). Het trekt meer energie uit je dan je denkt. Ik heb ook het gevoel dat ik super moe ben de laatste tijd.

Goodluck with it.
                      Benchpress: 1x110 Deadlift: 1x215 Squat 1x150

Comment

Originally posted by HristoNilmar View Post
                        Ik heb exact hetzelfde op dit moment man. Precies hoe jij t beschrijft. Het is echt klote. Ik probeer me er zo weinig mogelijk van aan te trekken (of meebezig te houden). Het trekt meer energie uit je dan je denkt. Ik heb ook het gevoel dat ik super moe ben de laatste tijd.

Goodluck with it.
                        Het is inderdaad echt klote, ik heb nu echt last van zenuwen wat ik normaal ook al heb maar nu is het echt erg. Ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken maar het is best wel moeilijk

bedankt voor je reactie man, en ik hoop dat het bij jou ook goed gaat komen

Comment

Originally posted by K-94 View Post
                          Ik kwam thuis en me vader zit nog steeds alleen op de bank
                          Ga eens met hem praten en vertel hem dat die hele situatie jou dwars zit. Ook daar is hij jou vader voor.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                            Ga eens met hem praten en vertel hem dat die hele situatie jou dwars zit. Ook daar is hij jou vader voor.
                            Dat is moeilijker dan je denkt hoor, als je in zo situatie zit. Heel appart is dat. (heb ik tenminste. Ik weet niet of K-94 het heeft)
                            Benchpress: 1x110 Deadlift: 1x215 Squat 1x150

Comment

Originally posted by HristoNilmar View Post
                              Dat is moeilijker dan je denkt hoor, als je in zo situatie zit. Heel appart is dat. (heb ik tenminste. Ik weet niet of K-94 het heeft)
                              Ik heb dat ook, ik vind het moeilijk om erover te praten, ik weet niet wat tie er van gaat zeggen etc, en ik praat nooit echt over gevoelens met mijn vader

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X