Mooie auto

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik vind deze wel stoer
    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australiƫ al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

zullen ze er ook zo een in arie's maat maken

Who's the Chef

Comment

Dan mag mijn autotje er ook wel eens op he.. Ā 

Technische info:

Cadamuro zijschorten
        Luma frontlip
        Carzone achterschort
        Ingewerkte spiegels
        Ingewerkte Subaru Impreza luchthapper op dak
        Ingewerkte F50 look luchthapper in motorkap
        Wolf dakspoiler
        Ford Motorsport highwing kofferspoiler
        Regelbare verlagingskit H&R (-7 cm)
        Pro Inox uitlaat (dubbele volgt)
        Sparco luchtkelk
        Cobra 17" velgen met laagprofielbanden (205/40)
        Ice (muziek) Pioneer
        Bonrath centrale ruitenwisser vooraan
        Mattig lichtkapjes achteraan
        MS Desing lichtkapjes vooraan
        Ford logo weggewerkt koffer
        Enz....

Attached Files
        **<u> RESISTANCE IS FUTILE EARTHLINGS &#33;&#33;&#33; </u>**

Comment

Vooraanzicht..
          Attached Files

Comment

Achteraanzicht.. Er komt wel nog een dubbele uitlaat onder.. Dus daarom die 2 gaten..
            Attached Files

Comment

hamann doet de mooiste dingen met de bmws vind ik zelf motorisch en uiterlijk. Schnitzer kan nog wat van hamann leren

en pumake mooi bakkie.
              eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (snipke @ Jan. 03 2005,10:54)]Dat is toch een echte johny auto zo als die daar staat he arie, die voorspoilers zijn serieus overdreven waardoor het niet meer mooi lijkt en niet meer praktisch is, als je mooie bmw auto&#39;s wilt zien die mooi en niet overdreven zijn afgewerkt moet je naar schnitzer gaan, weet niet of het in nederland bekend is.

Het tunen van een auto mag nooit overdreven zijn want dat maakt hem juist lelijk, juist genoeg en niet teveel is ideaal (heb zelf met drie bmw &#39;s gereden en toen kwam mijn verstand dat ik met het verkeerde merk rond reed Ā  )

Grtz
                Idd Snipke maar ik denk dat je tuning kan vergelijken met BB,je wil altijd iets meer en voor je het weet is het echt wel overdreven.. Maar je moet kunnen stoppen he..

Comment

Eentje uit de oude doos met men zoontje op de motorkap.. Ā 
                  Attached Files

Comment

Heb je ook nog wat aan het blokkie gedaan of ziet tie er alleen snel uit
                    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

zo dan jezus wat doe je voor werk dan? professioneel zakkeroller? net als die reclame met die blindegeleidehond da wilik ook wel
                      "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australiƫ al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (dino21 @ Jan. 04 2005,17:36)]hamann doet de mooiste dingen met de bmws vind ik zelf motorisch en uiterlijk. Schnitzer kan nog wat van hamann leren

en pumake mooi bakkie.
                        jij bent nog jong zeker dino, Hamann is niet mis maar als je degelijkheid wil en daar ook voor zal betalen is schnitzer de top, niks johny achtig wat hamann wel heeft

Grtz
                        stil growing

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (red @ Jan. 04 2005,19:12)]Heb je ook nog wat aan het blokkie gedaan of ziet tie er alleen snel uit
                          of is het dikke stront door een thee zeef??

Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (red @ Jan. 04 2005,19:12)]Heb je ook nog wat aan het blokkie gedaan of ziet tie er alleen snel uit
                            Haha.. nee het is maar een bescheiden 1400cc 16v 90pk hoor.. Ā  Door de verlaging van 7cm voel je elk kiezeltje op de weg dus kan ik er zowieso al geen snelheidsrecords met breken.. Ā 
                            Het is ook niet aan te raden om er te gaan inzitten als je pas hebt gegeten ofzo want dan zou je lunch wel eens tegen men voorruit kunnen hangen.
                            Het grote voordeel is dat die op de weg plakt als een marrokaan aan een briefje van 50euro haha..
                            Ik denk dat we in Belgiƫ meer aan externe tuning doen terwijl het er in Nederland meer om te doen is wat er onder de motorkap zit..
                            Maar om dat een beetje te compenseren heb ik nog een 205 1900 GTI&#39;tje staan om me eens uit te leven op de weg..
                            En voor een beestje van 12jaar oud gaat die wel nog hard.. Ā 

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Haagschemarco @ Jan. 04 2005,19:13)]zo dan jezus wat doe je voor werk dan? professioneel zakkeroller? net als die reclame met die blindegeleidehond da wilik ook wel
                              Het tunen van men wagentje staat momenteel eigenlijk op een laag pitje..
                              Ik leg me nu wat meer toe op trainen,beide heel dure hobby&#39;s dus als ik ze zou willen combineren dan zou ik idd wel moeten gaan zakkenrollen..
                              Volgend jaar ofzo ga ik eens uitkijken voor een andere auto want ik begin eigenlijk al een beetje te oud te worden om nog met zo&#39;n maanmobiel rond te rijden..

Comment

kon even niet op het woord komen maar tis zeker een maanmobiel

Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X