Mooie auto

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Pumake vertel is wat voor werk je in het dagelijks leven doet..want die bak is heel bizar en heb zeker een hoop centen gekocht..

Comment

Ben maar een gewone arbeider hoor haha.. Maar ik heb da verspreid over een paar jaar gedaan..
      Elke keer eens een stukje erbij.. Hij is nu 5jaar oud en ben eigenlijk 3 jaar geleden beginnen te tunen.
      Ik ken er vele die echt de laatste cent van hun loon aan hun auto gaan hangen maar zo gek ben ik nog nie..
      Het lijkt mss extreem maar als je een paar tuningmeetings zou doen in Belgiƫ dan zou je vlug merken dat mijn autotje niks is vergeleken met sommige showbakken..
      **<u> RESISTANCE IS FUTILE EARTHLINGS &#33;&#33;&#33; </u>**

Comment

Zeer gave bak pumake&#33;

Hij is wel iets overgetuned vind ik. Als ik zelf een auto zou hebben zou ik hem enkel laten verlagen en sport banden/velgen er op laten zetten. En uiteraard een leuke installatie er in, gewoon goed geluid, hij hoeft niet knalhard te kunnen (dat is toch slecht voor je oren).

Wat er voor moter in zit zou voor mijn veel belangrijker zijn echter Ā 
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

alleen betaal je in wegenbelasting naar je moterinhoud en vermogen, en dat loopt flink op daarom zijn veel vet getunede belgische bakken vaak 1.2 of 1.4 liter, maar zien ze eruit alsof ze het asvalt wegtrekken.
          Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (KeepItReal @ Jan. 05 2005,12:41)]Zeer gave bak pumake&#33;

Hij is wel iets overgetuned vind ik. Als ik zelf een auto zou hebben zou ik hem enkel laten verlagen en sport banden/velgen er op laten zetten. En uiteraard een leuke installatie er in, gewoon goed geluid, hij hoeft niet knalhard te kunnen (dat is toch slecht voor je oren).

Wat er voor moter in zit zou voor mijn veel belangrijker zijn echter Ā 
            Thx..
            Yep ik ondervind dat veel op tuningmeetings..
            De nederlandse auto&#39;s zijn aan de buitenkant niet veel veranderd maar als ze deelnemen aan een sprint gaan ze keihard die bakjes..
            En zoals ik al zei.. T is een beetje een verslaving dus moeilijk om te stoppen vrees ik..
            Maar t is genoeg geweest nu,laatste tijd rij ik meestal met men GTI&#39;tje rond.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (KeepItReal @ Jan. 05 2005,12:41)].

Wat er voor moter in zit zou voor mijn veel belangrijker zijn echter
              Vind dat je inprencipe niks aan een snellere motor of wat heb..In de nl ken je toch niet snelgaan ofzo.In nederland gaat het meer om de look van een auto.Dat is gewoon zo.

Greetz

Comment

Power is ook wel belangrijk hoor...

Sta je daar met je vet uitgebouwde bak en word je weg gereden door een Fiat Panda......word je ook niet vrolijk van&#33;

Comment

Ja das bij ons ook het geval hoor.. om de paar honderd meter staat er een flitspaal dus als je ff niet goed oplet kan je al gaan werken alleen al om je boetes te betalen..
                  Alleen op de snelweg kan je eens voluit gaan en daar staan ze ook al met die flitsbakjes in de berm..
                  En je hoeft dan nog niet eens zo hard te rijden,bv 15-20km/pu teveel is al een boete van rond de 175 euro.
                  Ā  Ā 

Comment

Persoonlijk heb ik liever een wolf in schaapskleren...
                    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

uhh.... wat zei je? een golf in schaapskleren
                      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (red @ Jan. 05 2005,19:32)]uhh.... wat zei je? een golf in schaapskleren
                        Nee Red... Ik heb die van jou gezien: da&#39;s meer een schaap in Golfkleren, hahaha

Comment

Wordt tijd dat je de draad weer eens op gaat pakken mr symmertry, laat de alcohol eens staan en pak je leven eens op.
                          Je begint weer war taal uit te slaan

GRtz..
                          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ik had geen druppel op, Harold&#33; Echt niet&#33;

Comment

ik zeg: ontkenningsfase
                              Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (JTB @ Jan. 07 2005,11:24)]ik zeg: ontkenningsfase
                                Liever dat dan al die vrouwelijke voorkuren...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X