Mooie auto

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Snipke,dat is nu net het verschil tussen een BMW en een Alfa.....een BMW hoef je niet te tunen om als een speer te gaan en een Alfa wel...alleen met een Alfa moet je wel een grote gereedschapkist in je kofferbak hebben voor alle onderdelen die hij verliest met hoge snelheden

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (ariekanarie @ Jan. 10 2005,03:17)]Hij staat op het punt van instorten zeker?  
      mn achterkleppie wel in ieder geval
      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (ariekanarie @ Jan. 10 2005,18:00)]Snipke,dat is nu net het verschil tussen een BMW en een Alfa.....een BMW hoef je niet te tunen om als een speer te gaan en een Alfa wel...alleen met een Alfa moet je wel een grote gereedschapkist in je kofferbak hebben voor alle onderdelen die hij verliest met hoge snelheden
        Arie ik heb zelf met drie Bmw' s gereden, als ik de foto's nog vind zal ik ze eens plaatsen, een 318I compact , volledig omgebouwd door schnitzer, een 318 tds break , en een 320 cabrio , allemaal splinternieuwe auto's . Nu heb ik 2 alfa's gehad en moet eerlijk zeggen dat ik me bij alfa hou . Dus ik weet wel ongeveer waar ik over praat als je het verschil met bmw en alfa wilt maken. IK heb nog nooit spullen van mijn alfa verloren, vroeger was dat idd anders in de tijd van de 75 en de guilietta maar die tijden zijn allang voorbij, en de meeste mensen denken idd nog dat alfa een slecht merk is met vele kinderziektes maar dat is niet zo.
        Tenslotte vind ik dat ze geen slechte wagens meer maken, maar de ene mens voelt zich nu meer aangetrokken door het ene merk dan iemand anders

Grtz
        stil growing

Comment

We zaten ook maar even met elkaar te dollen,bro

Ik vind de Alfa's van vandaag ook knappe bakken hoor,die van Cur is zeker erg strak!

Maar ik zal altijd een voorliefde voor BMW houden

Comment

hey gazten,

merk zegt nix!!

check het volgende filmpje maar...

hij ziet er niet uit maar........

broem broem

WeaVeR
            Better regret doing something, than regretting that you've never done it....

Comment

Dat is echt een vet bakkie,Weaver!

Hij rijdt die porsche gewoon zoek zo snel is ie!

Heftig hoor...

Comment

Volgens mij is dat een oud fiatje of zo. Maar dan 1 met straaljagermotor!
                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X