Uitgaan?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Uitgaan?!

Wie gaat er uit en waar ga je uit en van watvoor muziek hou je?

Ehm normaal gesproken ga ik uit: Asta, Hollywood, Celebrations studios, tahiti heel soms vroeger en tempel ook, ben vorig jaar naar hardbass geweest in utrecht in de energie hallen ofzo en ehm verder ga ik overal naartoe waar goeie muziek ennehm vrouwelijk schoon is

ik hou van harde muziek, hardcore, hardstyle en ehm gekke muziek zoals apresski heb zelf thuis mengpaneeltje 2 draaitafeltjes enzo
    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australiƫ al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Ik ga meestal niet meer zo vaak uit, mijn muziek smaak is toch wel house en oldschool maar niet van die terror shit.
    House feestjes zijn altijd wel leuk om flink te feesten

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ik heb ff een break qua uitgaan...

Ik ben een zomerfeester in de winter steek ik echt al me energie in trainen.

Soms wel lekker snookeren of naar cafeetje maar niet echt boeiend...

greetz T
      185 cm
      100 kilo +/-
      17 % bf

Favorite: Barbell Flat Bench Press
      Bench Press: Ā 105 kilo

If ya cant take the shame, dont play the game

Comment

hmm uitgaan niet zo veel meer voorlopig maar als ik ga dan is het naar het paard, pijpelaar, dansig en heeel soms naar asta
        Who's the Chef

Comment

Ik ga voorlopig ook wat minder.. uit..... maar normaal gesproken ben ik op rembrandsplein ofzo ergens in een tentje ... K2,Cooldown cafe etc etc...Licht er maar net aan .. Magoed voorlopig minderen en maar uitgaan zonder drank

Comment

Heerlen city :P en Metal natuurlijK!
            beste tip in de wereld : leer van je fouten :P

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (harold @ Jan. 04 2005,19:39)]Ik ga meestal niet meer zo vaak uit, mijn muziek smaak is toch wel house en oldschool maar niet van die terror shit.

Grtz..
              terror bah vind ik ook niks, allemaal van die mannetjes die meelopen met de rest en pogo en shit.

O dus je woont in den haag been?! het paard, ben ik nog nooit gewees maar ben nieuwsgierig, en ik wil binnekort weer naar een groot feest zowieso sensation black dit jaar!

"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australiƫ al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

sensation black is bagger... .....ben er ook eens geweest en is niet echt super ofzo..verw8tte er ook mee van.Je ken beter naar een oldschool hardcore feestje gaan op de hemkade

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Haagschemarco @ Jan. 05 2005,08:47)]
                  Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (harold @ Jan. 04 2005,19:39)]Ik ga meestal niet meer zo vaak uit, mijn muziek smaak is toch wel house en oldschool maar niet van die terror shit.

Grtz..
                  terror bah vind ik ook niks, allemaal van die mannetjes die meelopen met de rest en pogo en shit.

O dus je woont in den haag been?! het paard, ben ik nog nooit gewees maar ben nieuwsgierig, en ik wil binnekort weer naar een groot feest zowieso sensation black dit jaar!
                  paard is wel okee vooral op donderdag avond is het dar leuk

en ik woon zogoedals in den haag
                  Who's the Chef

Comment

Vrijwel elke maand ga ik naar Babylon, daar spelen dan wat metal bandjes. Als er goede bands zijn ga ik ook wel naar het Kasteel, of de Baroeg. En soms wat kleine tentjes.

Vroeger ging ik ook nog naar zat andere feesten, discotheken, tentfeesten, apres ski, enz. Maar daar vind ik nu niet zo veel meer aan.

Sinds ik serieus aan bb doe ga ik minder uit, je hele ritme is toch verstoord als je uit gaat. Je kan minder goed eten en je komt slaap tekort.
                    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Jan. 05 2005,10:28)]sensation black is bagger... Ā  .....ben er ook eens geweest en is niet echt super ofzo..verw8tte er ook mee van.Je ken beter naar een oldschool hardcore feestje gaan op de hemkade Ā 
                      jah? ik heb anders veel goeie dingen over sensation gehoord dat het helemaal top was enzo! hemkade wil ik ook keertje naar toe, vind het jammer dat ik 10 jaar hemkade heb gemist, ik ben er nog nooit geweest maar lijkt me wel een goeie tent! ga ik zeker keertje kijkie nemen

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (been @ Jan. 05 2005,11:55)]
                        Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Haagschemarco @ Jan. 05 2005,08:47)]
                        Originally posted by [b

Grtz..

paard is wel okee vooral op donderdag avond is het dar leuk

en ik woon zogoedals in den haag
                        Ā 
                        wat is er op donderdags dan altijd?
                        ennehm waar train je eigelijk?

Comment

op donderdag is het studenten avond vol gezellige mensen

ik train bij kneet's

Who's the Chef

Comment

Ik ga niet vaak stappen maar als ik ga is het meestal Marcanti,Lexion,Hemkade of Powerzone.

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] ]Je ken beter naar een oldschool hardcore feestje gaan op de hemkade
                              Ga jij op de hemkade feesten xeno ga ik mooi binnenin feesten

Maar hemkade is super niks beters gevonden nog. En voor de rest leeuwarden ga ik wel heen en hmh en grotere feesten zoals defqon qbase enz. Erg jammer dat de qlubtempos er niet meer zijn. LExion kan ook nog wel ligt eraan wat er is.
                              eat eat eat and look like a freak!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X