Reden om te beginnen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Van me 6e tot 13e aan karate gedaan. Na me 13e niet gesport, want voetballen zou ik toch niet meer goed in worden. 18e begonnen met fitness en als doel om groot en sterk te worden. Zat af en toe dan wat info te zoeken op internet en kwam meestal op bn uit. Het werd dus steeds serieuzer want ik wist toen dat als je goed wilt trainen je training en voeding goed moeten zitten. En nu gaan we voor de olympia
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Voormalig vetklepje.

Aangezien je bij de meeste oefeningen zit, en de hele dag door met eten bezig bent, dacht ik: ach, dat is wel wat. Ik ben niet anders dan die luie schransende vetklep van destijds, ik heb alleen een beter fysiek dan toendertijd.

Comment

Om meer k#t te scoren ofcourse. En om meer zelfvertrouwen te krijgen maar dat is nu skyhigh, haha

Tijdens voetbal ook begonnen met KT, (16e)
        Op me 17e gestopt met voetbal en verder gegaan met KT.
        Nu inmiddels 19, bijna 20.... En nog steeds het heerlijke gevoel als toen der tijd.
        Was ook op me 13e een vetbolletje, alleen de liefde voor eten is helaas nooit weg gegaan, de junkdagen zijn iets TE...
        Last edited by gain is pain; 22-07-2012, 20:18.
        Make it happen, shock everyone!

Comment

Waarom ik ben begonnen met krachttraining en dat is om onsteking vrij te worden ,meer kracht,beter uit tezien.en tegen vermoeiheid alleen ik merk er nog niks ervan maar we gaan gewoon door ik geloof er in.

Comment

Ik heb eigenlijk altijd gevoetbald en een vriend van mij vroeg toen ik 16 was (3 jaar geleden) of ik samen met hem een abbo bij de sportschool wilde nemen. Dit heb ik gedaan en het begon met 1-2x in de week op apparaten zitten en sets van 20 reps maken. Ik kreeg van een trainer te horen dat het erg lang zou duren voordat ik resultaat zou zien omdat ik een laag vetpercentage had en vrij mager was, toch bleef ik volhouden. De interesse groeide en ik las veel online en stopte met voetbal. Na wat terugslagen waaronder de ziekte van pfeiffer en een gebroken sleutelbeen had ik de draad weer opgepakt. Toen begon ik te groeien en sinds vorig jaar train ik puur op kracht omdat dat mij altijd het meeste aansprak.

Comment

Ik heb altijd al veel gesport, kt kon er ook nog wel bij.

Comment

omdat ik skinny boy was en boven windkracht 5 weg geblazen werd.
                Ook kon ik nog geen deukje krijgen in een pakje boter.

Arnold is van kleins af aan mijn voorbeeld en hoop een beetje daarop te lijken.
                Calisthenics / Street workout

Comment

voor de ladies een plezier te doen , er zijn al genoeg lelijke dikke harige mannen in dit shitholl.
                  Uiteraard is zyzz mijn voorbeeld (na arnold dan wel..)

Comment

Wegens me rug op aanrade van de fysio.

Comment

Originally posted by lucky_luc View Post
                      Wegens me rug op aanrade van de fysio.
                      En heeft dat goed gedaan voor je dat trainen?
                      "You are what you eat..."
                      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by simplyshredded View Post
                        voor de ladies een plezier te doen , er zijn al genoeg lelijke dikke harige mannen in dit shitholl.
                        Uiteraard is zyzz mijn voorbeeld (na arnold dan wel..)
                        Hahaha dat is idd een goede reden, ook heel nobel van je, je eigen leven opofferen op vrouwen te plezieren!!!Dan ben je een held
                        "You are what you eat..."
                        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Ik ben begonnen gitarist van een rock band. Ooit begonnen met een schoolkameraad en drie andere gasten. Het was wel even hard doorploeteren in het begin maar we werden wel beroemd. Een paar van ons raakten aan de drank en drugs en de andere gitarist verdronk in zijn zwembad.

Later raakte ik zelf verslaafd aan heroine en ondertussen rookte en dronk ik er ook nog eens op los. We bleven hits scoren ondanks onze verslavingen. Ondertussen ging mijn relatie met mijn toenmalige vriendin kapot, en ik werd een paar keer wegens drugs- en wapenbezit gearresteerd.

Al deze incidenten hadden geen slechte invloed op onze plaatverkoop en we waren nog steeds een van de grootste bands ter wereld. We toerden de hele wereld rond hebben duizenden groupies van binen en buiten gezien, televieies uit het hotelkamers gegooid, etc.

In 2006 viel ik uit een boom en moest ik een hersenoperatie ondergaan. Eenmaal uit narcose had ik een onweerstaanbare drang om te gaan fitnessen.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

Ik ben altijd klein geweest. Vanaf de basis school werd ik hierdoor al gepest. Het is 2 keer heel hoog opgelopen dat ik iemand een gebroken rib had geslagen met een honkbal knuppel van mijn vader. met het 2de incident dat het me te veel werd met een stuk steen iemand zijn hoofd ingeslagen ( hij had gelukkig niks ernstigs alleen een open wond. Werd wekelijks uitgescholden / geslagen etc.) Toen was ik 11 of 12

Toen ik naar de middelbare school ging was dit niet heel anders, als was het al wel wat minder en beet ik al wel sneller van me af. Toen ik 16 / 17 was ben ik een paar keer door 5 / 6 man in elkaar gemept, deed wel wat terug natuurlijk maar zoals ik al zei was klein, slap.

Op mijn 19de / 20ste paar keer erge ruzie gehad en het kwam er gewoon op neer dat ze mij uitkozen, had een baby face, dun, slank easy target voor mensen die ruzie zochten.

Half jaar geleden was dit weer het geval en ben nu 23, en ik had er genoeg van, ik wou niet meer dat zwakke mannetje zijn. Nu 3 en een halve maand bezig, 4 a 5 kilo zwaarder, nog altijd klein maar wel stuk sterker en breder geworden en ook een stuk meer zelf vertrouwen want die lag ook in de goot.

Vind het leuk om te doen, lichaam veranderd snel en krijg veel complimenten, dus krijg ik ook goede motivatie van!
                            Keep going, That's all there is to it. Keep going.

Comment

Originally posted by Lummeltje-1 View Post
                              Volgens mij, is er al zo'n topic.
                              Enige die ik zag die iets in deze richting was, was van 2004.

Veel mooie verhalen

Comment

De reden voor mij was omdat ik vader werd en ik er zo lang en gezond mogelijk in het leven van m´n dochter wilt vertoeven...
                                .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                                There is no failure except in no longer trying

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X