Van me 6e tot 13e aan karate gedaan. Na me 13e niet gesport, want voetballen zou ik toch niet meer goed in worden. 18e begonnen met fitness en als doel om groot en sterk te worden. Zat af en toe dan wat info te zoeken op internet en kwam meestal op bn uit. Het werd dus steeds serieuzer want ik wist toen dat als je goed wilt trainen je training en voeding goed moeten zitten. En nu gaan we voor de olympia
Reden om te beginnen?
Collapse
X
-
Om meer k#t te scoren ofcourse. En om meer zelfvertrouwen te krijgen maar dat is nu skyhigh, haha
Tijdens voetbal ook begonnen met KT, (16e)
Op me 17e gestopt met voetbal en verder gegaan met KT.
Nu inmiddels 19, bijna 20.... En nog steeds het heerlijke gevoel als toen der tijd.
Was ook op me 13e een vetbolletje, alleen de liefde voor eten is helaas nooit weg gegaan, de junkdagen zijn iets TE...Last edited by gain is pain; 22-07-2012, 20:18.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Ik heb eigenlijk altijd gevoetbald en een vriend van mij vroeg toen ik 16 was (3 jaar geleden) of ik samen met hem een abbo bij de sportschool wilde nemen. Dit heb ik gedaan en het begon met 1-2x in de week op apparaten zitten en sets van 20 reps maken. Ik kreeg van een trainer te horen dat het erg lang zou duren voordat ik resultaat zou zien omdat ik een laag vetpercentage had en vrij mager was, toch bleef ik volhouden. De interesse groeide en ik las veel online en stopte met voetbal. Na wat terugslagen waaronder de ziekte van pfeiffer en een gebroken sleutelbeen had ik de draad weer opgepakt. Toen begon ik te groeien en sinds vorig jaar train ik puur op kracht omdat dat mij altijd het meeste aansprak.
Comment
-
Originally posted by simplyshredded View Postvoor de ladies een plezier te doen , er zijn al genoeg lelijke dikke harige mannen in dit shitholl.
Uiteraard is zyzz mijn voorbeeld (na arnold dan wel..)"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Ik ben begonnen gitarist van een rock band. Ooit begonnen met een schoolkameraad en drie andere gasten. Het was wel even hard doorploeteren in het begin maar we werden wel beroemd. Een paar van ons raakten aan de drank en drugs en de andere gitarist verdronk in zijn zwembad.
Later raakte ik zelf verslaafd aan heroine en ondertussen rookte en dronk ik er ook nog eens op los. We bleven hits scoren ondanks onze verslavingen. Ondertussen ging mijn relatie met mijn toenmalige vriendin kapot, en ik werd een paar keer wegens drugs- en wapenbezit gearresteerd.
Al deze incidenten hadden geen slechte invloed op onze plaatverkoop en we waren nog steeds een van de grootste bands ter wereld. We toerden de hele wereld rond hebben duizenden groupies van binen en buiten gezien, televieies uit het hotelkamers gegooid, etc.
In 2006 viel ik uit een boom en moest ik een hersenoperatie ondergaan. Eenmaal uit narcose had ik een onweerstaanbare drang om te gaan fitnessen.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Ik ben altijd klein geweest. Vanaf de basis school werd ik hierdoor al gepest. Het is 2 keer heel hoog opgelopen dat ik iemand een gebroken rib had geslagen met een honkbal knuppel van mijn vader. met het 2de incident dat het me te veel werd met een stuk steen iemand zijn hoofd ingeslagen ( hij had gelukkig niks ernstigs alleen een open wond. Werd wekelijks uitgescholden / geslagen etc.) Toen was ik 11 of 12
Toen ik naar de middelbare school ging was dit niet heel anders, als was het al wel wat minder en beet ik al wel sneller van me af. Toen ik 16 / 17 was ben ik een paar keer door 5 / 6 man in elkaar gemept, deed wel wat terug natuurlijk maar zoals ik al zei was klein, slap.
Op mijn 19de / 20ste paar keer erge ruzie gehad en het kwam er gewoon op neer dat ze mij uitkozen, had een baby face, dun, slank easy target voor mensen die ruzie zochten.
Half jaar geleden was dit weer het geval en ben nu 23, en ik had er genoeg van, ik wou niet meer dat zwakke mannetje zijn. Nu 3 en een halve maand bezig, 4 a 5 kilo zwaarder, nog altijd klein maar wel stuk sterker en breder geworden en ook een stuk meer zelf vertrouwen want die lag ook in de goot.
Vind het leuk om te doen, lichaam veranderd snel en krijg veel complimenten, dus krijg ik ook goede motivatie van!Keep going, That's all there is to it. Keep going.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment