Reden om te beginnen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reden om te beginnen?

Lijkt me wel leuk om te lezen waarom jullie zijn begonnen met fitnessen/serieus te fitnessen/bben etc.

Mijn reden was omdat ik medicijnen kreeg op heel jonge leeftijd waar ik heel dik van werd en daardoor mijn zelfvertrouwen weg was en had altijd wel een excuus voor mijn gewicht. Toen ik eenmaal begon was met fitnessen vond ik het wel leuk maar was nog te jong om alles te begrijpen. Doordat ik progress zag wou ik het serieuzer oppakken om iedereen te laten zien dat je kan veranderen wanneer je dat wil en natuurlijk ook voor mijn zelfvertrouwen.

Nu jullie

Ik had al rond m'n 7de besloten dat ik dit wou gaan doen als ik de minimumleeftijd ervoor bereikt had. Vreemd genoeg dacht ik hierbij niet aan het eindresultaat, maar de manier van trainen sprak me toen al aan. 14 februari 2009 begon mijn liefde voor bodybuilding (valentijnsdag, zal het toeval zijn?).
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

Omdat ik een vet baasje dat snel en veel moe werd was. Sporten gaf energie merkte ik, en dat werkte aanstekelijk.. zeker als je ook nog wat begon af te vallen..

Comment

Volgens mij, is er al zo'n topic.

Comment

Ik was bezig geweest met afvallen maar vond het er niet mooier op worden. Vergeleken met toen ben ik nu dan ook niet mager meer, maar heb gelukkig nog steeds weinig vet. En meer lijntjes.
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

doel 1:
            ik wilde afvallen--> lukte prima....door veel te weinig te eten
            en als en gek elke dag cardiotraining te doen

gevolg.....44kg en nog skinnyfat....chagi....lelijk

en toen....zonder hulp....weer meer gaan eten..zeg maar...een cleanbulk
            gewoon gezond boven onderhoud

en toen kwam doel 2:
            slank en sterk...dus niet meer zo skinny...maar gewoon fitnessmodel-look
            en daarvoor aan de gewichten...
            het leukste wat er is...verslavend lekker om te trainen...

veel vrouwen maken dezelfde fout
            ze verklaarde me voor gek in de sportschool....zelfs de eigenaar
            "een vrouw squatten/deadliften/presses!!! WTF"
            maar kheb doorgezet....nu zo'n 5 maanden
            en het resultaat mag er zijn & het mooiste is.....vrouwen (en mannen) komen naar me toe en willen ook zo trainen

Comment

Dankzij men broer die een bankje, rekje en wat gewichten gekocht had. Toen ik hiermee begon te trainen had ik nog 2 maandjes nodig voor aleer ik eraan verslaafd geraakt en sindsdien nog nooit gestopt met trainen.

Dit beklaag ik me zeker niet
              I'm not special, but not the same as you.
              Because I do things you will never do.
              SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

in eerste instantie was het puur afvallen, maar toen ik zag dat ik redelijk vlot kracht progressie maakte kwam er toch wat los en sinds dien ben ik een vaste klant in de sportschool.

Comment

Ik begon ooit gewoon voor conditie training, aangezien ik de aanleg van me ma had groeide ik al met een simpele circuittraining en ben uiteindelijk toch echt gaan trainen, maar had nooit de ambitiie voor wedstrijden, ik was te ongedisciplineerd en vreselijk lui
                  "You are what you eat..."
                  That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Ik wou sterker zijn dan me broer, toen ik begon met voeding wou ik ook zwaarder dan hem zijn. Tis gelukt
                    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Ter ondersteuning van kickboksen.

Comment

In het begin om aftevallen en toen ik 40 kilo kwijt was ging alles hangen en ben ik begonnen met trainen. Toen ik daar mee bezig was merkten ik dat ik aanleg heb voor krachtsport en toen mijn nieuwe doel vastgesteld: world strongest man !

Comment

Ben begonnen ook om af te vallen en dat lukt aardig.
                          Nu toch redelijk gepakt door het virus niet echt voor BB maar wil er terzijner tijd toch wat gespierder bij lopen.

Gr. Ximon
                          http://forum.bodynet.nl/algemeen/54512-bedankt-bodynetters.html

Comment

Ben begonnen om het maximale naturel fysiek uit mijn lichaam te halen, het voldane gevoel een streven te hebben en hard werken deze te bereiken, en bijvoorbeeld de waardering van vrienden/bekenden zijn mooie bijkomstigheden.

Comment

Weer fitter worden, ik heb altijd veel en redelijk intensief gesport maar ik werd stukje bij beetje toch een beetje minder fit dan ik was en mijn vetpercentage ging heel sneaky omhoog. Ik besefte opeens ook dat ik echt zo ver verwijderd was van mijn tijden en stats 7-8 jaar terug. Toen was het twee maanden terug opeens klaar. Terug naar topvorm, en als ik dan toch bezig ben meteen maar mijn zwembadlooks ff upgraden. Maar dat zie ik meer als een hele prettige bijkomstigheid. Bij mij was vooral voeding het probleem ben ik achter
                              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X