Dicky woodstock festival gerend voor mn leven

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Iguana View Post
    Hoe is het ook mogelijk, hoe vaak hebben we nou valwinden in nederland? Meest recente die ik me kan herinneren is in hoogeveen een jaar terug, en dan in belgie en in nederland precies op een festival.....
    Het is overigens nog niet zeker dat het om een echte downburst gaat, dat wordt nog onderzocht. Het heeft er wel alle schijn van. De laatste heftige downburst was juni 2007 in Hoogeveen, daarbij werden veel bomen ontworteld en was er schade aan gebouwen.
    Het is inderdaad geluk bij een ongeluk dat het zo vroeg in de avond gebeurde en niet met een stampvolle tent, dan waren er zeker doden gevallen. Zo`n filmpje laat maar een fractie van de heftigheid zien in vergelijking met er fysiek aanwezig zijn.

Comment

Klopt, ben het de hele dag aan het volgen..(weersites etc)

En inderdaad, de angst en adrenaline die er los komt voel je niet in zo'n filmpje heb altijd gedacht dat ik wel vrij nuchter van aard was maar stond later te janken op t parkeerplaats door alle spanning..
      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
      Squat 230 kilo
      Bankdrukken 137.5 kilo
      Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by Iguana View Post
        Klopt, ben het de hele dag aan het volgen..(weersites etc)

En inderdaad, de angst en adrenaline die er los komt voel je niet in zo'n filmpje heb altijd gedacht dat ik wel vrij nuchter van aard was maar stond later te janken op t parkeerplaats door alle spanning..
        Begrijpelijke acute stressreactie, gewoon met andere erover praten als het je dwarszit. Vaak denken mensen er te licht over over dit soort situaties.. Doe dat zeker niet en onderschat het ook niet. Het heeft wel degelijk impact op je.

Goed dat er geen dodelijke slachtoffers zijn gevallen en dat je niks mankeert Ig.
        "Straight outta gym"

Comment

Ik vraag het mij ook af btw, heb de filmpjes in hoogeveen bekeken..

Het ging geleidelijker, ik weet nog dat ik mn telefoon zou pakken om te filmen in de tent(dak schudde alle kanten op..
          Op dat moment kwam er ineens een windhoos met regen binnen, en brak er al wat paniek uit(eerst nog ooooooooooh aaaaaaaaaaaaaaaaah) iedereen liep achter uit en ik zei nog tegen mn maatje dit heb ik nog nooit gezien op hetzelfde moment brak er gekrijs uit en zag ik heel langzaam op links de tent loskomen, op hetelfde moment ben ik gaan rennen en enige wat ik zag was jongen die balk in zn gezicht kreeg maar verder is de volgende herinnering dat ik bij de muntverkoop sta wat en hoe k daar gekomen ben is een flits..
          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
          Squat 230 kilo
          Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Ik vraag het mij ook af btw, heb de filmpjes in hoogeveen bekeken..

Het ging geleidelijker, ik weet nog dat ik mn telefoon zou pakken om te filmen in de tent(dak schudde alle kanten op..
            Op dat moment kwam er ineens een windhoos met regen binnen, en brak er al wat paniek uit(eerst nog ooooooooooh aaaaaaaaaaaaaaaaah) iedereen liep achter uit en ik zei nog tegen mn maatje dit heb ik nog nooit gezien op hetzelfde moment brak er gekrijs uit en zag ik heel langzaam op links de tent loskomen, op hetelfde moment ben ik gaan rennen en enige wat ik zag was jongen die paal in zn gezicht kreeg maar verder is de volgende herinnering dat ik bij de muntverkoop sta wat en hoe k daar gekomen ben is een flits..
            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Noodweer Dickywoodstock 2012 - YouTube ff naar 2 minuut 40 door, zie je het hard hagelen en dan ineens op 2:55 alsof de hel losbarst...

Meest indrukwekkende imo, extreem noodweer dat omslat in wat een explosie lijkt..
              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
              Squat 230 kilo
              Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Misschien een hele late reactie, maar ik zag het gisterenavond laat pas op het journaal. Heb hele dag feest gehad dus geen nieuws of iets gehoord. Wat een heftige gebeurtenis zeg! Zeker als je de filpjes op youtube bekijkt!
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Valt met geen pen te beschrijven idd, sprak net een jongen die ik ken uit de beveiliging daar maar die is ook nog steeds compleet onder de indruk..

Meest idiote: Het ging hier net onweren, ik vond onweer altijd geweldig en nu reageerde ik als een klein meisje....
                  In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                  Squat 230 kilo
                  Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

We zien het steeds vaker gebeuren, nog even en we krijgen hier ook orkaan seizoenen net als in the USA.....lijkt me geen lolletje om er midden in te zitten, je voelt je dan zo klein en machteloos, gelukkig zijn er geen doden gevallen zoals bij pukkelpop.
                    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                    There is no failure except in no longer trying

Comment

Het klimaat lijkt toch echt om te slaan idd, alles veel extremer..

Ja op dat moment voel je je niks meer dan een speelbal van de natuur..
                      Ik moet er nog niet aan denken dat dit 2 uur later was gebeurt(zoals ik al paar keer schreef, dan heb je 2000 man in deze tent ipv 150 en maak je mekaar feitelijk af).
                      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                      Squat 230 kilo
                      Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

De kracht van de natuur doet je beseffen dat je maar een nietig mensje bent. Al lift je 400 kg, bench je er 200 en ren je met een wasmachine op je schouder een record tijdens een strong man match...de natuurkrachten zijn en blijven onvoorstelbaar machtig. Dat heb je nu wel mee gemaakt.
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Niets meer dan een bacterie idd..
                          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                          Squat 230 kilo
                          Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

De tering man. Goed dat je er heelhuids vanaf bent gekomen. Je hebt wel echt pech de laatste tijd, heeft karma nog wat goed te maken met je of zo?
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Hahaha je zou het haast denken, en als dat zo is eh tsja aeternum vale dan vast allemaal
                              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                              Squat 230 kilo
                              Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

sjuusss, is balen man.
                                Heb het zelf ook meegemaakt zo een wind hoos op pukkelpop 2011.
                                Is idd geen lachertje!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X