Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik houd mijn iMac als standaard aan, zijn redelijk veel factoren die er invloed op hebben. Leeftijd scherm, overige hardware in je comp etc. Er is software voor, zou je even moeten zoeken. Als het om foto's cq bewerken hiervan gaat zou ik gewoon je beste scherm aanhouden. Handmatig kalibreren is dan een beetje als een olifant in een porseleinkast.
Bedankt voor je moeite, maar dat is alsnog handmatig. Daar ben ik echt niet handig genoeg voor. Ik laat het wel zoals het is, is veiliger
Ik dacht dat er cd's voor waren die dat deden. En cd's zijn altijd wel online te vinden. Maar voor die cd's heb je (zover ik begrijp) dan weer zon ding nodig die op het beeldscherm geplakt moet worden. Dus ik laat het wel zo, anders verkloot ik het waarschijnlijk alleen maar.
Maar toch bedankt!
Passion is: pushing yourself when no one else is around
Schermen kúnnen ze wel weergeven, althans de meeste, het is alleen een kwestie van scheikunde en interpretatie. Hmm maakt ok niet echt sense haha maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel. Anyways --> iMac... Ben echt geen Apple hooligan, maar het is wel gewoon kwaliteit. Hoewel mijn Samsung ultrabook ook verrassend scherp is, zeker voor een lappie
Zodat de kleuren kloppen? Want nu zijn ze bij foto's anders dan op mn telefoon
kut scherm dus, wat voor foon heb je ? (3x raden iphone of samsung galaxy oid). Maar je kan je scherm aanpassen handmatig aan je phone zodat t ongeveer t zelfde uitziet.
Retina scherm is super, gruwelijk. In t begin ff wennen (aan top kwaliteit) zo goed is i, daarna wil je nooit meer wat anders. Slecht materiaal valt direct op, zo goed is t scherm.
Apple heeft ervoor gekozen om het kleurbereik zo dicht mogelijk bij dat van de sRGB en Rec.709 HDTV norm te krijgen. Het retina-scherm heeft dan ook geen wide-color gamut, maar laaat zien dat de primaire kleuren Rood, Groen en Blauw vrijwel perfect overeenkomen met wat de kleurnormen voorschrijven. Hierdoor is het beeldscherm ideaal voor kleurkritisch werk, zoals het bewerken van foto’s en video’s. Ook bij de kleurweergave zien we Delta E scores die onder 2 zitten, wat wederom referentiekwaliteit aangeeft.
iPhone idd. Handmatig instellen durf ik niet aan, ik laat het wel zo
En idd een kutscherm PC is kapot, en een nieuwe kopen zit er nu ff niet in. Dus heb nu een oudere laptop.
Ik wist niet dat het uiteindelijk nog zoveel verschil maakt, verbazend. Dan weet ik in ieder geval wel waar ik op moet letten als ik een nieuwe haal
Passion is: pushing yourself when no one else is around
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Comment