Huidplooimeter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Huidplooimeter

Waar kan ik een goedkope, degelijke huidplooimeter kopen?

Iets zoals dit:

http://www.fysiosupplies.nl/testen-meten/huidplooimeters/huidplooi-dikte-meter-baseline-economy

Vind dit alleen nog vrij veel. Maar wat ze daar aanbieden zoek ik dus wel.
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Originally posted by sjoerdiezee View Post
    Waar kan ik een goedkope, degelijke huidplooimeter kopen?

Iets zoals dit:

http://www.fysiosupplies.nl/testen-meten/huidplooimeters/huidplooi-dikte-meter-baseline-economy

Vind dit alleen nog vrij veel. Maar wat ze daar aanbieden zoek ik dus wel.
    body en fitshop, iets minder dan 10 euro voor de goedkoopste.
    Bestel boven de 100 euro en dan krijg je hem zo cadeau bij dacht ik.
    Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Dit is een goeie, die andere zooi van die sups shops slaan werkelijk alles, kun je net zo goed een waterpomptang nemen.

Baseline Pro Huidplooimeter | Huidplooimeters | Testen & Meten | Fysio shop en groothandel voor Fysiotherapie FysioSupplies
      "You are what you eat..."
      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Bedankt voor je tip! Dit is alleen een beetje boven budget:P. Ik vind die meters van bodyenfit ook troep. Had er eentje en elke keer dat ik een meting deed kwam er weer wat anders uit.

Nu de meter uit mijn eerste post besteld uiteindelijk. Ook van baseline bij fysiosupplies. 35 euro incl verzendkosten. Hier moet het ook wel mee lukken denk ik zo.

Comment

Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen met deze huidplooimeter!

Comment

Zal hier wel posten hoe het me bevalt. Een vriend van mij heeft een soortgelijke. Bijna identiek. Hij meette mij altijd en het maakte niet uit hoevaak je de meting deed achter elkaar, je kwam altijd op hetzelfde uit (misschien 0,1 of 0,2 verschil).

Comment

Dat kleine verschil is geen slechte foutmarge. Ik overweeg ook om deze of een soortgelijke huidplooimeter aan te schaffen.

De meter die Robbie voorstelt is veel nauwkeuriger, maar daar betaal je dan ook voor.

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                Dat kleine verschil is geen slechte foutmarge. Ik overweeg ook om deze of een soortgelijke huidplooimeter aan te schaffen.

De meter die Robbie voorstelt is veel nauwkeuriger, maar daar betaal je dan ook voor.
                Ja precies dat is voor een recreatief bodybuilder natuurlijk niet echt nodig.

Comment

Ik heb een harpenden en heb hem reeds getest bij meerdere mensen en alles lijkt keurig te kloppen.
                  On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by gleke View Post
                    Ik heb een harpenden en heb hem reeds getest bij meerdere mensen en alles lijkt keurig te kloppen.
                    Hoe test je dat eigenlijk, vergelijken met metingen waarvan je mag verwachten dat ze betrouwbaar zijn ofzo?
                    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                      Hoe test je dat eigenlijk, vergelijken met metingen waarvan je mag verwachten dat ze betrouwbaar zijn ofzo?
                      Door meerdere keren te meten en de uitkomsten te vergelijken bepaal je de nauwkeurigheid van de metingen, maar of je de werkelijkheid mbt het vetpercentage benaderd kun je niet bepalen zonder een betrouwbaar referentiepunt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X