Meer aandacht van vrouwen door je gespierde uiterlijk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@inferno, nou dat bedoelde ik ook weer niet...
    Maar ik ben gewoon kieskeurig met hoe en wat, ik hoef echt geen dame in de ochtend naast me te hebben liggen die genaaid en gebruikt is door 20 andere mannen/jongens.. Ookal is het een ONS...nee, geef mij maar een schoon cleane dame..
    Make it happen, shock everyone!

Comment

En als dat betekend minder pussy, so be it....
      ' I'm not a object bro!!'
      Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by Iguana View Post
        Hahaha weer dit topic..

Praten jongen, dat is alles..
        Exactly

Comment

Originally posted by Earthquake View Post
          Hoe zit dat bij jullie heren? Hebben jullie door je gespierdere lichaam meer aandacht van vrouwen gekregen? Krijg je sneller een knipoog van ze als toen je nog niet gespierd was? Krijg je een vrouw wellicht eerder in bed?
          Of maakt het uiteindelijk niks uit?
          Natuurlijk geeft het je in eerste instantie een voorsprong t.o.v. iemand die er minder goed uitziet. Iedereen die denkt dat uiterlijk niet belangrijk is houdt zichzelf voor de gek. Maar uiteraard kun jij je je kansen nog steeds verpesten als er bagger uit je mond komt wanneer je die open trekt of gedrag vertoont dat door vrouwen als negatief wordt bestempeld.

EDIT:

Dit bedoel ik dus:

Originally posted by Beaudien View Post
          1)Hmmwah, ja en nee. Het is altijd prettiger om naar te kijken dan een vette ingezakte plumpudding maar als het komt met een arrogante attitude, droog ik gelijk weer spontaan op.
          "Arrogante attitude" kan ook worden vervangen door "onzeker gedrag", "domme opmerkingen", etc.

Uiteraard geldt ook dat niet altijd. Als het om een beroemdheid gaat of iemand die rijk is dan zijn er nog altijd genoeg vrouwen die toch nog maar al te graag die beentjes uit elkaar doen, die pikken dat arrogante gedrag gewoon. Maar goed, ik dwaal af.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have ā€œawesome techniqueā€ are usually the biggest disastersā€”their ego just doesnā€™t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Ze zeggen niet voor niets: "op elk potje past een dekseltje". Wat iemand aantrekkelijk vindt in een ander, is soms best een verrassing. De meeste kans maak je nog altijd als je jezelf leuk vindt - zonder te overdrijven.

Je gaat jezelf toch niet veranderen voor een ander? Heeft jouw droomvrouw ooit gezegd dat ze op gespierde mannen valt? Grote kans dat ze je dan toch niet kiest als je een jaar later en 10 kilo spieren verder voor haar staat. Ze wil je of ze wil je niet. Het kan denk ik wel helpen als je jezƩlf zekerder voelt als je traint, dan is het misschien meer de houding dan de spierballen die goed overkomen.

Ik heb ooit een kennis gehad die versleet echt vrouwen bij bosjes, ongelofelijk want hij was niet knap. Ik bedoel echt NIET knap, kalend, buikje, nah niets aan, slecht gekleed ook nog, niet rijk. Hij had echter een talent: praten met vrouwen. Hoe hij het deed begreep ik nooit precies maar hij praatte ze zo zijn bed in, hij was altijd ontzettend complimenteus (bijnaam: "de slijmbabbelaar"). Hij had geen 20-max regel of zoiets .

Comment

Als dat de rede is dat je bodybuilding doet, is dat een verkeerde rede denk ik.
              bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

bij mij verschilt het waar en wanneer zeg maar..

als ik aan het stappen ben vinden ze het vaak leuker en willen ze graag ff voelen en kijken ze erg tegen me op ( 2 meter / 100 kg, letterlijk en figuurlijk dus)
                ook scoor je dan iets makkelijker omdat ik dan zelf minder kieskeurig ben en de meeste meiden denk ik ook vooral na t gebruik van de nodige alchohol / drugs

in het dagelijks leven komt vaak de vraag hoeveel dagen per week je er dan mee bezig bent, als het antwoord dan 5 a 6 dagen is vinden ze dat minder leuk omdat ik san zogenaamd geen tijd zou hebben... nou scheelt t dat ik toch geen 7 dagen per week bij een een meid op de lip wil zitten

dus een echt goed antwoord kan ik je helaas niet geven!

wel kan ik zeggen dat iguana gelijk heeft! met een vlotte en "echte" babbel kom je er wel!

Comment

Ik snap ook niet hoe je dan een backgroundcheck loslaat op vrouwen gip. Ik heb altijd schijt gehad, leuk = leuk, niet leuk = niet leuk. Gewoon rubbers gebruiken, heb je ook geen bijverschijnselen

Denk dat uiterlijk wel een rol speelt hoor, gast in mijn voetbalteam is vergelijkbaar als Pallas dr voorbeeld, beslist niet knap maar ook een ekte regelaar. Verbaast me ook altijd hoe die het doet. Maar dat zijn toch wel uitzonderingen denk ik. Je uiterlijk bepaald wel een beetje in welke vijver je kan vissen. Met een worm vang je geen snoek, hoe goed je ook kan vissen Mooi lichaam en gespierd lichaam zijn naar mijn mening twee hele andere dingen overigens. Denk wel dat, mits je lichaam niet Ɣl te pleps is je hoofd en je uitstraling hier meer invloed op heeft.
                  Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Hebben jullie door je gespierdere lichaam meer aandacht van vrouwen gekregen?
                    Ja

Krijg je sneller een knipoog van ze als toen je nog niet gespierd was?
                    Ja

Krijg je een vrouw wellicht eerder in bed?
                    Ja

Simple as that
                    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                    We like it
                    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Trainen = meer zelfvertrouwen.
                      En dat pakt voor mannen gewoon voordelig uit (hoger dan fysiek) en voor vrouwen eerder negatief.

Originally posted by inferno_0666 View Post
                      Natuurlijk geeft het je in eerste instantie een voorsprong t.o.v. iemand die er minder goed uitziet.
                      Ja. Maar zijn smaken niet enorm verschillend?
                      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by koenv91 View Post
                        Als dat de rede is dat je bodybuilding doet, is dat een verkeerde rede denk ik.
                        Dat is zeker! Maar een leuke bijkomstigheid is het wel

Comment

Waarom is dat zo'n foute reden? Als iemand zichzelf in shape trained om chicks te regelen, mijn zegen heeft ie (nu nog die van lucky luc), wie ben ik om te zeggen dat dit fout is?
                          Last edited by pescatore; 26-10-2012, 18:06.

Comment

Je gaat toch ook niet voetballen omdat menig vrouw kwijlt op voetballers zoals Ronaldinho?
                            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Zie de vergelijking niet. Begrijpend lezen. En dan nog, als iemand zo achterlijk is dat als reden te hebben, heeft ie nog steeds mijn zegen. Probeer het opnieuw:

Als iemand zijn eigen lichaam en gezondheid verbeterd en de initiƫle reden is "meer chicks regelen" meer power aan hem. Wat kan mij dat nu schelen? Wat is dan een goeie reden? Mensen doen maar waar ze zin in hebben, als ze in dat proces ook nog heel veel vooruit gaan, prima toch? Live and let live

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                                kwijlt op voetballers zoals Ronaldinho?
                                Weet je zeker dat je dit voorbeeld wilt nemen

Last edited by pescatore; 26-10-2012, 18:21.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X