Meer aandacht van vrouwen door je gespierde uiterlijk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by onderhandelen View Post

Die is focking knap, mooi boy....ook nog aardig gespierd volgens mij
    Ik zou het er wel mee kunnen. Zolang hij maar niet gaat praten of zijn haar goed gaat doen tijdens......
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Whaha dat haar idd whaha kom niet meer bij

speciaal voor u Beau.....

hier vond i t reuze geil zo te zien

Maar om on topic te blijven, jaaaaa t werkt
      Last edited by onderhandelen; 26-10-2012, 22:28.
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
      We like it
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Heb het er wel eens met gewoon een vriendin van me over gehad, of een mooi lichaam echt beter werkt voor de vrouwtjes. Die zei toen ook tegen mij, kan het lichaam nog zo mooi zijn, als ze de kop niet meehebben worden ze door die spieren niet ineens stukken aantrekkelijker. Als ze beide hebben vond ze het toch wel een pluntpunt als die een mooi lichaam had.

Maarja, wat sommige al zeiden, ik krijg ook vaker dan meiden zelf naar me toe komen en zeggen goh wat zie jij er ineens goed uit, flink aan het trainen? Merk dus wel degelijk dat ik wat meer aandacht krijg maar dat is denk ik omdat ik gewoon een heel stuk zelfverzekerder ben en lekkerder in mijn vel zit als twee jaar geleden.

Bijna elke vrouw zal het daar wel mee eens zijn, als iemand niet zelfverzekerd overkomt maken die looks niet zo veel uit

Vind zelf squatbillen wel woest aantrekkelijk bij de dames moet ik zeggen
        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

De enige echte aandacht trekker

https://www.youtube.com/watch?v=14SWZ-cc59M
          Broomstick_bodybuilding op insta
          F#CK heavy weights

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
            Whaha dat haar idd whaha kom niet meer bij

speciaal voor u Beau.....

hier vond i t reuze geil zo te zien

Maar om on topic te blijven, jaaaaa t werkt
            Dank u! Kan ik weer lekker werken vandaag met dit op mijn netvlies.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Te gespierde vrouwen .... zo vies!

Comment

@ Earthquake:

Roxanne Alexandra Lensveld

Marion van Essen

Stefanie Juliana

Misschien wel eens leuk om erbij te zeggen dat de vrouwen waar jij op bashed in dit topic zowiezo niet naturel zijn?

Ronaldo, mooi fysiek maar niet mijn doel.
                let ook: ronaldo heeft niet enkel fysiek maar ook nog eens bekendheid en geld en ik denk dat dit iets meer rol speelt.
                lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Heb wel dat vrouwen soms in mijn arm knijpen of op mn borst duwen en dat mensen zeggen dat ik breed ben maar heb er geen hinder van, alleen maar voordelen
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by axel1994 View Post
                    let ook: ronaldo heeft niet enkel fysiek maar ook nog eens bekendheid en geld en ik denk dat dit iets meer rol speelt.
                    Wayne Rooney heeft ook geld en bekendheid. Toch denk ik dat hij minder in trek is bij de vrouwen. Ik denk niet dat veel meisje een poster van hem boven hun bed hebben.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

Denk je niet?

Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Heb meer het idee dat je meer aandacht van mannen krijgt, dit niet in de vorm van aantrekkelijk maar meer als concurrent.
                        Vaak word er gevraagd hoeveel je drukt of hoe vaak je in de week naar de gym gaat.
                        Meestal zeg ik dan iets onzinnigs zoals ik zwem elke dag veel omdat ik ze toch niet serieus neem.

OT
                        Ik vind het gewoon leuk om met dames te flirten en gewoon een praatje te maken, niet in de intentie om haar naar bed te krijgen of te zoenen maar gewoon je zelfvertrouwen omhoog werken.
                        Heb wel het idee dat het makkelijker gaat omdat dames nu ook op mij afstappen om toch even te voelen of even een dubbel back biceps met je willen doen.
                        Vriendinnen die je al langer kennen komen naar je toe en zeggen dat het genoeg is en dat groter lelijker word, dit zeiden ze 5kg geleden ook al.
                        Verder zijn meisjes toch weer onzekerder erdoor omdat ze zelf bang zijn als ze met jou wat meer dan one night stand hebben of 1 date denken ze dat ze ook zoveel naar de sportschool moeten van jou.
                        voelen zich niet meer prettig met hun eigen lichaam en denken dat ze voor jou moeten veranderen (wat bij mij vaak niet het geval is).
                        Al vind ik squat/lunges/deadlift billen wel heel mooi!
                        Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                          Ik vind het gewoon leuk om met dames te flirten en gewoon een praatje te maken, niet in de intentie om haar naar bed te krijgen of te zoenen maar gewoon je zelfvertrouwen omhoog werken.
                          Heb wel het idee dat het makkelijker gaat omdat dames nu ook op mij afstappen om toch even te voelen of even een dubbel back biceps met je willen doen.
                          Vriendinnen die je al langer kennen komen naar je toe en zeggen dat het genoeg is en dat groter lelijker word, dit zeiden ze 5kg geleden ook al.
                          Verder zijn meisjes toch weer onzekerder erdoor omdat ze zelf bang zijn als ze met jou wat meer dan one night stand hebben of 1 date denken ze dat ze ook zoveel naar de sportschool moeten van jou.
                          voelen zich niet meer prettig met hun eigen lichaam en denken dat ze voor jou moeten veranderen (wat bij mij vaak niet het geval is).
                          Al vind ik squat/lunges/deadlift billen wel heel mooi!
                          Dit eigenlijk.

Mijn zelfvertrouwen is enorm toegenomen. En daarmee geld ook deze quote.
                          lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Dat is denk ik inderdaad het geval. Ik ben vrijwel zeker dat als je groter bent dan de standaard jongen je tog anders voelt en zelfverzekerder. Dat zien de vrouwtjes ook.

MAAAAAAARR....

Vrouwen zijn op zo een moment niet zelfverzekerd omdat je er goed uitziet dus zullen ze niet snel op je af komen maar maken ze wel veeeeeel oogcontact. Daarom is het dan de kunst om breed te lopen en te vragen of ze wat wil drinken 8-)

Maar dat houd niet weg dat sommige vrouwen ook egt niet van ''grote jongens'' houden, in zo een geval gaat het natuurlijk nooit lukke (A)

Thats myyy storyy ^^
                            A winner never Quit,

Comment

Wat een gedoe, zes paginas alweer, wees gewoon jezelf, dan vind je er ook de juiste vrouw bij.

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                                @FM ik ben maar een lelijkerd en kan totaal niet mee praten over bed praktijken ik ben nml maagd tot de ware mij ooit zal vinden.
                                Grote bullshit volgens mij, jij bent die echte player.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X